Pěkný čtení, výčet nedostatků myslel Raptor asi tak, aby byl co nejširší a o to víc ve finále vyzněla krása vztahu mezi ním a motorkou, prostě "Když ji miluješ...". Nenapadlo by mne sice dát mezi nedostatky třeba pozici se skrčenýma nohama, ale jinak má pravdu - ta motorka má chyby a svérázné vlastnosti a přesto ji většina z nás má ráda a pro mnohé je to láska na celý život. Máme je rádi ne kvůli nedostatkům (ty spíš rádi tolerujeme a nebo se je snažíme částečně odstranit nebo potlačit), ale kvůli přednostem, které jsou zásadní a odlišují je od drtivé části konkurence. V mých očích má ta motorka navíc obrovské charisma a duši, považuji ji za živého tvora a přítele a ukazuje se, že jsem měl pravdu když jsem před 13-ti lety kupoval první GS a kamarád mi s despetem říkal "Tohle si chceš koupit? Vždyť je to hnusný..." a já mu odpověděl "Jo, je tak hnusná až je krásná. A nemá žádný módní cerepetičky, a bude tak hnusná až krásná ještě za 30 let. A na rozdíl od jiných bude asi fungovat."...
Ivan napsal:
Pěkný čtení, výčet nedostatků myslel Raptor asi tak, aby byl co nejširší a o to víc ve finále vyzněla krása vztahu mezi ním a motorkou, prostě "Když ji miluješ...". Nenapadlo by mne sice dát mezi nedostatky třeba pozici se skrčenýma nohama, ale jinak má pravdu - ta motorka má chyby a svérázné vlastnosti a přesto ji většina z nás má ráda a pro mnohé je to láska na celý život. Máme je rádi ne kvůli nedostatkům (ty spíš rádi tolerujeme a nebo se je snažíme částečně odstranit nebo potlačit), ale kvůli přednostem, které jsou zásadní a odlišují je od drtivé části konkurence. V mých očích má ta motorka navíc obrovské charisma a duši, považuji ji za živého tvora a přítele a ukazuje se, že jsem měl pravdu když jsem před 13-ti lety kupoval první GS a kamarád mi s despetem říkal "Tohle si chceš koupit? Vždyť je to hnusný..." a já mu odpověděl "Jo, je tak hnusná až je krásná. A nemá žádný módní cerepetičky, a bude tak hnusná až krásná ještě za 30 let. A na rozdíl od jiných bude asi fungovat."...
Dobrý, tak hlavně aby nebyl brzo rozvod, či nej bůh, úmrtí v "rodině"P Přeji ještě spousty let a kilometrů
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Mám na své 1150Gs 2001 nakrouceno 130000km a tak bych i já shrnul závady které mě potkaly.Snad na nic závažného nezapomenu.
Baterku mám asi 3tí-vždy kyselinová.
Spojka odešla kvůli průsaku oleje z převodovky,jinak by tam byla pořád.
Převodovka odešla asi ve 100000km.
Ložiska kardanu-malý na kříži 2x velký ve 120000km.
Několikrát vařený držák přístrojovky.
Vyhřívání levého heftu.
Vyteklá přední vidle,ale asi mojí vinou při stažení na káře.
Čidlo na olej.
Snímač klapky.
Kotouče př+zad. ve 125000km.
Vyteklej zadní tlumič v 80000km.
Několikrát jsem čistil startér a mám už prosezenou sedačku.
Jinak jen běžný údržby doma v garáži.Vždy mě dovezla domů!!A za to jí dík.
To je pekny vlakno, tak ja taky pridam neco statistik:
1150GS, MY2002, 60.000km, letos ma holka deset let :-)
- starter
- remen alternatoru (preventivne)
- tlumice (preventivne)
- vytekla vidle, pravy kluzak - nove gufero
- 3. baterka
BMW R1150GS MY02
1150 GSA, 2003, po Jardovi Marešovi a Ivo Bohuslavovi, 129000km. Ivo měnil preventivně ložisko v kardanu (myslím), ohmatané rukojeti, brzdič a zadní kotouč poté, co je vydřel uvolněný šroub. Pak možná nějaké drobnosti. Já zatím pár doplňků a:
- výměna prasklých pantů bočních kufrů
- vyčištění a promazání startéru
- nová baterka
- nové př. kotouče + P+Z destičky
- repase alternátoru
- výměna 2x prasklá palivová rychlospojka
- nové svíčky
- filtr v nádrži
(+ další drobné práce, standardní výměny všech náplní, čištění K&N atd.)
Já myslím že motorka ještě pár set tisíc kiláků najede...:-)
Ivan přiložený následující obrázek: