Ahoj,
stojí mě doma Megamoto, je někde podobný pacient? Docela uvítám nějaké rady a špeky na cesty a cestování s Megamotem. Po 10-ti letech vykrajování rychlejch zatáček na závodech supermoto, bych chtěl cestovat a tak. Tak budu rád za každou radu a odkaz. Děkuji Honza
Upravil Toruk-Makto dne 05.08.2011 08:54
Vybral sis ideálně na cestování, jen co je pravda, brutální 12ka motard s 13ti litrovou bandou...
Ne vázně, když ji miluješ...
Myslím, že cestovat na tom můžeš asi kamkoli do cilivilizace, ale správně hledáš parťáka s podobným zaměřením, protože s ohledem na stroj a Tvoje zkušenosti bys asi na většinu lidí tady čekal na každým kopci dloooouhý minuty. Ale vlastně není ani špatnej nápad vyrazit někam s GSákama. Pojedeš vždycky napřed a než Tě dojedou, tak si někde natankuješ.
Sorry, že si furt utahuju, ale vím bohužel o čem to je, měl jsem 650Xcountry s 9litovou nádrží a bylo to i při spotřebě 3,5l opravdu hraniční, zvlášť mimo ČR, kde není benzínek tolik...
Neber to prosím zle, upřímně Ti gratuluju, je to fakt krásná a raritní motorka.
Na seriózní cestování jí ale asi časem budeš muset pořídit sestřičku...
Maiali nel Fango!
hovori sa ze cestovat sa da na vsetkom - ale su aj motorky na to priamo urobene, pri BMW je to GS, RT, GT, LT
urcite aj na megamote sa da robit turistika ale ak ta chytilo cestovanie tak by som popremyslal o vymene za GS alebo RT - nenechaj sa oklamat rozmermi, vela ludi bude o to viac prekvapenych ked uvidia co dokaze takyto turisticky parnik v rukach cloveka kt. 10 rokov jazdil supermoto
Zdar, já mám HP2 Enduro, ale docela často jezdím i na motardových kolech a myslím, že ne zrovna pomalu, takže bych se s tebou klidně rád sklouznul. Odkud jsi? Já jsem kousek od Uh. Hradiště.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Jo a jinak co se týče té turistiky, tak 28.-31. srpna se chystám s přítelkyní do Alp (na HP2). Orlí hnízdo, GG a tak - prostě klasika. Sice jsem tam už byl, ale rád si to projedu znova. Můžeš se přidat.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Jinak 250 km se dá na nádrž při rychlostech do 160 kmh v pohodě ujet. Jestli nejsi vybavený zavazadly, tak mám velkou brašnu na HP2 od Touratechu na víc, kterou bych mohl půjčit v případě, že bysme jeli někde spolu.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Ahoj všem co mi odpověděli,
už jsem malou vyjížďku obsolvoval, jel jsem s kámošem který má 1200 GS na Slovensko, ujeli jsme celkem asi 1200 km. Tím, že jsem vždycky seděl na tvrdým sedadle mi až tak nevadí, trošku jsem se občas ošíval (spodky s gelovou vložkou na kolo asi budou ideální :-)) Na nádrž jsem najížděl tak 230 km a ještě mi počítač ukazoval neco málo na dojetí. Stejně se většinou okolo 180-200 kiláků zastavuje na pauzu ;-)
Spíš bych koupil vetrný štítek, zatím jsem našel pouze od Wunderlicha za cca. 230 euro, kufry si určitě časem pořídím.
Před HP2 jsem měl jako cesťák KTM 1000 Superduke, věděl jsem do čeho s HP 2 jdu, lehký terén se s Megamotem dá taky absolvovat (horské cestičky, hlína, lesní cesty) zato na asfaltu drží, není to sice jako KTM ale vše ostatní převyšuje. Spolehlivost, spotřeba, nenáročnost servisu atd. Jsem rád že ho mám doma, GS by bylo jistě pohodlnější jenže HP 2 je takovej INDUSTRIÁLNÍ kousek, že vždycky když příjdu do garáže rozsvítí se mi oči.
Musím si samo zvyknou na vybrace motoru a kardanu, to jsem u KTM neřešil ale jak jsem již psal, neměnil bych.
Nevíte kde se dají koupit ty druhý stupačky, který občas vidím na některých fotkách??
Stupačky by mohli bejt i origo, to ale nevím zkus ježka .
Proč ale hlavně píšu je to plexi wunderlich, na to si dej pozor, často bejvá problém s dostupností na atypy, vím o tom svoje z dob Xcountry. Dělají tzv. způsobem backorderů. Prostě si rok dva sbírají objednávky a když jich mají dost, tak nechají vyrobit jednu sérii a nazdar...
Tak dobře pořiď a ať to šlape.
Upravil morabo dne 10.08.2011 15:07
Maiali nel Fango!
Stupačky se dají koupit jako originální příslušenství u BMW. Máš Megamoto v TP jako dvoumístné? Jestli ne, tak chtěj k těm stupačkám rovnou potřebné papíry, podle kterých ti to na magistrátu za 50 Kč přepíšou. Já jsem to tak řešil pro klid duše, aby mi pak někde za hranicemi nedělali problémy, že jedeme dva na jednomístné motorce. Ještě ke spotřebě - pokud na budíkách svítí nula, tak mé HP2 v klidu ujede ještě kolem 30 km (do úplného sucha jsem ještě nejel).
Jak bys zhodnotil motor oproti KTM? Projeví se tam těch 200 kubíků nebo to jede +/- stejně? Zkoušel jsem na motardových kolech i nějaký suchý offroad a polňačky, lesní cesty, pole, louky - úplně s přehledem.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Ahoj, jen doplním, že bydlím v obci Bolehošť v podhůří Orlických hor, tak pokud pojedu směr Uherský brod, určitě dám vědět a rád se svezu a pokecám. Jinak pokud někdo pojedete směr Orlické hory můžete se stavit (606652008 Honza Záhorský).
Příští týden resp. kolem 20.8.2011 bychom chtěli s kámošem (GS1200) zajet na dva dny do českého švýcarska, pojezdit, pokecat.
Za ten typ na stupačky a přepis do TP jsem strašně rád, protože manželka se vztekala, že je to jednomístňák.
Mám doma ještě KTM 660 SMC (Supermoto competition 2006) co jsem na ní kdysi závodil, to je asi největší hadimrška.
Jinak srovnání s KTM motorem: měl jsem tam závodní koncovky LEO VINCE (karbonové) motor měl tuším 120 koní a určitě jel víc, zdravil na zadí i na 3 bez spojky. Jezdil jsem s ní v roce 2008-2009 i mezinárodní mistrák dragsterů v závodní třídě MODI TWIN a tak jak jsem psal (bez úprav - ještě v záruce) jsem ukořistil během dvou let 2 druhá místa a to mají tyhle upavený dvouválce, delší kyvku, startovací potenciometr na otáčky, odstředivou spojku a hlavně NITRO! Míval jsem maximálu okolo 199-201 km/h na těch 400 metrů. Spotřeba 8-10 litrů při sportovní jízdě, maximálka 250 km/h. Posez jezdce byl u KTM víc v nádrži přesto že to byl taky naháč.
Takhle výkonný motor u HP není, taky výrazně míň baští a servis a ..... bohužel bych klidně zvolil jiné převody na kardanu, stejně jezdím do 150 km/h (strašně fouká a vítr mlátí do rukou) a pokud by občas ze zatáčky pozdravila bylo by to super. Zatím se s motocyklem pouze seznamuju, třeba to příští rok budu mít víc v ruce.
Jak jsem psal neměnil bych, kolmější posez jezdce a taková ta filozofie majitelů BMW mě na HP 2 naplňuje. Je mi 39 let a když " jdou na mužskýho léta" pochopí, že je potřeba se domů vrátit rodině zdravej a celej. Já jsem si zlomil 2 obratle na mistráku v supermotu 2007 a jsem rád, že vidím a cítím prsty na rukou, tak už mi opravdu stačí takový to sportovní svezení v "klidu" a to mě HP 2 Megamoto naprosto dopřává. Ahoj Honza
...to se mi líbí jak říkáš že hp2 je taková odpočinková motorka a že už jsi starší (taky mám 39) tak už za to nepotřebuješ tak tahat...
... a já si myslel co to nemám za střelu a přitom je to pro důchodce
...asi dělám něco špatně*pissed*
Upravil pantata dne 11.08.2011 16:54
Ahoj, takhle jsem to nemyslel, je to super motorka, bral jsem jen to srovnání s tou KTM 1000 Superduke. Ale ono se to vlastně pořádně srovnat nedá, pořád je to jen můj subjektivní názor. Ahoj Honza