Zdar. Nevíte někdo zda je již v dohledu nové 12GS nebo nějaký facelift? Vloni byla výroční edice, pak přišel triple black, přijde mi to jako podpora prodeje před nástupem nového modelu. Něco jsem slyšel o tom, že BMW chystá nové GS s vodním chlazením, ale nenašel jsem žádnou zmínku o tom kdy by mělo přijít do prodeje.
martin1188 napsal:
Zdar. Nevíte někdo zda je již v dohledu nové 12GS nebo nějaký facelift? Vloni byla výroční edice, pak přišel triple black, přijde mi to jako podpora prodeje před nástupem nového modelu. Něco jsem slyšel o tom, že BMW chystá nové GS s vodním chlazením, ale nenašel jsem žádnou zmínku o tom kdy by mělo přijít do prodeje.
ja uz ji mam zamluvenou muze byt na podzim, muze byt za 2 roky.. byly nejake spionazni fotky...
Uvidime...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
09 bylo SE....Tak nejak se nova ceka snad 2013 ne? Ale vse muze byt jeste jinak....ale jestli to bude fakt vodnik,jako,ze asi ano,tak nevim jestli bych do toho sel. Pravda je,ze taky snad uz brzo budu porizovat novej stroj a do 12-ky se mi nechce, protoze uz je proste ocumena a je na kazdym rohu nechci se nikoho dotknout,mozna u ni skoncim stejne,ale zmenu by to chtelo. I u KTM
Aktualne 1250 GSA HP
xavier napsal:
09 bylo SE....Tak nejak se nova ceka snad 2013 ne? Ale vse muze byt jeste jinak....ale jestli to bude fakt vodnik,jako,ze asi ano,tak nevim jestli bych do toho sel.
do toho nechod... fuj vodnik! ja myslim, ze byste si to vubec nemeli nikdo kupovat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
do toho nechod... fuj vodnik! ja myslim, ze byste si to vubec nemeli nikdo kupovat
s tím souhlasím , myslím že by se mohlo zavést nějaký nový pořekadlo ve stylu "nafta patří do kamen", třeba "voda patří do rybníka"
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Ja vim sice kulovy, ale 12tka uz je na trhu 7 let a to by fakt obmenit chtelo.
Ale doufam, ze to jeste chvili pocka. Moji 12tku po tech letech prodat nedokazu, bych to asi psychicky nerozdejchal. Takze ta doma zustane uz porad, ale zaroven toho ma dost za sebou a neco dalsiho by se do garaze veslo
do toho nechod... fuj vodnik! ja myslim, ze byste si to vubec nemeli nikdo kupovat
s tím souhlasím , myslím že by se mohlo zavést nějaký nový pořekadlo ve stylu "nafta patří do kamen", třeba "voda patří do rybníka"
tak tak.. akorat pozor at vam to neodtahnou do depozitare az budete stat pred Narodnim Technickym Muzeem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicksi nestraš Boxer je nejprogresivnější. Podívej, japonci na to přišli už taky (i když jim to 60 let trvalo) - Honda je dává do GW, Subaru je s velkou pompou používá
Navíc myslím že řadovej motor takovej výkřik moderní techniky jak si myslí jpojezdci (a Hicks) taky není
Ale jako vodník boxer na motorce to je hrozná zhovadilost. Zvlášť na GS. Uznávám motorka do pouště to už dneska stejně není, ale aspoň tak trochu ještě vypadala za dob starých dobrých 1150
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
hicksi nestraš Boxer je nejprogresivnější. Podívej, japonci na to přišli už taky (i když jim to 60 let trvalo) - Honda je dává do GW, Subaru je s velkou pompou používá
hele mne je skoro jedno, co tam bude za motor... ale at do dobre funguje, ma to nizko teziste, dobrou geometrii, ESA + protiprokluz, 19/17 draty, at to pekne vypada.. a zbytek je mi jedno
Radsi bych asi kdyz to vidim vzduchac, ale z vody se taky nepo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ty nové barvy podle mě nic moc, ale hlavně když jsou představeny nové barvy pro 2012, tak asi hned tak nebude představeno nové GS. článek v motorrad o R 1250LC - LC doufám nebude nástupcem GS, na to jsou GS moc zavedená
Vodou chlazený motor s vertikální vstup nabízí mnoho dalších výhod, možnost umístit řidiče ještě více vpřed než předchozí GS. Sání a chlazení vzduchu ovládat boční pohled na nádrže sahá pod sedadlo řidiče. Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Prodal jsem jednu mašinku a koupil dlouho vysněné F 650 GS.Myslel jsem si že to je na furt a tak bylo fungl z Renocaru.Tehdy jsem tam stál u krásné nové 12tky GS a říkal si, šmarja to je obrto nikdy.2 roky a bylo to doma, jo ještě před tím, jsem musel škemrat v banceNo a říkal jsem si, to je na furt.Prdlačky, svezl jsem se na GSA a kámoš co mě rok ováděl, tu moji 12ctku dostal.No a je doma GSA.KURŇA a kde má člověk furt brát na dolší GSóóóNevíte jestli někdo z našik politiků, nemá pěknů cérku?Že bych zajel do práglu na kafíčkoNew telefon bych od taťky pak nechtěl, věděl bych o něčem lepším
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/