Sumss napsal:
mohl by mi někdo srovnat reálnou zkušenost E09 vs. E09 Dakar na zadku? Rozdíl v nájezdu / chování na mokru (bílá čára, černej had) a především, v přezutí v dom.podmínkách (Dakar je prej v jednom téměř nemožné přezout mimo servis)...
Odpověď jsi si dal téměř celou sám. Chování je téměř totožné (stejná směs).
Klidně mne prozvoň, zavolám ti.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Sumss napsal:
mohl by mi někdo srovnat reálnou zkušenost E09 vs. E09 Dakar na zadku? Rozdíl v nájezdu / chování na mokru (bílá čára, černej had) a především, v přezutí v dom.podmínkách (Dakar je prej v jednom téměř nemožné přezout mimo servis)...
Odpověď jsi si dal téměř celou sám. Chování je téměř totožné (stejná směs).
Klidně mne prozvoň, zavolám ti.
díky za nabídku zavolání Joe, cením si toho. Každopádně myslím, že by bylo dobré, aby se odpovědi zobrazily zde na fóru. Určitě nejsem sám, kdo nad tím dumá a mohlo by to velmi pomoct i ostatním.
Je mi jasný, že nejde odpovědět přesně. Vliv má nafoukání, váha moto+nákladu, styl jízdy, teplota...atd. Jde mi obecný náhled, zkušenosti, odhad! Ano, postupem času svoje odpovědi naleznu sám, nicméně pro začátek je dobré si udělt obrázek. Ten jsem na fóru nenazl a pokud ano, to info bylo vždy kusé. Proto jsem se to pokusil shrnout.
1. Jaký je přibližný rozdíl v kilometrovém nájezdu E09 a E09 dakar? Mě zajímá E09 na zadní pneu.
2. Totéž, ale pro přední E10 a E10 Dakar
3. Přezouvání již tedy neřeším, počítám že obě přezuju bez nutnosti servisu. Jakou duši do toho použít (mám 800 GS)? Vyplatí se koupit silnější duši (motokrosovou)? Jde mi o nejlepší poměr odolnost/práci v terénu při případném defektu
4. liší se samotné vlastnosti verze Dakar a obyč? Předpokládám, že ano, jinak by Dakarka neměla smysl Otázkou je jak se liší?
5. Řeší se u terénních pneu vyvážení? Když člověk očekává, že přes 130 nepojede?
6. Joe: pokud mi pošleš aktuální nabídku na 150/70 R17 a 90/90 R21 na výše uvedené kombinace pneu, budu jen rád.
Co se týče E-09.
Jsi si jistý, že jsi si vlákno věnované čistě této pneu přočetl? https://www.bmwgs...rowstart=0
možná jsi ho jen nenašel.
Duši dávám zesílenou.
Spíš proto, že jsem mantlák a jemnocit není zrovna má silná stránka. Jinak hřebíku co projde krz je celkem jedno jakou duši propíchne -)
Na druhou stranu špatně nasazená duše v kole se ti prodře sama o sebe ! a pak je to klidně díra v řádu cm -))
Nauč se nasazovat 1 duši DO pneu 2 až potom pneu na ráfek.
Pokud nemáš s přezouváním osobní zkušenosti. Nech si to u někoho ukázat. okoukat. Ušetří ti to hodně času, nervů, krve z tvých prstů -)) a i peněz za duše/lepení atd...
Pro lepší ochranu duše před "...Procvaknutím..." se nač používat při nahazování pneu na ráfek montpáku se zobáčkem.
Kola nevyvažuji.
Ale je to dáno skutečností, že většinu času jezdím "...Céčkové..." gumy. A na rozbité polnačce popřípadě nějaké bahenní lázni je 5g sem 15g tam dost šumák.
Asfalt jezdím na kochačku na "...Cestovních..." papučkách
Wan-Chuan
KRLESS!!!
