kolega se vrátil z vyjížďky a zjistil nepěknou věc, urvaný nálitek z převodovky pro držák podsedlovky. Než ho klepne z ceny nákupu nové frémy, chtěl jsem se zeptat zda se některému ze servismanů náhodou neválí doma. Díkas za případné info
kaca přiložený následující obrázek:
Starsie rocniky mali obcas problemy s prevodovkami, niekedy v roku 97 ju upravili, tak pri zhanani prevodovky je lepsie sa zamerat na posledne rocniky, 98, 99.
Já mislel že se to láme enom na geesu,proto tam mám tu víztuhu od touraplechu. Svařovaný sem to viděl taky ale pak by to tam chcelo dat tu výztuhu aby to podržela,de oto esli bude pasovat aj na erko...
Kupredu spatki ni krok...
Mam pocit, ze ta vyztuha od TT tam je hlavne aby se nevylomil bok prevodovky.Navic na fotce nahore je videt, ze podsedlovka je nejaka zkrizena. Prijde mi, ze ty diry na sebe vubec nejdou.
A mas s timhle matrosem nejakou zkusenost? Ja vim, doba pokrocila a dneska se da privarit prase ke koze a drzi to, ale stejne.... navic si myslim, ze kolega ten kus nema, bo to zjistil az doma, takze je to asi dany...
Svařit se to asi dá ale hliník se při sváření strašně ohřeje a u té slabé skříně převodovky hrozí pokrouceníí!! Ja osobně bych to nevařil už jen že to bude hnusně vypadat!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Frezovani problem nejni, pokud by to bylo mozny mistrem svarecem heftnout, je to idealni cenova kombinace. V Inveltu je frema za 22000,- , s praci na prezbrojeni tak 33000,- , tak je prostor na jednani
Zdravím, tohle se dá svařit. Je to jen držák.
Já to měl horší na druhé straně po pádu, ale domů sem dojel. Tak sem radši vyměnil celou převodovku.
Vlastags11 přiložený následující obrázek: