Dobrej odkaz. Ja uz jsem z toho otravenej, protoze motorka "chrasti" pri pridani plynu po tankovani v Cechach skoro kdekoli. V Nemecku nebo Rakousku vubec. Co mam zkusenost, tak OMV na sidlisti Praha Repy je asi ok, tam tankuju celkem pravidelne a vetsinou pak jezdim bez tech pazvuku. Ale jinak obcas chrasti i Shell, jine OMV, Benzina... Ale to uz se tu probiralo 100x.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
alesvagner napsal:
Dobrej odkaz. Ja uz jsem z toho otravenej, protoze motorka "chrasti" pri pridani plynu po tankovani v Cechach skoro kdekoli. V Nemecku nebo Rakousku vubec. Co mam zkusenost, tak OMV na sidlisti Praha Repy je asi ok, tam tankuju celkem pravidelne a vetsinou pak jezdim bez tech pazvuku. Ale jinak obcas chrasti i Shell, jine OMV, Benzina... Ale to uz se tu probiralo 100x.
to je divny, spis bude zavada na vasem prijimaci myslim 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tématice trochu hovím a je to fakt na pytel > snad jen červená Benzina, kde čerpadlář nemá šanci nakoupit si bokem vlastní cestou phm, tam je frančíze postavená tak, že všechny phm nejsou majetkem čerpadláře, ale Benziny, netvrdím, že je to 100% ochrana, ale výrazně vyčnívá nad ostatními
všeobecně standardní phm jsou ruleta, trošku lepší situace je u prémiových phm, jako V-power racing, Verva 100 a já nevím co ještě, tam je kvalita mnohem vyšší, i Babišovo biosr*čak se do nich přidává mnohem méně, ale je tu ALE > když nemá čerpačka výtoč, benzín celkem rychle váže vlhkost, takže prémiové phm brát jen tam, kde je výtoč - dálnice apod.
také si myslím, že třeba čerpačky Globus a jiné hyper nemají potřebu šulit phm dodatečně či úmyslně...
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
to je divny, spis bude zavada na vasem prijimaci myslim
To uz jsem si taky rikal. Ale nevim, jestli je to opravdu mozne. Cerpam dobre palivo, predchozi majitel to hodne lestil, takze asi taky tankoval dobre, takze nejake vetsi zakarbonovani nepredpokladam. Jestli motorka muze sama o sobe davat extra chudou smes, ktera by to taky zpusobovala, nevim.
Tady kazdej pise bud neres a jezdi nebo tankuj 98-100 oct benzin. Neresit nevim, nechci propalit pist nebo podpalit ventil. A jezdit na 100 oct benzin mi pripada zbytecny komfort.
Pritom jak jsem psal, v Rakousku jsem jezdil v Alpach v 30 st. vedrech, tahal jsem za to do kopcu a nic, pritom normalni 95 oct benzin.
Poptam se priste pri servisu. ____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS