ahoj všem.Vím,že tato diskuze tady proběhla několikrát ,ale nějak se nemohu rozhodnou tak mi třeba poradíte .Jsem 189 /120 a moto kupuji na dlouhé cestování 100% po silnici itálie rakousko alpy,a zvažuji dvě možnosti 1150 GS ADV r.v2002 najeto 35000 km nebo GS ADV 2006 rv,55000km doplnkově i finančně stejné.poradte prosím
mopslik napsal:
děkuji za názor a km nejsou důležité?
jsou a nejsou.
55 tisic neni moc... ale samozrejme je dulezite, jak se k tomu majitel choval (napr. jestli to nerasil v terenu atd).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No pokud chceš cestovat někam mimo civilizaci tak za mě 1150 u těhle motorek nezáleží na km ale hlavně na stavu a jak o ni bylo staráno. Volil bych podle stavu každopádně s žádnou neuděláš chybu!
mandy8 napsal:
No pokud chceš cestovat někam mimo civilizaci tak za mě 1150 u těhle motorek nezáleží na km ale hlavně na stavu a jak o ni bylo staráno. Volil bych podle stavu každopádně s žádnou neuděláš chybu!
na km myslim samozrejme taky zalezi, ale tolik bych to nehrotil... je to proste kombinace kilometru, zpusobu pouziti (offroad, mesto...), servisu, ohleduplnosti, prostredi (zima/sul) atd.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mandy8 napsal:
No pokud chceš cestovat někam mimo civilizaci tak za mě 1150 u těhle motorek nezáleží na km ale hlavně na stavu a jak o ni bylo staráno. Volil bych podle stavu každopádně s žádnou neuděláš chybu!
na km myslim samozrejme taky zalezi, ale tolik bych to nehrotil... je to proste kombinace kilometru, zpusobu pouziti (offroad, mesto...), servisu, ohleduplnosti, prostredi (zima/sul) atd.
Neslovíčkař samozřejmě že taky záleží. Že raději koupí s 30tis. najeto než se 100tis. Sám víš jak jsem to myslel...
Na to co pises jednoznacne 12gsa. 1150 moc nejede. Jak pise mandy je lepsi spic mimo civilizaci. Kilometry bych neresil a 55tis uz vubec ne. Podle me na BMW neexistuje moc oprav kde by byla cena nad 15tis a to se jeste da. A taky v destinaci ktere uvadis ti to opravi kde kdo.
Rozdil 20 tis.km neni moc velky rozdil,spis opravdu zalezi na tom jak se majitel staral a kde jezdil...ADV 2002 musi bejt celkem predrazena ( a spatne prodejna) kdyz stoji stejne jako 06ADV posilovac neposilovac.
Ještě jsem zapomněl dodat. Mám možnost jezdit obě dvě motorky. Já mám advíka 1150 rv.2002 a otec má advíka 1200 rv.2006 . Takže můžu říct že: Výkonově je na tom lépe ve vyšších otáčkách 12ka. Ale zase 1150 jede od spodu o moc lépe. Já tam mám Y svod+ laďák Remus a zvedá se mi po plynu na dvojku na zadní. U 12ky mě štve ten posilovač, nechtěl bych ho.Jinak otec už má s 12kou najeto skoro 50tis. a je spokojený. Já kdybych si měl vybrat znova tak beru zase 1150gs adv. takže tak.
mandy8 napsal:
No pokud chceš cestovat někam mimo civilizaci tak za mě 1150 u těhle motorek nezáleží na km ale hlavně na stavu a jak o ni bylo staráno. Volil bych podle stavu každopádně s žádnou neuděláš chybu!
na km myslim samozrejme taky zalezi, ale tolik bych to nehrotil... je to proste kombinace kilometru, zpusobu pouziti (offroad, mesto...), servisu, ohleduplnosti, prostredi (zima/sul) atd.
Neslovíčkař samozřejmě že taky záleží. Že raději koupí s 30tis. najeto než se 100tis. Sám víš jak jsem to myslel...
ja neslovickarim.. jenom se mi nechce moc podporovat -- tady na foru dost rozsirenou -- myslenku, ze na km prilis nezalezi.
Driv jsem si to myslel... nejde tolik o destrukci motorky jako takove, spis ze se kupci priblizej takove ty vetsi investice, co nas vsechny cekaj cca po te 50-80-100 tisici (kotouce 15 tisic, tlumice bud repase 15 tisic, nebo nove 30-40, mozna spojka, mozna loziska kardanu, mozna rozvody atd).
Ja ted razim, ze to je proste kombinace vic faktoru.. s tim, ze km URCITE NEPRECENOVAT
takze jsem s tebou ani nebyl ve pri.. spis jsem k tomu neco dodaval.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Rozhodoval jsem se stejně, po svezení jsem upřednostnil míň km jednoduchost údržby a lepší zátah z nižších otáček, ale původně jsem chtěl 1200. Nejlíp je svézt se s favority ve výběru a hned je jasno.
mandy8 napsal:
No pokud chceš cestovat někam mimo civilizaci tak za mě 1150 u těhle motorek nezáleží na km ale hlavně na stavu a jak o ni bylo staráno. Volil bych podle stavu každopádně s žádnou neuděláš chybu!
na km myslim samozrejme taky zalezi, ale tolik bych to nehrotil... je to proste kombinace kilometru, zpusobu pouziti (offroad, mesto...), servisu, ohleduplnosti, prostredi (zima/sul) atd.
Neslovíčkař samozřejmě že taky záleží. Že raději koupí s 30tis. najeto než se 100tis. Sám víš jak jsem to myslel...
ja neslovickarim.. jenom se mi nechce moc podporovat -- tady na foru dost rozsirenou -- myslenku, ze na km prilis nezalezi.
Driv jsem si to myslel... nejde tolik o destrukci motorky jako takove, spis ze se kupci priblizej takove ty vetsi investice, co nas vsechny cekaj cca po te 50-80-100 tisici (kotouce 15 tisic, tlumice bud repase 15 tisic, nebo nove 30-40, mozna spojka, mozna loziska kardanu, mozna rozvody atd).
Ja ted razim, ze to je proste kombinace vic faktoru.. s tim, ze km URCITE NEPRECENOVAT
takze jsem s tebou ani nebyl ve pri.. spis jsem k tomu neco dodaval.