ahoj, mám prosbu. chtěl sem koupit na GS1200 E10 Mitas, bohužel jsem se ale dozvěděl, že mají nějaké problémy se směsí (když už snad konečně odstranili ten problém s tlakem) a proto je jich teď nedostatek. V Pneuservisu doporučují buďto Metzeler http://www.pneumo...ct_id=2386http://www.pneumo...ct_id=2405 nebo TKC http://www.pneumo...uct_id=554http://www.pneumo...uct_id=561. Na co to chci: Jízda lehký terén (Enduroškola :-)) šotolina, polňačky ale i asfalt (tak 50 na 50). Na delší cesty po asfaltu, třeba na Gross budu přezouvat na tourance. Jaké z těchto doporučíte? Prošel sem snad všechny témata s touhle problematikou, ale nikde jsem nenašel odpověď Předesílám, že až tak neřeším, zda je guma dražší o 300 Kč. Díky za každou rozumnou radu :-)
Já se na to svého času díval po internetu taky a ze všech možných diskusí mi jako nejoptimánější vyšlo TKC 80 dopředu a E10 dozadu. Jezdím to teda druhou sezónu a naprosto bez výhrad. Přesně na to použití, které uvádíš. A co víc, už jsem si na to obutí tak zvykl, že klopím motorku občas téměř na stupačky a drží krásně. Stejně tak to beru z Brna do Ostravy, či do Prahy občas po dánici 140 Kmh a pokud nenajedu do kolejí, tak řídítka drží jak přibitý, tzn. že bych nepřezouval ani na delší štreky. Bohužel ti to teda nemůžu zodpovědně potvrdit jak je to na 1200, protože jezdím Dakara.
Co jsem si ale odnesl z internetu jako většinový názor, že dopředu Mitas NE. Pouze zadek (mám zesílenou verzi Mitas E10 Dakar).
Mám nazutý TKC a max spokojenost na suchu sedí jak normální pneu ten teren už není tak valnej ale jde to jo a mám na nic ted necelejch 5000 km a ještě tak možná 1000 dají! Jinak mám po konzultaci se členem a test pilotem MITASU domluvenou sadičku E 10 a prej budu spokojenej jak s TKC tak uvidíme!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Lehky teren,polnacky,asfalt...TKC je asi idealni. Trochu vic terenu tak bych dal na zadek E09 Dakar od Mitasu, zas na silnici vic huci nez TKC,ale v terenu je lepsi,na suchy silnici taky velmi dobra.
Osobne si ty Karoo pletu jsou dva typy,karoo a karoo T,jedna je lepsi v terenu,ale prd vydrzi na silnici a druha je cca stejna jako TKC. Myslim,ze s TKC neudelas chybu,neni na tvrdsi teren,blato a tak,ale jako kompromis je asi idealni,nekteri jezdi jen TKC i na asfaltu.
Aktualne 1250 GSA HP
Ale jestli můžu dát radu z vlastní zkušenosti tak neuděláš chybu ani s E-10 a přitom ušetříš nejméně 1000 kč na sadě a to jsem je neměl já zadarmo abys nemyslel že dělam reklamu pro Mitas a ani jsem je netestoval na Jawě 21
klucii, uz jste nekdo jeli treba korsiku ve dvou a nalozeni s TKC? kolik se s tim nebojite po dalnici jet? me se zda ze nad 120 uz mi to plave. Navic uz je mam docela sjete vzadu. Tak nevim zda prezout na Tourancky, nebo jet na spuntech, at uz novych nebo starych, ktery bych asi dojel nadoraz za tu cestu.
dik za vase namety,
Jestli pojedeš jen po asfaltu a to asi jo,tak přezuj na Tourency. Budeš to mít v klidu a pohodě. Než řešit sjetý špunty někde na dovolený a kazit si to tím.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
tama zpet urcite jen asfalt, tam taky vetsina, mozna jen kdyz najdu neco mimo silnic taky trochu, kdyz odlozim batuzek. Takze asi tourancky jak rikas. dik
Vzhledem k tomu, že jezdím přesuny po asfaltu a mezi tím leda suchá hlína nebo šotolina (nelibuju si v terénu v bahnění), tak se mi zdají špunty zbytečné... Optimální na to je Mitas E-07, ale ty jsem teď na dvanáctce kvůli RDC musel vynechat, protože předek se dělá jen dušovej a zadek jsem nesehnal, tak jsem nakonec obul Heidenau Scout. Uvidím, kolik na nich půjde najet, ale jinak se motorka chová velice dobře.
Hovez napsal:
Vzhledem k tomu, že jezdím přesuny po asfaltu a mezi tím leda suchá hlína nebo šotolina (nelibuju si v terénu v bahnění), tak se mi zdají špunty zbytečné... Optimální na to je Mitas E-07, ale ty jsem teď na dvanáctce kvůli RDC musel vynechat, protože předek se dělá jen dušovej a zadek jsem nesehnal, tak jsem nakonec obul Heidenau Scout. Uvidím, kolik na nich půjde najet, ale jinak se motorka chová velice dobře.