Zdravím,viem že sa to tu už velakrát rozoberalo ale mám dilemu.Chcem hlinikove kufre a neviem sa rozhodnut či z výrezom pre výfuk alebo bez.Zaujmalo by ma aka je medzera medzi kufrom a moto pri tých s výrezom a prípadne či nevadia nejak spolujazdcovi.Znacku mam viac menej vybranú.Pokial by som siel do tych s výrezom tak jedine Begr.Za rady dakujem
a prečo sa na tú medzeru nopýtaš priamo majstra, u neho na stránke, mne do teraz vždy odpovedal. osobne sa chystám na kufre s výrezom len som ešte neni rozhodnutý ktoré, či tt alebo begr alebo bighusky tuším ešte majú také
Live fast die old !!
nato eksistuje jednoznačná odpověd
jestli chceš mít kufry široký jako řidítka i méně z důvodů protahování se v kolonách tak jednoznačně užší s výřezem na vufuck,řidítka mají cca 90 cm,zůžená verze při velkých kufrech je pod 90 cm,měl sem trochu strach jako výrobce,že to bude kolem výfuku praskat,což se u konkurence stávalo,zatím sem nic nezaznamenal,proto,pokud chceš být uzký,tak vykouslý kufr a nejlépe begrten kdo takový nebo jiný kufr begr má,ví proč
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Tohleto jsem řešil, dlooouho jsem to řešil.... ptal jsem se tady, jinde, chlapů, ženských....
Mno, za mně nevykrojené kufry na 1150 od Begra. Jsou sice malinko širší, než řídítka, ale když s tím člověk počítá, neměl by být problém.
A proč?
- vykrojené kufry nevypadají tak hezky
- samotný vykrojený nosič neposkytuje takovou ochranu motorce
- vykrojené kufry jsou menší
- nevykrojené kufry jsou větší (a když už někam jedu, potřebuju si vzít věci)
- nevykrojený nosič lépe chrání motorku při pádu
U mě jako poslední moment rozhodlo to nové "pouzdro" na stanové tyčky, které Bystřa dělá. Zaplní totiž to prázdné místo vpravo, kde není výfuk dalším úložným místem, kam se dá dát třeba nářadí.