Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
řazení na 1150 gsa
cobra_cz
#1 
Přidané 10.06.2011 13:11

Příspěvků: 17
Registrace: 29.04.11
Ahoj lidi Smile , možná budu pusobit jako uplnej ****, ale koupil jsem před měsícem a půl 1150. Mám dotaz. když řadím kvalty nahoru a domačkávám spojku tak to vždy v převodovce znatelně lupne. Začal jsem domačkavat méně a lupaní se utišilo. Nakonec jsem zjistil , že když řadím kolem 4000 trochu povolim plyn aby to nebylo v tahu a kopnu další kvalt bez spojky vleze toam "uplně sám". Při podřazovaní samozřemně vystavuju spojku a ještě s meziplynem. Máte někdo podobný pocit při řazení ????? dííík za názory.
hmm!
 
www.kartal.cz
MotoPaja
#2 
řazení na 1150 gsa
Přidané 10.06.2011 13:16

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
Ne :-)
Já cítím každý zařazení, zjišťovat jestli je to lepší při větším nebo menším vystavení spojky jsem nezkoušel. Možná budu mít blbej dotaz, tak se nezlob, ale ten plyn při řazení se spojkou povoluješ taky?
Já mám pocit velkého lupnutí jen když podřazuju na místě a nejde tam dvojka, tak pomalu pouštím spojku až tam padne a to je vždycky rána jak z děla. Ale při jízdě nevím, takhle na dálku těžko soudit.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
cobra_cz
#3 
řazení na 1150 gsa
Přidané 10.06.2011 13:39

Příspěvků: 17
Registrace: 29.04.11
Ahoj , no jasně že povoluju ale vypozoroval jsem , že je lepe povolit plyn při vyššich otačkach v zasadě čim vyšší otačky tim víc ubrat, jak to není hodně roztočený, padaji díky stavbě motoru s vysokou kompresí rychle otačky a potom se tam už další rychlosti moc nechce. Motor tahá okolo 3000 nahoru, když je to méně mám pocit že podtáčím. I když zaleží při jakém rychlostním stupni. Na 2 klidně popojiždím na 2000 otaček v koloně. Šestka se dá řadit nad 90 Km.
Jinak mám přesne to samé když stojím na místě nechce se tomu podrazovat dokud troch nepovolim spojku do tahu, potom se to uvolní a jde to. Minule mi vlezl na přechodu **** chodec na červenou. Já jsem to doslova zakápl, ubrzdil jsem to ale zustala mi doslova viset na spojce 4 a nemohl jsem seřadit abych se mohl rozjet. Pomohlo spojku tak napůl popustit a potom se to umoudřilo.
 
www.kartal.cz
Ivan
#4 
řazení na 1150 gsa
Přidané 10.06.2011 16:01
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
cobra_cz napsal:
...zustala mi doslova viset na spojce 4 a nemohl jsem seřadit abych se mohl rozjet. Pomohlo spojku tak napůl popustit a potom se to umoudřilo.

To je myslím u našich motorek normální...
 
Saturnin
#5 
řazení na 1150 gsa
Přidané 10.06.2011 16:11
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
Jak často Vám padá nezi jedničkou a dvojkou neutrál? Mě dá se říct docela často Shock mám se začít znepokojovat? hmm!
 
stepan
#6 
řazení na 1150 gsa
Přidané 10.06.2011 18:28
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Saturnin napsal:
Jak často Vám padá nezi jedničkou a dvojkou neutrál? Mě dá se říct docela často Shock mám se začít znepokojovat? hmm!


Jak padá? Při řazení z 1 na 2? To se mi občas stane, když řadím málo důrazně a v nižší rychlosti.
 
http://kouzelnyzivot.cz
MotoPaja
#7 
řazení na 1150 gsa
Přidané 11.06.2011 00:57

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
Saturnin: mě mezi 1 a 2 nikdy, asi jsem zvykelj z Jawy řadit důrazně Smile
cobra_cz: já jezdím i na 1500otˇmin a vůbec mě to nevadí Smile Naopak já řadím tak při 3000 otˇmin, nad 4000 motorku točím tak 1x měsíčně (nebo na 6. na dálnici)

BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
Ivan
#8 
řazení na 1150 gsa
Přidané 11.06.2011 08:13
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Taky mi to nepadá...
 
cobra_cz
#9 
řazení na 1150 gsa
Přidané 11.06.2011 08:51

Příspěvků: 17
Registrace: 29.04.11
jj chalpi, dík za reakce. Takže je to všechno O.K. dík Wink
 
www.kartal.cz
vyky
#10 
řazení na 1150 gsa
Přidané 14.06.2011 08:55
Avatar člena


Příspěvků: 211
Registrace: 10.04.08
ja stejne jak Stepan, a pak musim zpomalit, dat za 1, dvojku tam dostavam z N blbe
vyky
 
raptor - neaktivni ucet
#11 
řazení na 1150 gsa
Přidané 14.06.2011 09:13

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
pri radeni z 1 do 2 dam na N malu pauzu ale skutocne len malu, vtedy to tam vlezie zamatovo

pri ziadnej pauze to jebne
pri velkej pauze to jebne

skratka na BMW sa musis naucit radit podla motorky Smile
 
Dovi
#12 
řazení na 1150 gsa
Přidané 14.06.2011 10:18
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
Rozšíření statistiky o BMW R 1100 GS, r.v. konec 1998, do provozu jaro 1999, najeto 46 tkm:

Řazení nahoru i dolů jde bez odporu, bez rázů, bez zvukových projevů, sametově hladce.
Akorát s tou ovšem poznámkou, že mezi 1 a 2 jsou de facto dva kroky - neutrál jako mezistupeň.

Čili kdybych z 1 na 2 nebo z 2 na 1 přecvakával řadičkou stejně lehoučce (jemně) jako si to můžu dovolit od dvojky včetně výš, tak by mi tam padnul neutrál - to je jasný.

Takže z 1 na 2 a z 2 na 1 je potřeba u mé mašiny pohnout špičkou nohy o trošku razantněji - už ne jenom lehoučce, ale lehce Smile
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
Jimmy11
#13 
řazení na 1150 gsa
Přidané 16.07.2023 08:48

Příspěvků: 1
Registrace: 09.07.23
Dovi napsal:
Rozšíření statistiky o BMW R 1100 GS, r.v. konec 1998, do provozu jaro 1999, najeto 46 tkm:

Řazení nahoru i dolů jde bez odporu, bez rázů, bez zvukových projevů, sametově hladce.
Akorát s tou ovšem poznámkou, že mezi 1 a 2 jsou de facto dva kroky - neutrál jako mezistupeň.

Čili kdybych z 1 na 2 nebo z 2 na 1 přecvakával řadičkou stejně lehoučce (jemně) jako si to můžu dovolit od dvojky včetně výš, tak by mi tam padnul neutrál - to je jasný.

Takže z 1 na 2 a z 2 na 1 je potřeba u mé mašiny pohnout špičkou nohy o trošku razantněji - už ne jenom lehoučce, ale lehce Smile


Trochu tohle téma oživim:

U mojí 1150GS mi nejde pořádně zařadit 1, ať už z N nebo z 2 a to je dost problém třeba když chce člověk vyjet nějaký kopec nebo ke kopci přijíždí a chce tam tu 1 nakopnout a ani silou to nejde... Než jsem měnil gufera na klice, tak stačilo mít cca napůl povolenou páčku spojky, teď už to úplně nepomáhá ???? Lamelu jsem nechával původní, materiálu na ní bylo dost a nemyslím si, že by ona měla být příčinou špatného řazení, ani neprokluzuje.

Mám se bát o to, že mě čeká repas/výměna převodovky?
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 57
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.18 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI