Jelikož ten kluk to nutně potřebuje vědět, má plnou emailovou schránku a já vlastně nevím jak to u 1200 presne je, tak to dávám zde do fóra.
U 1150 a 1100 je to asi takto :
1) Baterka je pod nadrzi, takze je potreba se dostat ke sroubu, kterym je uchycena nadrz k ramu. Je tedy potreba sundat sedlo a plasty u nadrze.
2) U sedla je nadrz prisroubovana jen jednim sroubem (alespon 1150) z prave strany. Nadrz je potreba malinko posunout k sedlu, ale ne moc, aby nevyletela z uchytu u riditek. Ja nadrz zepru nejakym klackem (asi 20 cm
dlouhym) a odsroubuji kabely od baterky. Nasledne baterku vysunu.
Doporucuji mit poloprazdnou nadrz a nekdy mozna je lepsi to delat i ve dvou.
Tak už se domluvte, kde ta baterka vlastně je.........varadero ji má pod sedlem
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
možná trochu pozdní reakce, ale baterka u 1200GS je pod sedlem...stačí sundat řidičovo sedlo a pak už jen povolit kabely...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Toš tak, pod sedlem a jen se povolí planžeta co jí drží. Skoušel tam dát někdo vetšího macka ? YUASA snad dělá 18 nebo 20 Ah a má bejt jem širší ?
Upravil Robert dne 23.02.2008 22:44
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.