Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
 
ESA
mopslik
#1 
Přidané 20.09.2011 12:59

Příspěvků: 51
Registrace: 19.08.11
chtěl bych se zeptat zda hledat moto s ESA nebo ne?Výhody poruchovost?
Upravil mopslik dne 20.09.2011 13:06
 
Nori
#2 
ESA
Přidané 20.09.2011 13:19

Příspěvků: 491
Registrace: 15.11.10
Původně jsem o ESA neuvažoval,nakonec jsem rád,že ho tam mám.Přepínání módů využívám často.Na rozbité okresce COMFORT a bundesbůček si jen tak lehce proplouvá na dírama,naopak SPORT na dokonalém-vzácném asfaltu v ČR.Pak je cítit ztvrdnutí a větší jistota v náklonech.
Doporučuji,problém zatím žádný,najeto 29000km,model 2010.
 
www.dentibraun.cz
mopslik
#3 
ESA
Přidané 20.09.2011 13:23

Příspěvků: 51
Registrace: 19.08.11
clap
 
Alda
#4 
ESA
Přidané 20.09.2011 13:24
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Kdyz se to nepo... tak urcite super vec. Vsechno se muze nekdy podelat, ale to by clovek nemohl mit nic, takze za me urcite ano.
 
hicks
#5 
ESA
Přidané 20.09.2011 13:26
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
mopslik napsal:
chtěl bych se zeptat zda hledat moto s ESA nebo ne?Výhody poruchovost?


JE TO BOZI, BOZI, BOZI.

Pokud stridas rezimy/zateze jako treba ja... je to uzasny!

Poruchovost bych neresil.. AFAIK kdyz se to vysype, zustane to v nejake fazi... takze zadny extra problem.

Jedine co by mne zajimalo je REPASOVATELNOST toho, co tam je.

Abys nemusel koupit to cele znova.. to uz by pak byl lepsi snad i ESA Ohlins.. i kdyz.. mame ebay Wink
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
MAKO
#6 
ESA
Přidané 20.09.2011 13:37
Avatar člena


Příspěvků: 598
Registrace: 14.07.08
hicks napsal:
mopslik napsal:
chtěl bych se zeptat zda hledat moto s ESA nebo ne?Výhody poruchovost?


JE TO BOZI, BOZI, BOZI.

Pokud stridas rezimy/zateze jako treba ja... je to uzasny!

Poruchovost bych neresil.. AFAIK kdyz se to vysype, zustane to v nejake fazi... takze zadny extra problem.

Jedine co by mne zajimalo je REPASOVATELNOST toho, co tam je.

Abys nemusel koupit to cele znova.. to uz by pak byl lepsi snad i ESA Ohlins.. i kdyz.. mame ebay Wink


Je to celkem primitivní, místo ruční regulace je tam servomotor, takže repas tlumiče jako takového není určitě takový problém. BTW Willburs dělá WESA z původních tlumičů. Vymění pružiny a nastaví jednotlivé režimy podle váhy a požadavků.

ESA je super bez toho bych motorku nechtěl.
FYYFF
www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2008/04/bmw_unstoppable.jpg
 
MAKO
#7 
ESA
Přidané 20.09.2011 13:40
Avatar člena


Příspěvků: 598
Registrace: 14.07.08
Koukám že HYPERPRO taky repasuje ESA tlumiče a navíc má adjuster.
www.suspensionshop.org/img_hp/hyperpro-bmw-esa-eicma-sm.jpg

http://www.suspen...juster.php
FYYFF
www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2008/04/bmw_unstoppable.jpg
 
mopslik
#8 
ESA
Přidané 20.09.2011 13:58

Příspěvků: 51
Registrace: 19.08.11
a je potom možná dodatečná montáž nemáte zkušenosti?v případě ,že bych koupil bez ESA.
 
MAKO
#9 
ESA
Přidané 20.09.2011 14:02
Avatar člena


Příspěvků: 598
Registrace: 14.07.08
mopslik napsal:
a je potom možná dodatečná montáž nemáte zkušenosti?v případě ,že bych koupil bez ESA.


Není
FYYFF
www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2008/04/bmw_unstoppable.jpg
 
Renek
#10 
ESA
Přidané 20.09.2011 14:27
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Super věc. Mám a nelituju. Kolikrát se mění povrchy silnice a člověk nemusí slézat a laborovat s nastavením. Využívám to celkem hodně. Joko bys měl víc motorek v jedné.
 
Chose
#11 
ESA
Přidané 20.09.2011 14:27

Příspěvků: 228
Registrace: 02.10.10
Me to prijde jako zbytecna vec (kus harampadi navic), pokud nejsi hracicka a kvuli kazde dirce nechces menit nastaveni (i tak rekl bych hodne hrube regulace ve 3 rezimech). Setkal jsem se s majiteli, kteri repasovali jeste v zaruce.

Sednu na masinu a zhruba vim kudy pojedu (silnici, teren), jak nalozen (sam, s kuframa), jakej styl (prase, vyhlidka) a podle toho nez sednu na masinu nastavim tlumeni. Navic neni problem zastavit a zmenit nastaveni. Takze za me NE.

V dnesni dobe, budes mit spis problem sehnat moto bez ESA, nezli s ni. Obecne vzato jde o zvyseni uzivatelskeho komfortu, za cenu potencionalnich problemu. Je na zvazeni kazdeho, jestli takovou pi*****u, na motorce chce.
 
