Ale jde to u vévise sme si fšichni zkontrolovali vůle na zadnim kole a hádej kdo má nejmenší ? a špony už taky nemám.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Jo svolávačka na Berana to mě fakt pobavilo
Mam za ukol to dat vedet na foru a uz se na to tyden chystam.Tak snad zitra.U jednoho predniho tlumice na 11..gs,kde se reze ten zavit a pridelava zvrchu matice,tak se stalo,ze ten vrsek matice ulitnul.Beran vymyslel upravu,aby na tu matici nesel zadny tlak a na prani to zdarma a obratem upravuje.Sice to byl 1 kus a mohlo jit o vadu materialu nebo jinou souhru nahod,ale pro klidne spani me poveril at tady udelam vlakno,protoze ne na vsechny ma email nebo telefon.Ja uz tu upravu mam hotovou,ale moje matice byla ok.
Jojo včera sem pročítal advrider a psal tam nějakej borec že ho měnil už třikrát a pokaždý po 10tiskm znova začal týct. Pak sem četl od Tondy že se to má máznout vazelínou aby se netočil spolu s vypínací tyčkou.No a nakonec sem z toho všeho usoudil že se na to vysadím a počkám až to bude týct nějak výrazněji.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Jasný jasný Kašíkoj jsem ho objednal tak uvidíme co tam bude za závadu jestli se točil pístek s ložiskem či co... Uvidíme
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Nové válečky už jsou s takovou plastovou krytkou přes vypínací ložisko v pístku - vazelína už se drží v ložisku a nevyleze z něj (tak jak tomu je u staršího provedení). Tady už by se přidírání ložiska a následné pootáčení pístku spolu s ložiskem stávat nemělo (nebo jen velmi sporadicky). Samosebou někdy odejde jenom těsnící gumička a ložisko je přitom v pořádku. Hlavně dodržet předepsanou náplň - "dvanáctek", kde někdo nalil místo Vitamolu brzdovou kapalinu jsem dělal už nespočet.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...