Čau kluci ,jezdím poslední 3 sezony na R1200GS R.V. 2005, mimo běžné udržby vše OK.Tak mě napadla myšlenka inovace na model 2010. Testy, parametry mám nastudovaný ale rád bych slyšel zkušenosti od někoho kdo přešel z těch 98PS na 110PS.Je to opravdu tak znatelná změna . Podělte se o zkušenost eventuelně kdyby mě někdo na tom nechal svézt /za podmínek zvyklostí prodeje/ Díky. PS baťůžek inovaci odsouhlasil Jsem Jablonečák.
Sice ani jeden model nevlastním, ale nějakou tu tisícovku jsem na starších 12kách najel a v když to porovnám s DOHC, je to nebe a dudy. Jestli jsi někdy jel i na 1150 a víš jak táhne odspodu, tak to je stejný, jen to pak prakticky nepolevuje a táhne to dál a dál a dokonce to má i špičku. Prostě to neni jenom o těch koních, ale i o celkovým projevu a průběhu výkonu a hlavně krouťáku. Naprostá nádhera, pokud můžeš, určitě do toho jdi!
Maiali nel Fango!
+ jde to pekne za plynem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ty jsi zapomněl na kamaráda z Moravy? Vždiť víš, že mám 2010. A že se stavíš na víno jsi sliboval a mesplnil. Tak se klidně ozvi a domluvíme se. Jede to fakt dost slušně.
xavier napsal:
Jak je to s tim horsim benzinem do modelu 10+? Nestane se tomu nic nekde v Rusku,nebo Maroku?
co rikal Tomas TT a ostatni, melo by to byt MENE TOLERANTNI k horsimu benzinu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Stav se v Brně, mám 10, se svodama bez katu a ostrým laufem...ještě nějaký ten koník navíc a k tomu pěkný zvuk.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
xavier napsal:
Jak je to s tim horsim benzinem do modelu 10+? Nestane se tomu nic nekde v Rusku,nebo Maroku?
co rikal Tomas TT a ostatni, melo by to byt MENE TOLERANTNI k horsimu benzinu.
vzhledem k tomu, že čerstvý benzín v čr je pomalu na každé 2. pumpě plný sra*ek a když není pajcovaný, tak je v něm za naše peníze skrze dotace zakoupený podíl na biosložkách páně Babišových 2-6%, tak ten ruskej poctivej benzín bez těch biosra*ek je pro motorku spíše osvobozením
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.