Obojí je možné - jak "vymačkané" drážkování v lamele, tak ložisko na vstupní hřídeli převodovky. Jestliže to ale dělá jen při volnoběhu, a při "zátahu" při jízdě ne, tak to bude lamela. Kdyby to bylo ložisko na vstupní hřídeli převodovky, tak to dělá pořád - i při jízdě. S výměnou takhle hodně "uhrkané" lamely neváhej - když se v ní potom hřídel protočí, tak to vesměs odnese i ona - a levná záležitost to není.
Upravil Tonda dne 06.07.2011 23:30
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Dělá to právě při klesnutí vlnoběhu, po zahřátí, pak tam mám ještě zvuk kolem 50 - 60 km, kovové hučení a kolem 90 - 100 km hučení vu vu vu, ale jen v přímém směru, v zatáčce klid. Celý zadní koncový převod mám nový. Už jsem z toho na prášky. Jenom opravuju.
Upravil trawas dne 09.07.2011 09:14
Tak jsem navštívil BMW v Hofu a tam mi po prohlídce a projížďce mechanik řekl, že tyto zvuky jsou od ozubeného řemenu, který pohání altík. Jen mi není jasné, proč tyto zvuky mizí v při jízdě v náklonu.