MAKO
#12 
ESA
Přidané 20.09.2011 14:35
Avatar člena


Příspěvků: 598
Registrace: 14.07.08
Chose napsal:
Me to prijde jako zbytecna vec (kus harampadi navic), pokud nejsi hracicka a kvuli kazde dirce nechces menit nastaveni (i tak rekl bych hodne hrube regulace ve 3 rezimech). Setkal jsem se s majiteli, kteri repasovali jeste v zaruce.

Sednu na masinu a zhruba vim kudy pojedu (silnici, teren), jak nalozen (sam, s kuframa), jakej styl (prase, vyhlidka) a podle toho nez sednu na masinu nastavim tlumeni. Navic neni problem zastavit a zmenit nastaveni. Takze za me NE.

V dnesni dobe, budes mit spis problem sehnat moto bez ESA, nezli s ni. Obecne vzato jde o zvyseni uzivatelskeho komfortu, za cenu potencionalnich problemu. Je na zvazeni kazdeho, jestli takovou pi*****u, na motorce chce.


No podle mě tohle jsou typické kecy člověka který to nikdy nevyzkoušel :-) A nejlepší jsou ty nepřímé zkušenosti, znám někoho komu se to a to podělalo Grin
FYYFF
www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2008/04/bmw_unstoppable.jpg
 
Renek
#13 
ESA
Přidané 20.09.2011 14:55
Avatar člena


Příspěvků: 430
Registrace: 30.07.10
Když jsem měl možnost si sjet poprvé na GSA, byl režim přepnutý na komfort. Cesta samá zatáčjka, kvalitní asfalt a já si pořád říkal co s tou motorkou je že tak plave. Pak jsem si vzpomněn na ESu přepl na sport a rázem z toho byla uplně jiná motorka. Kolikrát se cesta střídá, kus fajn, kus rozbitý, pak přijdou suprové zatáčky atd. Už vidím jak někdo pořád leze z motky a přenastavuje.
 
Chose
#14 
ESA
Přidané 20.09.2011 14:58

Příspěvků: 228
Registrace: 02.10.10
Mas pravdu, zkusenost mackat knoflik za jizdy nemam. I kdyz ta moznost byla, radeji jsem sahl po 2010 bez ESA. S clovekem, ktery v zaruce opravoval tento system, jsem mluvil minulou sobotu.

A tvuj prispevek bych mohl oznacit jako typicke kecy cloveka, ktery si priplatil za tento system, ale neudelam to na hadani tu jsou jini. Pouze jsem vyjadril svuj nazor a ten tvuj ti v zadnem pripade neberu Grin
 
Alda
#15 
ESA
Přidané 20.09.2011 15:09
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Ja se porad nemuzu zbavit dojmu, ze pokrok jde dopredu a ne zpet.

edit: a to ESA nemam (bohuzel)
Upravil Alda dne 20.09.2011 15:09
 
TomVS
#16 
ESA
Přidané 20.09.2011 15:26
Avatar člena


Příspěvků: 669
Registrace: 06.07.09
ESA za mně ANO... Laborování a točení kolečkem jsem si užil už dost. Smile Tady u nás se povrch od off po normální asfalt mění poměrně často a mít možnost jen navolit režim za jízdy je jednoznačné plus i za cenu případné poruchy. Zase tak hrubé nastavení to není a myslím že pro spoustu lidí to je i vysvobození, páč nastavit správně komplet podvozek je docela práce. Nehledě na to, že spousta lidí na nastavení nesáhne od novoty, nebo max. přitáhne zadní pružinu.
Kdo zkusí ESA, už bez nebude chtít. shop
 
mopslik
#17 
ESA
Přidané 20.09.2011 15:35

Příspěvků: 51
Registrace: 19.08.11
nevím tak se ptám, hledám advíka a snažím se najít něco zajímavého . je to koupě na několik let.
Upravil mopslik dne 20.09.2011 15:35
 
HonzaGS-SV
#18 
ESA
Přidané 20.09.2011 16:15

Příspěvků: 2918
Registrace: 13.09.09
ono dokoupit nejde, ale ohlins dela podobne reseni, ktere jde dodelat dodatečně pokud se nepletu (tuším, že jde i na GS 1150) ale připrav si minimálně tak 50 000,- spíš o dost víc
 
masar
#19 
ESA
Přidané 20.09.2011 16:17

Příspěvků: 52
Registrace: 01.07.11
jednou to tady myslim napsal Tomaš z touratechu jestli se nepletu bylo to neco ve smyslu-muzes koupit sebe lepsi ohlins ale kdyz si s tim nebudes hrat a stelovat je na tom lip ESA kde si to prizpusobis,navic 99% lidi je natolik linych ze se vykasle na to aby trikrat otocili koleckem kdyz jede ve dvou nebo po spatne silnici tak radeji jezdi furt na "univerzalni"nastaveni,mam na tom 33tisic km zatim bez zavady
 
xljanek
#20 
ESA
Přidané 20.09.2011 17:25
Avatar člena


Příspěvků: 521
Registrace: 14.10.10
Me je to jedno, kdyz jsem jezdil na Jawe taky jsem ho nemelGrin A kdyz budu chtit pohodli koupim R 1200RT a ne endurohmm!
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 121
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.26 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI