Postup dle manuálu:
- vypnuté zapalování
- stisknout čudlík ABS a zapnout klíček
- pustit čudlík ABS
postup trochu na prd, pořád startovat kvůli vypnutí ABS...
Ale tuhle jsem zkusil zmáčknout a podržet čudlík ABS při puštěném motoru, neutrálu a stojící motce a ejhle, ABS se vyplo. Zkusil jsem to s neutrálem za jízdy, to nešlo, musí se zastavit, ale furt lepší, než chcípat motor.
Teď otázka: přišel jsem na něco nového? funguje vám to taky?
Upravil Pup dne 01.04.2008 00:25
Jsem si říkal, kde udělali soudruzi z NDR chybu, že to vymysleli tak debilně... tak mi to nedalo a mačkal jsem všechno a pořád, dokud se to nevyplo (páč kontrolkám nevěřím, vyzkoušeno, zadek šel do smyku, na předek jsem si netroufl )
popis vypnuti a zapnuti je popsany v jinem vlakne, hledejte
postupy se meni v jednotlivych modelech
na me 1200adv 2007 [bez servobrzdy] je mozne zapnout/vypnout i za jizdy, coz u 1200 2006 neslo
je i mozne ze tato zmena je mozna jen do urcite rychlosti, ja to vypinal a zapinal v terenu v rychlosti ..... slapacek.... a slo to
jo, holt modernizace.....
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc napsal:
popis vypnuti a zapnuti je popsany v jinem vlakne, hledejte
postupy se meni v jednotlivych modelech
na me 1200adv 2007 [bez servobrzdy] je mozne zapnout/vypnout i za jizdy, coz u 1200 2006 neslo
je i mozne ze tato zmena je mozna jen do urcite rychlosti, ja to vypinal a zapinal v terenu v rychlosti ..... slapacek.... a slo to
jo, holt modernizace.....
Jasně do 10km/h než si ABS všimne,že jedeš. To je jako když se rozjedeš a bliká kontrolka ABS a pak zhasne. To je ta rychlost.