Zdravím, zjistil jsem , že na mé 800 GS na levé straně motoru teče olej. Není toho nějak moc, kontrolky nesvítí, ale myslím, že takhle to výrobce nechtěl. Nemáte někdo, prosím, podobnou zkušenost? Dá se s tím jezdit? je to mormální? Ve vláknech jsem to nenašel. Díky za každou radu či zkušenost.
black sheep napsal:
Zdravím, zjistil jsem , že na mé 800 GS na levé straně motoru teče olej. Není toho nějak moc, kontrolky nesvítí, ale myslím, že takhle to výrobce nechtěl. Nemáte někdo, prosím, podobnou zkušenost? Dá se s tím jezdit? je to mormální? Ve vláknech jsem to nenašel. Díky za každou radu či zkušenost.
staci trocho googlit... i tady se to probiralo mnohokrat.
pokud Ti to tece od VIKA motoru.. je to v netlakove casti.. bat se nemusis.
STANDARDNI problem... ja to mel taky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
JJ. Jak pise Hicks, tohle je jedna z "klasickych" nemoci 800... Ja jsem si myslel, ze me to mine. Zacalo mi to saknout kolem 22,000km. No, pri dalsim servisu mne stejne cekaji ventily, tak to soudruzi udelaji vse najednou.
petrs napsal:
JJ. Jak pise Hicks, tohle je jedna z "klasickych" nemoci 800... Ja jsem si myslel, ze me to mine. Zacalo mi to saknout kolem 22,000km. No, pri dalsim servisu mne stejne cekaji ventily, tak to soudruzi udelaji vse najednou.
tak -- jak nekdo tvrdi ze ma osmikilo a nema zaolejovanou nohavici -- MAXIMALNI OBEZRETNOST(!) -- asi lze 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Docela by mne zajimalo, jestli je ten olejovy unik specialitou jen F800GS, anebo to delaji i ostatni motky s timto motorem... A taky je s podivem, ze s tim BMW nic nedela.... Preci jen se 800 vyrabi nejaky patek a tak by tyhle detske nemoci mohli nejak vychytat. Pro tenhle, jinak vyborny motor, je jen skoda, ze kvuli takovehle prkotine pak lidi jako Vjetrnik vidi pri slovu f800 rude... :-)
TO HICKS: Ahoj, díky. Jsem rád, že nejsem jediný. Píšeš, že pokud je to od Víka, tak je to OK. Upřímně řečeno, nejsem zrona technicky založený a tak moc nevím,kde je víko motoru. Z pohledu od předního světla je to nejmastnější v úrovni naproti horní části chladiče. Tam odtud to, myslím, uniká. To je ok?
hicks napsal:
........jak nekdo tvrdi ze ma osmikilo a nema zaolejovanou nohavici ....asi lze....
...kdyby jenom nohavici....
zase to nedramatizuj, joo? 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Docela by mne zajimalo, jestli je ten olejovy unik specialitou jen F800GS, anebo to delaji i ostatni motky s timto motorem... A taky je s podivem, ze s tim BMW nic nedela.... Preci jen se 800 vyrabi nejaky patek a tak by tyhle detske nemoci mohli nejak vychytat. Pro tenhle, jinak vyborny motor, je jen skoda, ze kvuli takovehle prkotine pak lidi jako Vjetrnik vidi pri slovu f800 rude... :-)
ale prd.. nehledej ve Vjetrnikove argumentaci racionalni zaklad... on je tak emocionalni.. chapes... 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
black sheep napsal:
TO HICKS: Ahoj, díky. Jsem rád, že nejsem jediný. Píšeš, že pokud je to od Víka, tak je to OK. Upřímně řečeno, nejsem zrona technicky založený a tak moc nevím,kde je víko motoru. Z pohledu od předního světla je to nejmastnější v úrovni naproti horní části chladiče. Tam odtud to, myslím, uniká. To je ok?
viko je nahore.. cca to odpovida, co popisujes.
NEJLEPE TO VYFOTIT, PASTNI SEM a hodná tetička Hix ti to zkusenym zaolejovanym okem zhodnoti 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Maris napsal:
A to stávalo u prvních osmikil nebo teče olej i novejch ročníků? Jestli to je standart jak píše Hix tak potěš koště..
asi takhle... zatim jsem se nedozvedel o zadne technologicke zmene ohledne tesneni pod vikem.
Myslim, ze to neni BMW-odpovednost... to je Rotaxni cast. Ale povazuju to za trochu ostudu.. a asi zbytecnou.
Mne to zatim teklo tak 5-10% casu co motorku mam. Takze nic dramatickeho.. a navic to vetsinou jen lehce vzlina...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Maris napsal:
A to stávalo u prvních osmikil nebo teče olej i novejch ročníků? Jestli to je standart jak píše Hix tak potěš koště..
Myslim, ze to neni BMW-odpovednost... to je Rotaxni cast. Ale povazuju to za trochu ostudu.. a asi zbytecnou.
Přestože nemám F 800 GS, myslím si ohledně té odpovědnosti a neodpovědnosti přesný opak.
Novou motorku BMW F 800 GS (jako celek) si zákazník kupuje (byť prostřednictvím autorizovaného prodejce) od firmy BMW, která ji vyrobila.
A jako zákazníka ho nezajímá, jaký má nebo nemá vztah nějaká firma (zde BMW) k nějaké jiné firmě (zde např. ten ROTAX) - to je čistě jejich interní záležitost, do které zákazník nevidí a kterou ani nemůže nijak ovlivnit.
Za kvalitu navenek, vůři odběrateli finálního výrobku, ručí výhradně pouze finální výrobce skládačky, tedy fa BMW.
K nějakému jejímu subdodavateli použitých součástí nebo funkčních celků, a tedy ani k ROTAXu, není koncový odběratel (zákazníkl) v žádném právním vztahu.
Maris napsal:
A to stávalo u prvních osmikil nebo teče olej i novejch ročníků? Jestli to je standart jak píše Hix tak potěš koště..
Myslim, ze to neni BMW-odpovednost... to je Rotaxni cast. Ale povazuju to za trochu ostudu.. a asi zbytecnou.
Přestože nemám F 800 GS, myslím si ohledně té odpovědnosti a neodpovědnosti přesný opak.
Novou motorku BMW F 800 GS (jako celek) si zákazník kupuje (byť prostřednictvím autorizovaného prodejce) od firmy BMW, která ji vyrobila.
A jako zákazníka ho nezajímá, jaký má nebo nemá vztah nějaká firma (zde BMW) k nějaké jiné firmě (zde např. ten ROTAX) - to je čistě jejich interní záležitost, do které zákazník nevidí a kterou ani nemůže nijak ovlivnit.
Za kvalitu navenek, vůři odběrateli finálního výrobku, ručí výhradně pouze finální výrobce skládačky, tedy fa BMW.
K nějakému jejímu subdodavateli použitých součástí nebo funkčních celků, a tedy ani k ROTAXu, není koncový odběratel (zákazníkl) v žádném právním vztahu.
tys to nepochopil -- nemluvil jsem za zakaznika, ale za stranu co by to mela (technologicky) VYRESIT.
Jasne, ze za to ruci BMW.
Upravil hicks dne 25.04.2011 11:56
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jj. Je to vizitka BMW. Ja mam 8stofku z druhe poloviny 2010 a "tece" mi taky. Ono to neni, ze to tece, spis se to poti. Volej neubyva, ale hlava je umastena. Nejvic to je videt na zadelane motorce...