Tak se musím dotázat, zda máme jen dva Gsáci smůlu. Anakke jsem měl již 3 sady a nikdy žádnej problém na suchu či dešti. Kamarád dal na má slova a 12GSA obul stejně jako já. Po jízdě se změnou druhů asfaltu ( u nás běžná věc ) po dešti dorazil z výletu vyděšenej, že to klouže jako prase. Nevěřil jsem a v dešti vyjel s ním. Když jsem s sebou na 15km málem 3x plácnul ( a to už pak nepršelo, jen to bylo mokrý ), tak jsem se s ním rychlostí začínajícího jezdce na 250ccm vracel zpět. On anakee už nechce ani vidět a já se jen ptám, že by se nepovedla směs ? Budu muset navlíknout vychvalované Tourancky ? Takhle se nechovala ani TKC !!!
všude dobře.....doma GSA
Ja dojizdim na predku Tourance a zadek uz mam Anake a nevim co zhodnotit.Na mokru moc radsi netaham, ale je pravda ze mi parkrat zadek strelil na normalnim afaltu.Na kostakch to jede jak na ledu ale to snad vsechny gumy. JSem zvedavej az ted nazuju i predek, jake to bude. Za sucha je to parada.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Mám je vpředu i vzadu na 1200GS a naprosto v pohodě - do GaPa jsme jeli v totální vodě, zpátky taky, ježdění na alpské průsmyky převážně po mokru a naprosto OK. Ńaopak - mám pocit, že sedí líp než Tourance.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zrovna teď v zářiovém motocyklu (časáku) je test našich pneu na 12GS. Micheliny dopadly dost špatně.
Já jezdím Metzeler tourance exp a ty skončily celkově 3 s tím, že nejsou ani perla ani propadák a to ve všech disciplínách. Pro moje svižné ježdění i za horšího počasí je vidím jako dobrou volbu a zůstanu u nich.
Já je mám taky vpředu i vzadu.Najeto zatím necelých 5000km z toho tak 1000 na vodě a zatím si stěžovat nemůžu.Sice to na mokru moc neklopím...spíš skoro vůbec(protože mám ještě komplex z prašivejch mitasek),ale párkrát jsem musel i celkem ostřeji zabrzdit a ani ABS se neozvalo.Takže hádám,že držej.Tím spíš v náklonu,protože boky by měly být měkčí.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Z môjho pohľadu sú to TOP gumy. Teraz som obul uz 3 sadu a pohoda.....Jazdim vo dvojke , komplet naložený....a nestalo sa mi, že by niekde podklzli, skôr vždy podržali, i na mokru. Bežne mi zadok vydrží 18-22tkm, predok viac. Mal som chvilu TOURANCE, a tie mi pripadali, hlavne na mokru zradnejšie. Je to môj názor, nikomu ho nevnucujem.
Ja mam tedy stejny rozmer jako vy jen v zadu a den co den premyslim, jestli to sedi stejne, lip, nebo hur nez klasicka Tourance. Ted tedy myslim silny naklon na suchu a plnej. Mozna ze Tourance v teple zacina driftovat o malinko pozdeji... obe ale varuji predem.
ROZHODNE to je vyborna guma...
Na Touranckach mam asi 50 tisic, na Anakee 1+2 cca 20-30 a extra rozdil to neni.
Morabo tvrdi, ze Anakee lepe sedi V CHLADU.
Upravil hicks dne 12.08.2011 17:59
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
janoxl napsal:
pohoda.....Jazdim vo dvojke , komplet naložený....a nestalo sa mi, že by niekde podklzli, skôr vždy podržali, i na mokru. Bežne mi zadok vydrží 18-22tkm, predok viac.
to znamena jedine -- temer za to netahas
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mr GS napsal:
Já je mám taky vpředu i vzadu.Najeto zatím necelých 5000km z toho tak 1000 na vodě a zatím si stěžovat nemůžu.Sice to na mokru moc neklopím...spíš skoro vůbec(protože mám ještě komplex z prašivejch mitasek),ale párkrát jsem musel i celkem ostřeji zabrzdit a ani ABS se neozvalo.Takže hádám,že držej.Tím spíš v náklonu,protože boky by měly být měkčí.
Mr GS napsal:
Já je mám taky vpředu i vzadu.Najeto zatím necelých 5000km z toho tak 1000 na vodě a zatím si stěžovat nemůžu.Sice to na mokru moc neklopím...spíš skoro vůbec(protože mám ještě komplex z prašivejch mitasek),ale párkrát jsem musel i celkem ostřeji zabrzdit a ani ABS se neozvalo.Takže hádám,že držej.Tím spíš v náklonu,protože boky by měly být měkčí.
