D-A-G-R napsal:
Po mnoha pokusech jak docílit toho, aby na mě nefoukalo a zároveň aby to bylo funkční, jsem docílil vytouženého úspěchu, vytvořil jsem držák plexi, který zajišťuje oddálení a nakolmení plexi, pod plexi vznikl úložný prostor, do kterého jsem přizpůsobil nepromokavou ledvinku,a tím získal i nějakého toho úložného prostoru na víc. Následovalo už jen vyrobit hrazdičku na GPS, a výsledek posuď sami.. osobně mám s touto úpravou najeto cca 6tis km z toho 1tis s GPS, která se nechvěla a dala se obstojně číst, bohužel zaostávala samotná GPS neboť se na slunci nedala číst, ale to už patří jinam..
Moje uchytenie GPSka na 1100ku s plexi MRA Vario, nerezová trubka 12x1 priamo na konzole MRA, odpruženy "domatech držiak" vyrobený z silentblokov pôvodne pre nejakú motorovú pílu (tuším Husky) a plechov zo stavebnice Merkur :-) Funguje dokonale a neurazim si gule pri nechcenom drzkopade o plech, ktorý má navyše napr TT držiak :-)
Inak
patol přiložený následující obrázek:
Patol: vyfoť prosím ještě uchycení hrazdy, pořád vymýšlím jak to udělat a nedaří se mi. Díky.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Mimochodom, to Vario je super riešenie, v hornej polohe nefuka ani v otvorenej prilbe, v off posunies dole, alebo odmontujes horné plego na 2 sroboch a ostane iba to malé ako na 1150 bez plega
Protože mi napsalo už více členů fóra o výkres nebo jestli zvýšení vyrábím, musím Vás zklamat, bohužel tohle byl jednorázový počin bez výkresu či jiné přípravy, takže zatím v ruce nic co by pomohlo další výrobě nemám, ale slíbyl jsem, že až moto odložím do zimního spánku, tak vše demontuji a vyrobím výkres podle kterého si to skoro každý dokáže udělat sám, jen mějte prosím strpení, dokud výkres nebude hotov, budu se snažit do konce tohoto roku
P.S. přidávám další a detailnější foto..
DAGR přiložený následující obrázek:
[110.22Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
další nevýhodou je, že místem mezi budíky a plexisklem je dost velké, proto je vhodné tam něco nacpat, zároveň tím zamezíte i vodě aby se na vás dostala, vše je z hliníku tl. 2mm jen hrazdička je z ocelové kulatiny o průměru 10mm..
DAGR přiložený následující obrázek:
[71.45Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
všechny šrouby jsou z měkké A2 nerezové oceli, hlavičky jsou jiné z důvodů dostupnosti se na šrouby a následné demontáži
DAGR přiložený následující obrázek:
[58.22Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
sundat se dá zvlášť plexi a na motorce zůstane konstrukce zvýšení, nebo jde jen čtyřmi šrouby demontovat celé plexi i ze zvýšením, je to dobré, když člověk ví že pojede enduro, aby si při pádu nezničil plexi, stačí oddělat čtyři šrouby a má sundané plexi
DAGR přiložený následující obrázek:
[93.77Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
uchycení držáku navigace, je tam něco jako silentbloky, je to gumová hadice kterou prochází šroub a i to stačí, navi se neklepe a jde krásně číst
DAGR přiložený následující obrázek:
[65.81Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad