Ahojky. Nebudu chodit kolem horké kaše.. Kdo je z okolí Třebíče či Chrudimi a měl by zájem setkat se s hezkou a sympatickou holku? Shanim uz delsi dobu, konecne se mi prikutalely penize a libi se mi toto bmw http://www.motoin...50-gs.html )) Potrebuji motku skouknout, jestli aspon na prvni poslech, jizdu a podivani neni vylozene vadna. Pokud máte čas zítra nebo v příštím týdnu, ozvěte se prosím. Financni odmena dobrovolníka nemine...
Hmmm hnedka bych se jel podívat Motorka vypadá celkem zachovale , kilometrům bych moc nevěřil ale podle stavu vejfukovýho kolena by to těch 30tkm mohlo bejt reálnejch. Vem sebou kamaráda a mrkněte na ní,projet se a jinak myslim že na tom neni co skazit .Sou to fakt držáky a vyloženě nic velkýho se tam nesere.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Za sebe bych řekl jen jedno. Nechoď do motorky z itálie, pokud není vyloženě zánovní, kdy je velká šance, že se nestihlo ještě nic vážného zanedbat. Většina Italů neví, co to je výměna motorového oleje a s motorkami i auty se tam jezdí prostě na doraz. Ital se prostě nestará, dokud něco neupadne. Ital žije.
Motorka z roku 2001 z Itálie, není to samé, jako motorka z Německa či Anglie, na něž už by se asi vyplatilo jet někam podívat. Italům prostě nevěřím, ale přeji ti, pokud do toho půjdeš, abys měla štěstí.
Bohuzel musím doporučit to co Loss. Za posledních několit let, co jsem odjezdil s kamarádama se koukat po motorkách, vždy když to bylo z italie tak nadmíru opatrnosti (a je pravda, že itala jsme nikdy nekoupili). Otázka odkaď z Itálie. Jestli někde z alp tak bych se toho tak nebál, ale někde ze spodu od moře, rychle pryč. Je to bohužel tak ital se nestará, ital žije a to platí i u aut. Záleží na celkovým stavu, je pravda, že se vetšinou dá upravit cena odpovídající stavu. Hodně štěstí při koupi.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
V zásadě bych souhlasil s tím,že ikdyž je GS odolná motorka,těžko říct,jestli odolá i Italům,ale v tomhle případě to snad platit nebude,protože současný majitel ji má už nějakou dobu a snad se o ni staral dobře.Vzhledem k tomu,že měl i nakoupený nějaký spotřební náhradní díly dopředu,tak bych řekl,že se tomu celkem věnoval.Hlavně bych okouknul jestli je elektrický svazek v původním stavu(samozřejmě krom jiných standardních věcí),protože pokud to vydrželo tech 30tis.,tak už by to mělo vydržet.Rozhodně si s sebou vem někoho,kdo tomu rozumí a nebude dělat jen machra,protože jsi ho nalákala na sympatickou holku a odměnu
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Díky za reakce. Takhle jsem neuvažovala, zajímavé, co se italů týká. Jen bych to tak negeneralizovala. Znám i klučinu z ČR, který netušil, že se v motce má měnit nějaký olej Takže jsme asi zase u toho, že záleží na majiteli a na kusu. Proto hledám nějakého zkušenějšího bmwáka, co by mi s tím pomohl. Já jsem dříve měla kawasaki er6n, jenže vzhledem ke stavu našich silnic a nemožnosti s tím vjet na nějakou neudržovanou cestu v lesích, jsem koumala, co koupit. Jednou jsem si sedla za bmw a bylo jasno. I když je to boj, na mě je to velkej stroj. Ještě mě asi čeká po koupi sehnat nižší sedlo a možná i origo nižší tlumiče.
Proboha,kolik měříš,že se ti i obyč GS zdá velký? Zkus kontaktovat servisáka tady z fóra.Je kousek od Chrudimi a vyzná se dost.Když ho hodně poprosíš,tak ti pomůže ...no možná ani nebudeš muset prosit...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Díky za tip, zkusím Jinak měřím 161-162 cm, podle toho, jestli se měřím ráno nebo večer a vážím 50 kg, tak si přeber, jestli se mi to bmw zdá oprávněně mohutnější vzhledem k mé postavě.
Vzhledem k tvé postavě myslím, že od ER6 to není tak velká změna. Vážit to bude podobně a rozhodně líp se na tom sedí. Toho bych se vůbec nebál.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Já jsem z Třebíče. Taky mám 650 gs, tak kdyby si potřebovala s něčím poradit nebo pomoct, tak se určitě domluvíme. Nejsem, kdo ví jakej odborník, ale v něčem bych snad dokázal poradit. Motka na fotkách vypadá fakt zachovale (až na chybějící gumovou krytku žárovky což je jen detail, foto č. 6 ).
ivanatko napsal:
Díky za tip, zkusím Jinak měřím 161-162 cm, podle toho, jestli se měřím ráno nebo večer a vážím 50 kg, tak si přeber, jestli se mi to bmw zdá oprávněně mohutnější vzhledem k mé postavě.
Loss napsal:
Za sebe bych řekl jen jedno. Nechoď do motorky z itálie, pokud není vyloženě zánovní, kdy je velká šance, že se nestihlo ještě nic vážného zanedbat. Většina Italů neví, co to je výměna motorového oleje a s motorkami i auty se tam jezdí prostě na doraz. Ital se prostě nestará, dokud něco neupadne. Ital žije.
no.. doufam, ze nemluvis o severu italie...tj. cca nad Modenu nahoru.
proti nemu je vetsina CR neco jako ukrajina.
...
jih je co jsem videl a hlavne slysel proste hardcore .. ale taky jsem tam teda nevidel moc velkych moto.
Upravil hicks dne 02.04.2011 20:18
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kdyby si chtěla pomoci s koupí motorky ozvy se, jsem z vysočiny. mam motku taky z Itálie a neměl jsem problém. kamarádovi jsem taky pomáhal při koupi a řekl bych že se zadařilo. jinak kupovat motorku podle fotek z inzerátu je jak zažít záplavu prostřednictvím televizních obrazovek. každopádně dobrá volba
Tančící Havran
hicks: Když pominu, že v přímořských letoviscích je přeskůtrováno, tak jsem měl možnost pozorovat velké procento středních endur (okolo 600 ccm). Itálie, Řecko, Chorvatsko... Není to jen můj předsudek, jsou to zkušenosti mnoha (další reakce zde to jen potvrzují) ne jen moje. Na sever itáie jezdím jen v zimě a tam motorky nevídám. To máš recht.
Motorky z Itálie většinou totiž po naleštění vypadají fantasticky, protože neznají zimu a nadmíru deště. O to víc mají většinou nalétáno a motorka z roku 2001 s 30k najeto z Itálie ve mě tedy důvěru nebudí. Můj Dakar (2004) má taky skoro 30k Km a to jsem 3. majitel, což v naší zeměpisné šířce ale znamená úplně něco jiného. Tam nalítají 30k Km za dvě sezóny a to s motorkou nemusí ani na žádnou dovolenou, kde najedou 3k Km za 14 dní. Já loni kvůli blbýmu počasí taky najel jen 3500 Km.
Ono je to trochu složitější....
To, že není Itálie, jako Itálie je samozřejmě pravda, ale je potřeba se na to podívat z mnohem širšího kontextu.
Ono tam totiž v prvý řadě spousta lidí používá motorku jako dopravní prostředek, takže mají na naše poměry neskutečný kilometrový nájezd i u mladejch strojů. Znám několik lidí z It. fóra, co má na 12ce přes 200.000 a dokonce i přes 300....
Potom stačí, když někdo stočí tachometr a je to tu...
A v neposlední řadě je tam motorek mnohonásobně víc (12gs se třeba prodá za rok asi 10 TISÍC! - nejprodávanější motorka). Tudíž i na trhu ojetin je to znát a špatný kusy se tím pádem prodávají dost levně. A jakou asi motorku přiveze čecháček domů, obzvláště na kšeft?!
Špatná pověst je nakonec už tedy jen otázkou času.
Osobně bych byl tedy před prodejem ojetiny, která má nějaký dávný původ v It opatrný, ale na druhou stranu individuálnímu dovozu motorky se serviskou a nejlépe ze severu až středu země bych se vůbec nebál. Spousta lidí tam má mnohem lepší vztah k technice než u nás, takže důvody problémů bych skutečně hledal trochu jinde.
Maiali nel Fango!
Tak už ji mám v garáži Z Třebíče jsem si ji přivezla ve čtvrtek večer, za tmy, silného větru a neplánovaného nočního bloudění po nějakých cestách v lesích - myslím, že jsme se už aspoň trochu seznámili během téměř 200 km a hned je vidět, že s touhle motorkou mě budou čekat dobrodružství a zajímavé zážitky. Jsem z ní hodně nadšená, krásně se na ni jede... Teda jeden minus, ze docela vibruje do rukou, ale po několika km jsem to už tolik nevnímala. Celkově jsem přesvědčena, že je to to pravé, co jsem hledala. Všem díky za pomoc, zvláštní poděkování pro PoloSqueala, který se mnou absolvoval prohlídku motky, která se trochu protáhla, viď a CarloseCZ, který přijel také, i když se nakonec nemohl z časových důvodů zúčastnit prohlídky.