Jaký je možný "ponor"bez újmy na zdraví (motorky) Afrika strávila bez jaké koliv újmy potopení skoro po nádrž (neplánovaně) ta ale měla svíčky přeci jenom výš a neteklo jí do kardanu- ta manžeta u 12ky asi nebude vodotěsná.Čili je limit pod válce a zadní rozvodovku?
Hlavně nesmí natéct do sání vpravo vedle nádrže. Podívej se na (asi) pondělní seriál Long Way Round. Tam vylívali vodu i z válců, když brodili po řidítka.
Ono je toho vic, co se muze po.rat vodou. Ale asi nejcastejsi je sani vzduchu a hrdlo nadrze (to je ale u 12ky vysoko). Pak taky elektronika, byt je pomerne dobre izolovana, pokud treba moto chcipne veprostred potoka a je vse nekolik minut pod vodou (nez se podari vytlacit ven), neni to ani pro konektory a elektroniku obecne idealni. Nejspis do ni zatece, a pak zalezi jen na stesti kam a jak moc to bude vadit...
Ja používal radeji šnorchl a bylo po problemech,a do kardanu se nic nedostalo,ale dlouhodobě bych ji nenechaval pod vodou,ta manžeta by určite pustila vodu.U 12ctek je to hodne blbě rešeno ,stačí vletět rychlejc do vetší kaluže a motka už kuckáJo jinak to jde i nad válce a výš,ale teče pak do bot
BMW GS 1200 adventure
no potápět se s tím nechci,ale zajímalo mě když vjedu do vody po válce jestli se to neutopí (mokré svíčky) a nezrezne ten tady tolikrát řešený kardan a spol (zadní rozvodovka)
Jinak dík za info.
Zet napsal:
a tomu kardanu ta voda teda nevadí? - tam přece musí natéct.
Jak sem psal výš,nesmíš ji tam nechat dlouho,pak by tam určo nateklo.Ja to měl už nekolikrat rozebraný a žadne stopy jako rez nebo tak sem tam nenašel.Ale kolega treba koupil GSA z Anglie a měl ten kloub trochu rezavý,tak že ta voda se tam muže dostat.Je dobre při vyměně oleje v diferaku vždy rozpojit kloub a promazat, a manžetu take napatlat předepsanou vazelinou at to lepe přilne k spoji
BMW GS 1200 adventure
Zet napsal:
no potápět se s tím nechci,ale zajímalo mě když vjedu do vody po válce jestli se to neutopí (mokré svíčky) a nezrezne ten tady tolikrát řešený kardan a spol (zadní rozvodovka)
Jinak dík za info.
Brodeni se neboj. Akorat bacha, at ti nejde hluboka voda, nebo vytvorena vlna do sani vzduchu. Pokud vodou jen projedes, prd se stane. Problem nastane, az kdyz bude moto pod vodou delsi dobu....
no 12tka GS ma vyššiu brodivost ako 12GSA. maju rozdielne vyvedene sání
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Fanos Rusicka napsal:
Jo jasný nad zrcátkata jseš asi Čak Noris
Nejsem jak Chuck Norris. Svoji vlastni blbosti se mi podarilo totalne utopit motorku uprostred pustiny a nasledny odtah a oprava zniceneho dislpleje mne prislo na $4500..... Jeste ze existuji pojistovny, ktere i po nejakych tahanicich plni pojisteni, byt mi ihned pote vypovedeli pojistnou smlouvu...
Fanos Rusicka napsal:
Jo jasný nad zrcátkata jseš asi Čak Noris
Nejsem jak Chuck Norris. Svoji vlastni blbosti se mi podarilo totalne utopit motorku uprostred pustiny a nasledny odtah a oprava zniceneho dislpleje mne prislo na $4500..... Jeste ze existuji pojistovny, ktere i po nejakych tahanicich plni pojisteni, byt mi ihned pote vypovedeli pojistnou smlouvu...
Hehe Fanóšu, ted jsi mě dostal
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis