Scofield: Jen ze zajímavosti - u toho Káčka bylo konkrétně co za problémy a u všech nebo jenom konkrétní ročník? Dik za info.
sorry za OT
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
U nekterych 2008cek praska pouzdro tlumice zaberu na vstupni hrideli,ten vylisek tam ma moc ostrou hranu a proste to praskne,vetsinou to nepraskne po celem obvodu takze by se nemelo nic stat,pokud to uleti uplne je nebezpeci ze se ten plechovy ulomek dostane mezi soukoli a to by byl problem.Projevuje se to na volnobeh hlukem z prevodovky,jde to krasne slyset z prave strany.U Kacek jsou obcas problemy se spojkou,prevodovky drzi jak helvetska vira.
Upravil cechi dne 02.10.2011 10:24
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Waltr napsal:
Kolega z GXS klubu vrátli K 1300, po třetí závadě, tohle mi napsal proč.
,,To Waltr:
..napřed kardan, pak spojka. Tak šla .... "
zbavit se moto pote, co clovek odladil (s velkou pravdepodobnosti) vetsinu veci mi prijde trochu divoky...
Mam se ptat, jestli je taky tam od vas?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Naprostý souhlas u R1200GS modelu 2008 s tím co napsal cechi + ještě přidám občas defektní ložisko na vstupní hřídeli převodovky (hned to za lamelou spojky) - víceméně občasná závada u všech modelů BMW se suchou spojkou. U K1200 problémy se spojkou, napínák rozvodového řetězu /na tyto věci byla svolávačka/. Převodovky vcelku držej, i když vyjímka potvrzuje pravidlo - zrovna vím letos o jedné K1300, kde se měnila převodovka v záruce kvůli vyskakující dvojce nebo trojce /přesně už si nepamatuju, dělali to kluci v Renocaru/. Blbý je, že když se kazetová převodovka u K1200, 1300 náhodou vysype /vadné některé z ozubených kol/, tak se mění jako celek což obnáší přes 60000Kč - nejde na ni žádné z kol koupit samostatně.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
S velkou pravděpodobností si to řekl poprvé, ještě z větší podruhé, a z největší pravděpodobností by ho to čekalo počtvrté.
Brňák, pražák by měnil dodnes.
Před nějakou dobou (14 dní - 3 týdny?) jsem mluvil telefonicky s někým z fóra o tom "divnozvuku" ("rachtání" na volnoběh) z převodovky jeho R1200GS nebo GSA (už přesně nevím, ale měl ročník od 2008) a slíbil jsem mu, že dám na fórum nějaké svoje fotky z takhle "defektních" převodovek - ten problém občasného praskání tlumiče záběru je popsán výše. Zrovna jsem dneska jednu "špajzku" dělal (sice kvůli jinýmu problému), ale vzpomněl jsem si na ty fotky. Tak se omlouvám "neznámému" (nick jsem si nezapamatoval), že to chvíli trvalo.
Tady jedna, kde už to bylo prasklé hodně:
Tady další, kde to je v počátku + je prasklá i opěrná podložka:
Nazdar Tondo,
jedna otázka na experta, ako je to s touto závadou kritické, moja 12ADV 2008, naj.62tkm, tiež na volnobeh hrká ako stará pragovka, je to treba riešiť hneď alebo to vydrží do konca sezóny? Viem že niesi jasnovidec, ale predsa len máš s mechanikou týchto strojov asi najlepšie skúsenosti v širokom okolí, a mne sa tú mašinu v strede sezóny rozoberať naozaj vôbec nechce...
Ďakujem
Ja jsem na sve prvni moto s takto hrkajici prevodovkou najel mozna 20.000km. Tudiz si myslim.ze ti to do zimy vydrzi lehce
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jasnovidec nejsem, to je jasný
Asi bych být tebou taky jezdil do konce sezóny, a pak to "rozhodil". Spousta lidí s tím fakt jezdí desítky tisíc kilometrů a dlouhodobě to neřeší (což je samosebou špatně, protože až se jednou ten kus plechu z obalu tlumiče záběru odporoučí mezi kola, tak bude vymalováno).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Dík za rýchlu odpoveď, takú nejakú predstavu som aj mal, len som bol zvedavý že či ste sa nestretli pri servisovaní s nejakými vážnymi následkami jazdenia s takto hrkajúcou prevodovkou, ale ste ma ukludnili, a okolo Vianoc budem mať čo šróbikovať v garáži...ale dovtedy sa jazdí
touto cestou bych chtěl upozornit majitele r 1200gs 08-09 ať neignorují zvuky z převodovky, dnes jsem rozebral převodovku 2008 a nestačil se divit, lem na tlumiči rázů byl úplně odlomený, naštěstí se zachytil na magnetu. Majitel nic nepozoroval, ale už při nastartování motorka mlátila, sám jsem si myslel, že jsem přehlídl vůli na drážkování mezi lamelou a vstupní hřídelí, až po konzultaci s Tondou jsem byl naveden k tomuto problému a to se vzápětí potvrdilo.
Přikládám foto (od Tondy) kde je lem jen prasklý
DAGR přiložený následující obrázek:
[110.26Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Shodou okolnosti. sem dnes skladal r 1200r a tam zase bylo ko lozisko vstupni hridele. Tohle jako mas na fotce mel Falkons taky. Na tyhle zavady si casem zvyknes Davide ... servis a diagnostika BMW Motorrad