při popojíždění v zácpě - cca 40 min. - v Londýně, po ujetých 3.700km, mě zemřelo při spáteční cestě 1100 GS, r.v.97... teplota byla zvednutá, ale do maxima chyběli 2 čárky, při volnoběhu zdechla, po vychladnutí jen střílí do výfuku, a ani s nabíječkou nechytne.... jiskra jako zvon, střiky stříkají pěkně... nějaký nápad čím by to mohlo být???
díky za každý věcný příspěvek...
Mel jsi tam dost oleje?2 carky od max.mi prijde jako extrem.Myslim si,ze kdyby bylo vse ok,tak by ani po 40min.teplota tak vysoko nesla.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Me to v terenu a v zacpach chodi z normalnich 5 na 6 carek.Vys jsem jeste asi nebyl.Je pravda,ze extremni zacpu v extremnim teple jsem asi nezazil.Ale taky mam r.v.94 a ty nemeli termostat olejoveho chladice a je to seple stale.Tak to mozna chladi lip.Tam je spis bezne,ze kdyz jedu v chladnem pocasi,nebo velkem desti,tak to bezne sleze na 3 carky.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Já měl v Bukurešti cca 10minut 9 čárek a motor je v pohodě.Pravda,byl jsem už nervózní.Jenom já jsem myslel že zdechnu teplem sálajícím z motorky.Olej Motorex 20w50.
jo,možeš mět přepálený kábl od halla v místě kde je v motoru-pod prsama.Já to takměl a tam to zkratovalo...rozfikl sem bužirku žiletků a vysipala se mě izolace jednotlivých drátků...
Kupredu spatki ni krok...
tak jen pro info... problém byl v tajným podomácku vyrobeným vypinači, který byl tak tajný že mě o něm minulý majitel neřekl.... v teple od motoru se spekly drátky....prostě jak se říká - napadeno domácím kutilem.....údajně horší než dřevomorka ve střeše....