Ne.. Ale do nafty joo leju do VW T5 2.5 Tdi 96kW nějakou pekelnou vodu od Wurtha a podle nájezdu najedu o cca 100 km víc na nádrž. Podotknu že tankuju jen u 2 pump a jezdím poměrně stejně takže to není lehkou nohou....
Upravil servisak dne 31.10.2011 15:14
... servis a diagnostika BMW Motorrad
100 oktanovej benzít neobsahuje ty sračk* díky kterým to pak rezne a pod. navíc je do chladna lepší, říkaly to ve škole
Over than 250k km on BMW GS bikes
servisak napsal:
Ne.. Ale do nafty joo leju do VW T5 2.5 Tdi 96kW nějakou pekelnou vodu od Wurtha a podle nájezdu najedu o cca 100 km víc na nádrž. Podotknu že tankuju jen u 2 pump a jezdím poměrně stejně takže to není lehkou nohou....
Jak tam toho naliješ 6L tak to sedí
Nic nepoužívám, v zimě nejezdím.
zetor napsal:
No právě přemýšlím,že bych začal teď na takový ty chladnější vyjížďky přicmrndávat do benzínu třeba ten CAS TBE...
Tak jsem se chtěl právě optat,jestli někdo něco používáte...Třeba to TBE,nebo všelijaký čističe vstřiků atd...atd...
Když jsem měl B6 TDI tak jsem lil TDA a nic moc jsem nezpozoroval....ale nafta mi nezamrzla....
Hele a není lepší mít motor, co schroupne i močovinu po opici? Na takové to zimní blbnutí je ideální dvoutakt s karburací. Sežere všechno i bez aditiv. No a třeba filcka s MPI taky ještě sežere lecos. Kdysi jsem nějakej ten zázrak testoval, ale jsou to vyhozené peníze. Do francouzského diesela musím na zimu lejt aditivum a nebo brát arktickou naftu, ale je to stejně k prdu, nafta sice nezamrzne, ale francouz pod -15 prostě nechytá. Leda ho polejt a zapálit No a 1100GS taky sežere lecos i bez aditiv. Jediné co jsem pozoroval bylo malé snížení výkonu. Nevím jak to Němci dělaj, ale taky to jede na lecos a to to má lambdu. Nevím na co, ale je tam
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Pokud je kdo ochoten verit ruznym odbornym testum, tak u nas snad jedine VIF. Jiz tretim rokem kupuji aditivum VIF do nafty a je pravdou, ze od te doby nemam problem se zamrznutim nafty. Parkuji auto venku a pri vetsich mrazech proste nafta se zamrzem problemy ma. VIF dela i aditivum do benzinu, ale ten jsem nikdy nezkoumal. Na foru Roverclubu se tohle resi pravidelne kazdou zimu a nejen tam je doporucovan VIF. Asi bych doma v odkazech nasel i nejake ty odborne testy, kde to VIF jednoznacne vyhrava. Da se i sehnat za velice pekny peniz na netu. Napr v Nachode na Benzine 299,- /0.5 l a v eshopech 158,-. Nemyslim se ze tankuju nejakou shitovou naftu. Zpravidla jen na Orlence a nekdy, hlavne v zime, Vervu.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Proti zamrzani staci do nafty benzin.Ten navic vaze i vodu.Na nadrz 80l nafty davam cca.2l benzinu.A ten benzin funguje fakt rychle.Jednou to zacalo cukat,ze jsem tak tak dojel k benzince.Po pridani benzinu to bezelo normalne za par sekund.
A kdyz jsem si pak chtel v autorizovanym servisu koupit nejaky aditiva proti zamrzani,tak mi rekli,ze nejlepsi je pridavat benzin,pripadne petrolej.
To Zetor:to motorky nic neleju a lejt nebudu.To je tak stara koncepce motoru,ze se u nej urcite s aditivama nepocitalo.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Proti zamrzani staci do nafty benzin.Ten navic vaze i vodu.Na nadrz 80l nafty davam cca.2l benzinu.A ten benzin funguje fakt rychle.Jednou to zacalo cukat,ze jsem tak tak dojel k benzince.Po pridani benzinu to bezelo normalne za par sekund.
A kdyz jsem si pak chtel v autorizovanym servisu koupit nejaky aditiva proti zamrzani,tak mi rekli,ze nejlepsi je pridavat benzin,pripadne petrolej.
To Zetor:to motorky nic neleju a lejt nebudu.To je tak stara koncepce motoru,ze se u nej urcite s aditivama nepocitalo.
Pravdu díš. Bobeš už přechroustal lecos, benzín v Srbsku, Chorvatsu........neřeším kde tankuju, stačí , když to hoří Hitler s tím dojel skoro k moskvě a to tam lili kde co.Za mě - nic tam cpát nebudu kromě kvalitního oleje a potom něčeho, na co to pojede
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
vevis napsal:
Proti zamrzani staci do nafty benzin.Ten navic vaze i vodu.Na nadrz 80l nafty davam cca.2l benzinu.A ten benzin funguje fakt rychle.Jednou to zacalo cukat,ze jsem tak tak dojel k benzince.Po pridani benzinu to bezelo normalne za par sekund.
A kdyz jsem si pak chtel v autorizovanym servisu koupit nejaky aditiva proti zamrzani,tak mi rekli,ze nejlepsi je pridavat benzin,pripadne petrolej.
To Zetor:to motorky nic neleju a lejt nebudu.To je tak stara koncepce motoru,ze se u nej urcite s aditivama nepocitalo.
Pravdu díš. Bobeš už přechroustal lecos, benzín v Srbsku, Chorvatsu........neřeším kde tankuju, stačí , když to hoří Hitler s tím dojel skoro k moskvě a to tam lili kde co.Za mě - nic tam cpát nebudu kromě kvalitního oleje a potom něčeho, na co to pojede
Abych pravdu řek, zdálo se mi, že na benzín třeba v rumunsku a hlavně v Srbsku jela 650 o hodně líp, míň cukání v nižších otáčkách atd.
Srbskej benzín byl pro mně zatím jeden z nejlepších, nejspíš do toho nemusej přidávat žádny bio nesmysly
jardajerman@seznam.cz
Musím říct že do motorky nepoužívám,ale mám velice dobré zkušenosti do nafty z Castrol TDA.
Jinak jednoznačně pokud je to kvalitní výrobek tak to opravdu výborně funguje a třebas u auta (hlavně dieselu) vám to muže ušetřit spousty peněz a to i když už dojde k závadě.Jen se musí vědět jak to používat.
Máte někdo nějaké nové poznatky k aditivů v motorce?
Protože mi motorka škube, tak jsem vyčistil škrtící klapku od karbonu a teď přemýšlím, že bych do benzínu nalil i čistič vstřiků a nějaké aditiva. Jenže mám strach aby to neudělalo víc škody než užitku zacpání trisek a nebo něco horšího?