Upravil WanChuan dne 12.02.2018 08:01
Co se týká vlákna, myslím si právě, že odpovědi 1 a 2, které jsou v podstatě nejdůležitější zde nejsou zmíněny. Celé vlákno je sice zajímavé, neboť člověk může v kostce shlédnout uvedení E09 na trh
Ale tyhle informace, aby si každý mohl udělat alespoň elementární obrázek, jaký je rozdíl v nájezdu 09 a 09 Dakar tam de facto nejsou. Největší pozornost strhl Morabo a jeho průjezd louží
Myslím, že tam bude zmíněno, že verze Dakar je stejná směs jako normal, jen ma v konstrukci jednu vrstvu plátna navíc. Tudíž vhodnejší pro těžší endura, asi odolnejší proti propichnutí, ale v nájezdu a vlastnostech bych rozdily nehledal.
Aktualne 1250 GSA HP
mychal-x napsal:
Zdarec
,neví se něco o těch nových Mitaskách 07 na 1150 tky....? Kdy asi budou ?
Hned bych do bych šel.....
Zadní duben, předek si troufnu tipnout konec roku. Dneska jsme o tom debatovali v Mitasu. Problém není ve Zlíně, ale v Kranji. Jsou to zabedněnci.
Upravil joe dne 14.02.2018 06:56
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
xavier napsal:
Myslím, že tam bude zmíněno, že verze Dakar je stejná směs jako normal, jen ma v konstrukci jednu vrstvu plátna navíc. Tudíž vhodnejší pro těžší endura, asi odolnejší proti propichnutí, ale v nájezdu a vlastnostech bych rozdily nehledal.
xavier napsal:
Myslím, že tam bude zmíněno, že verze Dakar je stejná směs jako normal, jen ma v konstrukci jednu vrstvu plátna navíc. Tudíž vhodnejší pro těžší endura, asi odolnejší proti propichnutí, ale v nájezdu a vlastnostech bych rozdily nehledal.
naopak, je tam zmíněno, že směs stejná není.
Ano ta info je již stará. Po problémech s častějším vyhořením figur se směs upravila a je opravdu stejná.Tím se samozřejmě nezabránilo shoření při nadměrném zahřátí.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
xavier napsal:
Myslím, že tam bude zmíněno, že verze Dakar je stejná směs jako normal, jen ma v konstrukci jednu vrstvu plátna navíc. Tudíž vhodnejší pro těžší endura, asi odolnejší proti propichnutí, ale v nájezdu a vlastnostech bych rozdily nehledal.
naopak, je tam zmíněno, že směs stejná není.
Ano ta info je již stará. Po problémech s častějším vyhořením figur se směs upravila a je opravdu stejná.Tím se samozřejmě nezabránilo shoření při nadměrném zahřátí.
díky za aktualizaci Joe. Jaký má vlastně důvod si tedy koupit klasickou E09? Cena není o tolik nižší než u dakarky. Jaká je tedy výhoda klasické E09?
Oni tam jsou i ty nájezdy. Tedy ne tak jak ei přeješ ty normal vs Dakar. Ale hlavně je tam krásně vidět jak záleží na "...Uživateli..." a tenhle rozdíl dělá klidně i několik tisíc km.
Osobně jsem se E-09 poměrně dlouho vyhýbal, avšak nakonec jsem podlehl -) Jednu sadu od Rudy a jednu z pozůstalosti po kolegovi. Přešel na lehkou.
V obou případech ježděno v klidu a s rozumem.
v obou případech 6tis než-li se na některých místech pneu začala dostávat do kolize se zákonem.
v prvním případě cca 1500km různého druhu NEasfaltu. V druhém něco okolo 950km +-
Použitelnost naprosto stejná jako u konkurenčních pneu podobného ražení = dokud je sucho tak OK jak je Terén mokrej nedej bože blátivej. Končíš.
proto se raději vozím na papučkách tajpu C-02.
Největším zabijákem pro E-09 a podobné pneu. Jsou jejich uživatelé !!!
To je porát.. jak jezdí 50/50 atd.. bla bla bla.. A ve finále ti na to v Práglu skocí a valí D1 až do Pasohlávek a tam řve jak píchla sFYně, že mu z té gumy ulítli špalky...
Ale že je to tupoun tupá a může si za to sám už neuzná...
radši pohaní vše kolem sebe.. i když prostě tahle guma na dálnici a2h v kuse okolo 150km/h ++ NEpatří -)))
tož tak -)
Oni tam jsou i ty nájezdy. Tedy ne tak jak ei přeješ ty normal vs Dakar. Ale hlavně je tam krásně vidět jak záleží na "...Uživateli..." a tenhle rozdíl dělá klidně i několik tisíc km.
Osobně jsem se E-09 poměrně dlouho vyhýbal, avšak nakonec jsem podlehl -) Jednu sadu od Rudy a jednu z pozůstalosti po kolegovi. Přešel na lehkou.
V obou případech ježděno v klidu a s rozumem.
v obou případech 6tis než-li se na některých místech pneu začala dostávat do kolize se zákonem.
v prvním případě cca 1500km různého druhu NEasfaltu. V druhém něco okolo 950km +-
Použitelnost naprosto stejná jako u konkurenčních pneu podobného ražení = dokud je sucho tak OK jak je Terén mokrej nedej bože blátivej. Končíš.
proto se raději vozím na papučkách tajpu C-02.
Největším zabijákem pro E-09 a podobné pneu. Jsou jejich uživatelé !!!
To je porát.. jak jezdí 50/50 atd.. bla bla bla.. A ve finále ti na to v Práglu skocí a valí D1 až do Pasohlávek a tam řve jak píchla sFYně, že mu z té gumy ulítli špalky...
Ale že je to tupoun tupá a může si za to sám už neuzná...
radši pohaní vše kolem sebe.. i když prostě tahle guma na dálnici a2h v kuse okolo 150km/h ++ NEpatří -)))
tož tak -)
Wan-Chuan
KRLESS!!!
Tož ti chlape díky za info. Už jsem toho v tomto duchu napsal hodně a poslední dobou radši pokecám než píšu (sám víš, že radši volám). Nájezd pro E-09 uvádím od 3 tkm do 9 tkm (info od uživatelů). Nazouvání ručně - jde to s troškou zručnosti a zkušeností. Doporučení vyzkoušet pěkně doma a nespoléhat se na to, že už jsem to viděl a na cestě to dám. Popřípadě si vzít někoho na radu při zkoušení doma. Ano E-09 má pevnější konstrukci, ale má to jednu výhodu. Dá se dojet i na defektu s notnou dávkou opatrnosti třeba i 15 - 20 km někam do dílny.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
xavier napsal:
Myslím, že tam bude zmíněno, že verze Dakar je stejná směs jako normal, jen ma v konstrukci jednu vrstvu plátna navíc. Tudíž vhodnejší pro těžší endura, asi odolnejší proti propichnutí, ale v nájezdu a vlastnostech bych rozdily nehledal.
naopak, je tam zmíněno, že směs stejná není.
Ano ta info je již stará. Po problémech s častějším vyhořením figur se směs upravila a je opravdu stejná.Tím se samozřejmě nezabránilo shoření při nadměrném zahřátí.
díky za aktualizaci Joe. Jaký má vlastně důvod si tedy koupit klasickou E09? Cena není o tolik nižší než u dakarky. Jaká je tedy výhoda klasické E09?
Rozdíl v ceně je v současnosti pár stokorun. Někdo chce mít větší jistotu před průrazem od šutrů (bočnice je pevnější) např. - verze Dakar. Při přezouvání jde obyč. trošku lépe atd.
Upravil joe dne 14.02.2018 16:36
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Největším zabijákem pro E-09 a podobné pneu. Jsou jejich uživatelé !!!
To je porát.. jak jezdí 50/50 atd.. bla bla bla.. A ve finále ti na to v Práglu skocí a valí D1 až do Pasohlávek a tam řve jak píchla sFYně, že mu z té gumy ulítli špalky...
Ale že je to tupoun tupá a může si za to sám už neuzná...
radši pohaní vše kolem sebe.. i když prostě tahle guma na dálnici a2h v kuse okolo 150km/h ++ NEpatří -)))
tož tak -)
To sedí do posledního slova
Ještě jsou schopní stát vedle stejně vorvanýho stonemastru a tvrdit, že to udělá jen mitaska
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
však tě budu příští tejdenek obtěžovat -))
Tedy pokud nemáš nějakou dovolenou nebo podobné kratochvíle.
Na začátek dubna budu potřebovat čerstvé papuče -)