Uletel /ulítl/ nekomu bočný kufor orginal vario ? Mne sa to stalo dnes... Som v šoku, sklamaný, čital som že topcase lieta, dal som šroby a motyle, ale toto ma dojalo... Nemám slov
Ty máš Vario na ADV?To chce pořádné plechové bednyZadní Vario lítají, to jsem slyšel několikrát, ale o bočním slyším prve.Něco bylo špatně kamarádeBramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/
Jo, taky mi ulitl, sice to bylo na Dakaru, ale taky to byl original Vario. Jel jsem asi 100 na dálničním průtahu a byla to pěkná rána, až jsem málem spadl z motorky...
Notebook byl naštěstí v tom druhém kufru a tenhle byl prázdný, jinak bych se asi pěkně drbal za ušima - chyba totiž byla u mě - zřejmě jsem ho špatně zacvakl....
Nejhorší bylo ale ten kufr z prostředka sebrat - bylo to v mírné zatáčce a z kopce, všichni tam byli docela rozjetí a byli vidět na poslední chvíli...
BMW GS = stroj na radost
Ahoj, také jdu se svou troškou do mlýna - R1200GS, originál vario plastové kufry (všechny 3). Veliká radost při kupování motorky, že ty kufry motorka má. Krásně se s nimi pracovalo, dají se zvětšit, zmenšit, výřez na výfuk, jednoduché sundání z motorky a na motorce po nich skoro nic nezůstane. Navíc jsou udělané až k sedlu spolujezdce, takže tam není žádná mezera...
Letos cesta do Dakaru a zpět, kufry naložené do plna (ale hmotnost nákladu byla vždy kolem 9kg - v kufru je napsáno max 10kg). Levý kufr se ulomil na cestě tam - ulomila se zadní packa, za co kufr drží pod sedlem spolujezdce a ulomil se plastový držák v místě, kde je přišroubovaný pod sedlo spolujezdce. Ulomil se po pádu na místě, žádná rychlost - motorka si jen lehla na levý bok - vpředu na rám a řidítko, vzadu na kufr a na šutr a lup a bylo to. Je pravda, že motorka se chtěla kolem kufru jako točit, ale otočila se maximálně o 30°. To jsem ještě uvažoval o tom, že si ho opravím nebo koupím kus nového a nechám si je.
Ale ejhle - jedeme si to takto po Mauritánii asi 100 km/h, vymetu díru ne hlubší, než 5cm a velikostí asi našeho kanálu, kouknu do zrcátka a TopCase bruslí za námi po silnici
Po zastavení, sebrání a nandání jsem zjistil, že i pravý kufr je v háji - opět ulomený zadní držák kufru k motorce - tentokrát ale nepraskl plastový držák, co je na rámu motorky... A ještě k tomu odrovnal zadní "plácačku", která také upadla a přetrhla šroub, na kterém drží. Naštěstí ji nic není, tak jsem ji dal pod pavouka a mám ji doma, že ji tam možná vrátím, pokud dostanu ten přetržený šroub z díry.
Ale kufry zklamaly a už vybírám nové, kovové s pořádným rámem... Nevím, zda to bude Touratech, Husky, Grave nebo Begr... Ale určitě chci kovové a s výřezem na výfuk. A nechci dávat pryč origoš plastový "držáček" na TopCase - mám pod ním totiž taštiičku na nářadí od Touratechu...
Tímto prosím o rady, kdo má jaký kufry
Upravil maser dne 15.05.2011 23:26
Zdravím Vás chlapi. Čtu zde o spoustě upadlých vario kufrů. Ptám se : nemáte někdo k prodeji ochranný plech z levého kufru odstiňující výfuk? Potratil jsem jej. Zůstaly jen zbytky pacek pod šroubama. Díky.
Rosta64 napsal:
Zdravím Vás chlapi. Čtu zde o spoustě upadlých vario kufrů. Ptám se : nemáte někdo k prodeji ochranný plech z levého kufru odstiňující výfuk? Potratil jsem jej. Zůstaly jen zbytky pacek pod šroubama. Díky.
Podívám se zítra dám vědět.. mám jeden z varia ale nevím jestli je to z 1200 zitra se mrknu a zavolám ti
... servis a diagnostika BMW Motorrad
kamarád má originál hliníkový bmw kufry,upadly mu nýty na sponě co drží kufr přicvaknutý k rámunaštěstí je to takový rambajz,že to nešlo si nevšimnout.
asi někde dělají soudruzi chybuHliníkové kufry BEGR - www.begr.cz