Ahoj, při průjezdu jednou dírou mi upadla zadní "plácačka". Zjistil jsem, že se přetrhl jeden ze šroubů, který tuto "plácačku" drží. Chtěl jsem zbytek šroubu odvrtat, ale bohužel se mi tam zalomil i vrták - jsem to ale telátko...
Ptám se tedy, zda nemá někdo zkušnost s tím, jak dál? Zjistil jsem, že by šlo šroub rozpustiti v kyselině, ale to by musel být ocelový a materiál okolo by nesměl být ocelový, což si nejsem jistý.
Ještě upřesnění - přetrhl se ten nejdelší šroub, který je skrz celou šířku "plácačky" a končí u třmenu zadní brzdy.
maser napsal:
Ahoj, při průjezdu jednou dírou mi upadla zadní "plácačka". Zjistil jsem, že se přetrhl jeden ze šroubů, který tuto "plácačku" drží. Chtěl jsem zbytek šroubu odvrtat, ale bohužel se mi tam zalomil i vrták - jsem to ale telátko...
Ptám se tedy, zda nemá někdo zkušnost s tím, jak dál? Zjistil jsem, že by šlo šroub rozpustiti v kyselině, ale to by musel být ocelový a materiál okolo by nesměl být ocelový, což si nejsem jistý.
Ještě upřesnění - přetrhl se ten nejdelší šroub, který je skrz celou šířku "plácačky" a končí u třmenu zadní brzdy.
takze ty ten sroub ani nevidis? nemuzes se na nej dostat, je hluboko zapustenej?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak to sundej a nedávej to tam a máš klid § Jinak to bude asi boj to vydolovat pokud je tam i vrták! To chce vidět naživo!!! ... servis a diagnostika BMW Motorrad
To je také řešení - už asi 2 měsíce jezdím bez toho Ale už jsem si u Jezka koupil vše potřebné, abych "plácačku" přidělal zpět, tak to chci dotáhnout do konce, no.
Ja to sundal a mám klid! Jinak to asi bude jak říkám boj protože se to urvalo v části kde je lozisko a rozdělávat to je asi blbost nech to až na zimu...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Navařit matku. nebo elektrodu. Tedy pokud jsi ho vrtáky nedorval na doraz. Neměl by držet, po mírném schladnutí se stáhne a měl by jít dobře ven. Pokud jsem pochopil správně o co jde, je šroub zašroubován v duralu a neměl by se svár přilepit.
Jezdím bez toho asi 2 měsíce ?, ani nevím kde a jak jsem o ten "blatník" přišel. Prostě jsem jednou koukal na mašinu, a všiml jsem si že to tam není Neřešim, jezdim Když jsem zjišťoval cenu nového u BMW, tak jsem po krátkém bezvědomí usoudil, že se bez toho obejdu.
GS 1200 R Adventure
chafre napsal:
Jezdím bez toho asi 2 měsíce ?, ani nevím kde a jak jsem o ten "blatník" přišel. Prostě jsem jednou koukal na mašinu, a všiml jsem si že to tam není Neřešim, jezdim Když jsem zjišťoval cenu nového u BMW, tak jsem po krátkém bezvědomí usoudil, že se bez toho obejdu.
Já kupoval jen šrouby a ten držák, "plácačku" jsem si sebral ze silnice... Kdybych i tu ztratil, tak bych také neřešil - také jsem se díval, kolik stojí nová a opravdu bych si ji za ty prachy nekoupil...
Mě to luplo, zarachotilo a opustilo asi tři tisíce kilometrů od baráku. Zastavil jsem a počkal na houf kurdskejch dětí, až mě doběhnou a předají trofej, jinak by se jim to tam válelo dodnes...
Z piety jsem to dovezl domů a ted mi zdobí stěnu garáže...
Ten šroubek jsem úspěšně odvrtal a plácačku sehnal od MALIho. Potom jsem ale byl na projížďce s dalšími asi pěti báwy (servisák, Kašák, PavelGS atd.). Tam jsem zjistil, že ji na motorce nemá nikdo, tak jsem ji přeleštil a čeká teď na pomíjivou slávu bytí při cestě na STK. Mám obavu, že to bude její jediné využití...
Doporučuji nemontovat. Riziko ztráty tak snížíš na minimum...
Upravil radosek dne 01.08.2011 11:55
Byl jsem na teď na STK, plácačku jsem nikdy neměl. Sice s 1100gs, ale v TP mám napsané "lapač nečistot neplní předepsaný úkol", z čehož technik usoudil, že ho mít nemusím a prošel jsem.
R1100GS