Jen tak mi vrtá hlavou: Jak to mají tyhle sidecary řešeno s ABS? Aby např. u auta plnilo ABS svůj účel, musí být regulováno každé kolo zvlášť. To bude asi problém u moto se sidecarem, když ABS na moto je původně konstruováno pro 2 kola... (OK na obrázku je 1150-nemusí mít ABS, ale se sidecarem jezdí i 1200, ty původně ABS všechny mají). Zejména na těchto obrázkových/video jízdách sněhem by mi ABS užitečný určitě přišlo...
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
Ale pravda je že u kejvačky mám návarek na druhý lanko k zadní brzdě takže asi bržděnej je.Záleží asi přestavba od přestavby.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Tak na side se přece brzdí hlavně zadní brzdou a ta musí být přesně seštelovaná aby kola brzdila stejně jinak by to zatáčelo. ale je fak že jsem na side jel naposled před 2. lety když jsem ji kamošovi renovoval. Tak už jsem zapomněl jak se to vlastně chová. Ale ABS je blbost to by muselo být vyrobený přímo pro side, muselo by mít tři okruhy jinak by to nefungovalo.
Jo jasny. Sajda musi byt brzdena. Akorat ty vyklopny brzdu nemaj. V pripade abs netusim jak to resi. Ted mam Jawu se sajddou a normalne je brzdena i sajda a i u Cebecka co jsem mel pred tim byla brzda na sajde.
Mira1150 napsal:
Tak na side se přece brzdí hlavně zadní brzdou a ta musí být přesně seštelovaná aby kola brzdila stejně jinak by to zatáčelo. ale je fak že jsem na side jel naposled před 2. lety když jsem ji kamošovi renovoval. Tak už jsem zapomněl jak se to vlastně chová. Ale ABS je blbost to by muselo být vyrobený přímo pro side, muselo by mít tři okruhy jinak by to nefungovalo.
Stejně je to zajímavý, v inzerci na Mobile.de je jich několik. Udávají např., že všechna kola jsou brzdědna, dokonce přes integrál. Ale ABS má jen motorka: Der Beiwagen hat eine Scheibenbremse, die mit dem Vollintegralsystem der BMW gekoppelt ist, d.h. mit Hand- bzw. Fußbremse werden jeweils alle drei Räder verzögert.
Ale zajímavý bude, když to bude brzdit s ABS (na mokru) - motorka regulovaná, (naložený) vozík se smýká....
Mira1150 napsal:
Tak na side se přece brzdí hlavně zadní brzdou a ta musí být přesně seštelovaná aby kola brzdila stejně jinak by to zatáčelo. ale je fak že jsem na side jel naposled před 2. lety když jsem ji kamošovi renovoval. Tak už jsem zapomněl jak se to vlastně chová. Ale ABS je blbost to by muselo být vyrobený přímo pro side, muselo by mít tři okruhy jinak by to nefungovalo.
Stejně je to zajímavý, v inzerci na Mobile.de je jich několik. Udávají např., že všechna kola jsou brzdědna, dokonce přes integrál. Ale ABS má jen motorka: Der Beiwagen hat eine Scheibenbremse, die mit dem Vollintegralsystem der BMW gekoppelt ist, d.h. mit Hand- bzw. Fußbremse werden jeweils alle drei Räder verzögert.
Ale zajímavý bude, když to bude brzdit s ABS (na mokru) - motorka regulovaná, (naložený) vozík se smýká....
Možna že postě trubku vedoucí k zadní brzdě rozdvojili a hodili na side. Ale jak v tomhle případě funguje ABS netuším, ale určitě ne na 100% jak by mělo. Taky je možny že u takhle těžké side se to neprojevuje když saja brzdí jinak než moto ale u té kývačky to bylo hodně nepříjemný.
Kutil domácí, nezdolný http://www.motoin...lf250.htmlLepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Mám na FB pár dalších fotek a rozvinutou diskuzi - někdo tam někde zjistil, kolik milionů dotací se na vývoj čerpalo. Krásný. Fakt nádherný
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...