Obracim se s prosbou na lidi co maji Xchallenge a pomohli by mi.
Schanim z obrazku dil c. 7
Bouzel vsechny servisy a prodejci BMW dilu mi rekli to same, ze vyrobce neni schopen rict datum kdy jim dil doda.
Pri zadreni loziska a jeho kompletnim vysypani na dalnici se mi hodne dilu vevnitr odporoucelo. Tendle jedinej mi jeste chybi.
Takze hledam nekoho kdo by byl ochotnej demontovat si zadni kolo a zmerit mi tento dil, aby se dal u nejakeho soustruznika udelat. Tem muj puvodni je nepouzitelnej
3/6 Marines SEMPER FI
Zitra mi to snad zmeri jeden polak s kterym komunikuju ohledne Xchall. Docela dost se v te sve vrta a tak vi co kde a jak.
NN v BMW jsou na todle HOVADA. Pokud si to nenapisou do sve tabulky tak to nevi :-D. Stejne tak si tam napsali, ze zadni kolo ma 4 stejna loziska, ale ve skutecnosti ma 2 a 2 jinych rozmeru.
Tak zmerit to tim jaka je tam mezera je docela prekerka. Co jsem se ted dival na ten obrazek tak mi prijde divne ze mezi dilem c7 a c5 (lozisko) je takova tycka bez cisla. Tu tam mam, ale ta je bez oznaceni.
3/6 Marines SEMPER FI
Tak problem vyresen. Kdyz se rozebralo 2 kolo zjistili jsme, ze dil 7 neexistuje a jedna se nejspis o vnitrni pouzdro ktere nema na nakresu cislo (mezi dilama 5 a 7). Takze doslo k tiskove chybe.
3/6 Marines SEMPER FI
Ahoj Pavle,
já jsem slyšel že to je strašnej paskvil. Od nevhodného umístění dílů (jestli se nemýlím tak startér nebo altík za předním kolem) po nesmyslné konstrukční řešení (sekundár slouží jako čep kyvné vidlice,...). Jo, může to mít své plusy, ale když se něco na těhle kozách vysype, tak jsi v čudu? Možná tam na tom je toho víc...
Spíš bych koukl po nějakém tříkilu, čtyřkilu, než se držet značky ať to stojí co to stojí.
Neexistuje špatné počasí!
Ahoj,
já měl 450 asi rok..nemyslím si, že to je paskvil..motorka jezdila dobře,žádnej problém jsem neměl..
Ale rok není žádná doba.. třeba ti napíše někdo kdo má víc zkušeností..
Myslím,že ten motor se dává do CCM .jen tam snížili výkon,aby prodloužili servisní intervaly..
Každopádně bych si to už asi nekoupil.. určitě jsou lepší endura..
PavelDR napsal:
Zkusím využít toto vlákno a zeptat se majitelů G 450 X na zkušenosti a problémy s těmito stroji.Tedy jestli tu vůbec nějaký majitel G 450 X je?
Předem děkuji.
Nebe to pořád nepustilo?
Doc-brother
Náš táta říkával,že rozumný člověk to pochopí a názor blbce mě nezajímá!!!
Stále čekám,alespoň na jeden kladný příspěvek od uživatele tohoto stroje.
Zatím mi to každý rozmlouvá,ale přece vedle dvou krasných GS nepostavím KTM!!!!
Upravil PavelDR dne 05.04.2021 20:43
.
Stále čekám,alespoň na jeden kladný příspěvek od uživatele tohoto stroje.
Zatím mi to každý rozmlouvá,ale přece vedle dvou krasný GS nepostavím KTM!!!!
Ale postavíš.
Doc-brother
Náš táta říkával,že rozumný člověk to pochopí a názor blbce mě nezajímá!!!
Jestli se ti příčí oranžová, tak si kup WR450F, nebo nějakou Husqvarnu. Každopádně, ostré enduro je sportovní nářadí spíš, než aby na něm záleželo na stylu. A nějak nepočítám, že bys na tom najezdil stovky motohodin za rok jako někteří borci na offmotu. Tam se ale poptej po zkušenostech, tuším, že úplně pozitivní nejsou... http://www.offmot...12&p=1pod trvalým dohledem
občas se nějaká objeví v inzerci, teď byla zrovna jedna v Polsku přivezená ze Švajcu, terénem nepolíbená... ale většinou to koupí někdo jen z podobného důvodu jako chceš ty, že chce ostrou ve stejných barvách jako má v garáži... nikdo normální by si to jinak nevzal
pod trvalým dohledem
Tak kuprikladu ja poridil k Baworakovi HSQ FE450 a libuju si
Je to lehky a muzes s tim zachazet ,,jak chces"... Od lonskeho ledna do listopadu (nez jsem se na ni zrakvil) jsem namotal skoro 80mth a je to rozhodne vic funny nez na cemkoliv tezsim
Upravil Kubrt dne 06.04.2021 09:17
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kolega jezdil čtyři roky HQ 449, což je motor z G450X v novém šasi, pamatuju si, že když ji generálkoval, stálo ho to 40 tisíc. jsou tam nějaké titanové vstřiky apod. Tady čtu, že v BMW jsou to ještě daleko větší pálky a řeší to tak, že kupují díly od HQ https://g450rider...or-rebuildpod trvalým dohledem
A ještě taková příhoda, k tomu, když je někdo v takové situaci, jako jsem byl já před časem...
Strašně se mi vždycky líbila Aprilia RXV/SXV - dvouválcové ostré enduro/motard. Dvouválec co váží snad 120 kg. Výkon kolem 70 koní. Prostě pecka! Všichni mě odrazovali, že je to italský křáp a že na to je všechno drahé a navíc dvakrát, protože dva válce. A já jsem pořád nechtěl věřit. A tak jsem jednu našel v inzerci, s najetýma 5 mth. A vyrazil jsem do Ostravy. Motorka byla jako nová, byl jsem nadšený! Tak že jo, že ji vezmu, ale že se projedu aspoň dvacet metrů, abych věděl, co od toho čekat. Majitel ji chtěl nahodit, a kulový. Ani neškytla. "Ráno jsem na ní ještě jel! To není možné!"
Smál jsem se celou cestu zpátky... Prostě terénní motorky dělají Rakušáci a Japonci...
pod trvalým dohledem
V segmentu ostré enduro se vyser na BMW. Vždyť jsi se vozil na všem co mělo kola a pořád ti to není jasný. Jedině BETA (prosím neplést s Babetou)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží