Zdravím, nevíte někdo, který drát u hlavního světla (potkávací) je plus a který minus? Jsou tam hnědý a žlutý.
Popř. nemáte někdo servisní manual nebo něco, kde bych se to dočetl?
Dik
Upravil Massik dne 05.10.2011 21:16
Massik napsal:
mam to pripraveno primo na zapojeni do konektoru, tahat to z baterky je zbytecne
Někde jsem četl, že z baterky dostaneš větší napětí na žárovky, než jde z konektorů, ale u Xenonu to třeba nevadí. Další věc je, co na to řekne Kan-Bas.
Ale máš pravdu, že ty sady jsou dělané na zapojení do origo konektorů.
dokonce tam resi i to, jestli mas ESA nebo ne, nevim, jestli by to melo vliv, treba jen reklamni trik, tak sbehly zas nejsem, ale radeji jsem vzal tes pro ESU
Upravil Massik dne 06.10.2011 11:40
dokonce tam resi i to, jestli mas ESA nebo ne, nevim, jestli by to melo vliv, treba jen reklamni trik, tak sbehly zas nejsem, ale radeji jsem vzal tes pro ESU
218Euro, to bych si raději koupil za litr obyčejný a zapojil na baterku
Ale třeba je tohle o ty peníze kvalitnější, nevím.
Myslím, že ta ESA se řeší díky umístění balastu, kde u modelu ESA je jinej držák, protože je méně místa.
Upravil stepan dne 06.10.2011 12:35
dokonce tam resi i to, jestli mas ESA nebo ne, nevim, jestli by to melo vliv, treba jen reklamni trik, tak sbehly zas nejsem, ale radeji jsem vzal tes pro ESU
218Euro, to bych si raději koupil za litr obyčejný a zapojil na baterku
Ale třeba je tohle o ty peníze kvalitnější, nevím.
Myslím, že ta ESA se řeší díky umístění balastu, kde u modelu ESA je jinej držák, protože je méně místa.
jj, to me taky napadlo, pac jsem vzdy mel normalni xenonovou sadu na motkach, ale tady by vadilo to nizke napeti. Kdyz das na baterii, tak bude hlasit prasklou zarovku. (pac tam v konektoru fyzicky nebude)
Záleží u kterého modelu - starší ho maj pod nádrží u řídící jednotky (relé by mělo mít žlutou barvu), novější modely pod sedadlem ve schránce pod nářadím vedle "startovacího relé" (relé příd. světel by mělo mít šedou barvu)
Upravil Tonda dne 06.10.2011 17:05
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
dokonce tam resi i to, jestli mas ESA nebo ne, nevim, jestli by to melo vliv, treba jen reklamni trik, tak sbehly zas nejsem, ale radeji jsem vzal tes pro ESU
218Euro, to bych si raději koupil za litr obyčejný a zapojil na baterku
Ale třeba je tohle o ty peníze kvalitnější, nevím.
Myslím, že ta ESA se řeší díky umístění balastu, kde u modelu ESA je jinej držák, protože je méně místa.
jj, to me taky napadlo, pac jsem vzdy mel normalni xenonovou sadu na motkach, ale tady by vadilo to nizke napeti. Kdyz das na baterii, tak bude hlasit prasklou zarovku. (pac tam v konektoru fyzicky nebude)
Scofield napsal:
a Tondo,kde mám na motorce pojistky?
nějak je nemůžu najít a to ani u druhý motorky,kde teda postrádám i víc věcí např:baterku,startér.....
se divim, ze nepostradas motorku, podivej se znovu, jestli ji fakt mas
O tu se nebojím.....S tou málem neodjedu ani já.....Jinak jen tak pro zajímavost,někdy na jaře čumím do PC lehce po půlnoci,bylo po dešti a slyším,jak někdo jde po štěrku kolem domu dvakrát třikrát sem a tam....
Tak jsem zbystřil.....No pro jistotu jsem šáhl pro brokovnici a ze dveří dvakrát huknul.....pak jsem jen řekl - KDYBY TAM NÁHODOU NĚKDO BYL,TAK PŘÍŠTĚ NESTŘÍLÍM DO VZDUCHU.....a zavřel jsem....
Pokud neslavím nerozeniny,tak prostě přijímám návštěvy 8-17hod
s tim si nezahravej, ono to neni jen tak branit si motorku, vystrelis, postrelis a jdes si sednout
porad premyslim, kdyby nahodou doslo k necemu takovemu, ze mi chce nekdo ukrast motku, auto nebo neco jineho a ja vytahnu bouchacku, vzdyt proto jsem si ji taky poridil a ono je to uplne jinak nez se pise: skupina E - pro ochranu života, zdraví nebo majetku, zduraznuji MAJETKU a stejne je to vzdy neprimerena obrana a jdes! Melo by to byt jako v USA, jses na mojem pozemku...
takze bouchacka je porad v trezoru a radeji se jdu s baseballkou :-( kdyby neco
Upravil Massik dne 06.10.2011 22:00
Scofield napsal:
Dnes už se na to taky kouká jinak...§13,§14 .....prej je dobrý mít plastovou maketu a dát jí dotyčnému k ruce.....ale né rukou co si střílel.....Pár blábolu existuje co tě nechá na svobodě.....
No me zkusebni komisar na muj dotaz odpovedel: vzdy mirit primo do hlavy a dat do ruky utocnikovi prinejmensim nuz. (do hlavy, aby se nemohl u soudu branit)
jen nevim, jak bych to udelal, kdyz by mi ujizdel na motorce