Tak jsem včera zjistil že mám opět asi problém s kardanem.Začal mi prosakovat olej mezi rozetou č.2 a krytem č.5 . Vloni mi měnili gufero a ložisko na opačné straně. Myslíte že to bude chtít jen vyměnit gufero nebo je zase chyba v nějakém ložisku?
tomi přiložený následující obrázek:
asi by nebylo špatné napsat km od poslední opravy, celkové km, co se tehdá dělalo a podobně... ale rozhodně až budu měnit věci v kardanu tak vyměním vše naráz ať mám za na pár desítek tisík km pokoj
Já bych to spíš tipoval na cvaklou těsnící gumičku čidla ABS, protože se mi nezdá, že by to proteklo přes gufero a to velký oboustraně zapouzdřený samomazný ložisko, to už by jsi tam musel mít brutal vůli na kole. S toho čidla to valí na osu, která to roznese dokola.....ale možný je všechno
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
HonzaGS-SV napsal:
asi by nebylo špatné napsat km od poslední opravy, celkové km, co se tehdá dělalo a podobně... ale rozhodně až budu měnit věci v kardanu tak vyměním vše naráz ať mám za na pár desítek tisík km pokoj
Od výměny ložiska s guferem najeto 3500km. celkem mám najeto 24000tis. , ale dovezl jsem to z D a myslím že tam byly ubráne km, jelikož v Ciril moto mi to dal na PC a zjistil stav knm cca 50 000 km.