Měl jsem oboje gumy několikrát. Nerad dojíždím úplně na doraz, takže se těžko stanovuje celkový nájezd, ale měnil jsem vždy +- kolem 13ti tisíc. Zadní tourancka byla potom oproti anakee placatější, ale zbývalo jí o trochu víc. Na suchu je rozdíl těžko pozorovatelnej, nicméně mně přišlo, že michelina přátelštěji varuje před ustřelením. Na mokru byly oboje super, v létě opět srovnatelný a opět s mírným náskokem anakee, který se výrazněji projevil v zimě (když neleží sníh, jezdím celoročně). Prostě o to málo co je tourance trvanlivější, o to anakee líp sedí, docela logický. Na 150ti kilový GXC jsem s nima jezdil i offroady a zase lehký plus pro francouzku - jistější předek.
Nicméně právě mimo asfalt je to s váhou 1150 a teleleverem bída a utrpení, což jsem vyřešil špunty a jsem spokojenej a to i na silnici. Sice to v náklonu trochu plave, ale aniž bych to chtěl zakřiknout, drží dostatečně, takže zpátky na tourist obutí se hrnout nebudu (kdybych ale musel, beru zase anakee2). Teď prubnu K60 scout kvůli výdrži na dálkovější cestování a snad slušným off-schopnostem, tak uvidíme.
Maiali nel Fango!
morabo pise ze tourance ma lepsi zivotnost nez anakee coz slysim z vice stran a v testu ktery ted vysel ma anakee nejlepsi zivotnost,podle me to jsou ve vsech gumach tak nepatrny rozdily ze normanli smrtelnik to ani nepostrehne
masar napsal:
morabo pise ze tourance ma lepsi zivotnost nez anakee coz slysim z vice stran a v testu ktery ted vysel ma anakee nejlepsi zivotnost,podle me to jsou ve vsech gumach tak nepatrny rozdily ze normanli smrtelnik to ani nepostrehne
Asi taky záleží jak za to taháš.... Při klidný jízdě to může bejt i naopak, vzhledem k dvojsměsi a tudíž tvrdšímu středu, ale pokud jim budeš dávat kouř je to už jiná písnička...
Upravil morabo dne 13.08.2011 11:35
Maiali nel Fango!
masar napsal:
morabo pise ze tourance ma lepsi zivotnost nez anakee coz slysim z vice stran a v testu ktery ted vysel ma anakee nejlepsi zivotnost,podle me to jsou ve vsech gumach tak nepatrny rozdily ze normanli smrtelnik to ani nepostrehne
Asi taky záleží jak za to taháš.... Při klidný jízdě to může bejt i naopak, vzhledem k dvojsměsi a tudíž tvrdšímu středu, ale pokud jim budeš dávat kouř je to už jiná písnička...
jj.. kdyz za to tahas, rozdil urcite poznas. Napr. kdyz jsem mel zadniho TrailMaxe... to driftovalo jak fstekly o 20km/h driv, nez Tourance + Anakee
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
masar: K tomu testu, v časopise se totiž netestují klasický starý tourancky, o kterých se tu všichni bavíme a na kterých tu kde kdo jezdí, ale model Tourance EXP - což je úpně jiná guma s modernější konstrukcí a směsí, ale ještě víc určená na ježdění výhradně po silnici.
Chování Anakee 2 teď víc přisuzuji k našim ,, středočeským úsekům,, v Dolomitech v červnu byla dobrá i za deště při průjezdu pass de něco , takže pozooor tyto úseky jsou kolem kokořínska. Tím nemyslím úseky
pro vypatlance typu,,Dubá,, ale silničky mezi vesnicema, kde na 500m je
cca 5 druhů povrchů asfaltu
všude dobře.....doma GSA
No nic ve zlém, ale já jezdím právě Tourance EXP a jsem s nimi mooooc spokojený.
Na zadní mám zrovna najeto 10 tis. km a ještě tak 1 tisíc snese. Nová už ale čeká v garáži.
Pája
pepanek1150 napsal:
Chování Anakee 2 teď víc přisuzuji k našim ,, středočeským úsekům,, v Dolomitech v červnu byla dobrá i za deště při průjezdu pass de něco , takže pozooor tyto úseky jsou kolem kokořínska. Tím nemyslím úseky
pro vypatlance typu,,Dubá,, ale silničky mezi vesnicema, kde na 500m je
cca 5 druhů povrchů asfaltu
na tom jezdim denne a zatim mi neprislo, ze by to vyrabelo nejake prusvihove situace.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja neviem ale mne pridu aj tie origo. Bridgestovn dobre vydrz asi najlepsia a v zatackach sucham kufre. A za lejaku drzali super.
_____________________________________________
BMW R 1200 GS 09"