pokukuju po tomto strojku. máte nekdo nějakou zkušenost , na co si dát pozor při koupi. všiml jsem si že se prodávají 32, 41, a 52koní. samozřejmě chci tu 52konovou. kdyby náhodou jak je to seškrcený dá se to nějak odstranit???
A co tě vede právě k tomuto stroji? Komerčně je značně neúspěšný a navíc jeho jízdní vlastnosti nejsou právě ideální (osa zadní kyvky v ose kolečka sekundáru a uložení kyvky se pokud vím moc neosvědčilo)
Pokukuješ do segmentu hardendur 450, je jich velký výběr.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
co mě vede k tomuto stroji? nic jen tak líbí semi, a chci si na něčem jen tak zablbnout.bydlím na kraji vesnice,a nechce se mi práskat sebou napolu sGéeSem. o této kategorii motorek nevím nic. Jen jsem četl, nekdo zvás tady porovnával GX sWR s tím že snad je i to GX lepší......jak často se mění ten olej proti jiným?
to Palovr: Emil mele zase blbosti, nedej na něj.....
U ostré motorky se mění olej zhruba po 15-25mth, podle toho, jak se s tou motorkou jezdí. Když jdeš jezdit, tak když za den natočíš 2,5 mth, tak jezdíš celý den. Jinými slovy, zhruba po deseti dnech (celodenních) měníš olej, což pokud bys jezdil SO+NE každý víkend, měníš olej za 1,5 měsíce a toho oleje tam nejsou ani dva litry a olejový filtr v případě KTM stojí 200,- a máš tam dva - u G to bude obdobné. Dohromady servis za 1000-1500,- Kč......
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
...ještě poznámka: v kategorii 450 ostrých endur je mnohem lepších strojů, než je BMW G...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Potvrzuji. 10mth jsem teď jezdil na 450 tak 20-25h a to ještě čistého času. Motohodina neznamená čas jízdy, ale souvisí i s otáčkami tedy zatížením motoru.
Pokud chceš blbnout, určitě jsi vybral dobře objem a 4T, ale měl by ses zaměřit na karburátory a ideálně KTM, Yamahu, Husaberg, Husquarnu, nebo Hondu. Takže KTM
Určitě bych nebral BMW, nesouhlasím, že to není špatná motorka, je to jedna z nejhorších motorek v tomto sehmentu trhu.
Ono BMW také proto investovalo do jiného výrobce ostrých endur, že....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Ještě možná jedna kulturní vsuvka: Olej a filtry určitě dělají menší část nákladů, já většinou někde ulámu páčky, občas drbnu plast, už jsem uhnul řidítka.....hraješ si s nějakou dovýbavou a podobně......třeba zjistíš, že obyčejná duralová rozeta není hezká a oranžová sluší víc
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Kdo nepadá, nezrychlí...kdo padá, láme plasty, páčky, atd....ale všechno to stojí pár korun. Pak časem člověk zjistí, že má v regálu půl motorky náhradní neb není nic horšího, než jeden den motorku rozbít a druhý nemoci jít jezdit s kamarády, neb je neděle a mají v krámě zavřeno....
Takže pak je lepší páčky mít náhradní, některé plasty mít náhradní, sady šroubů, atd....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
HONDA CRF 250-450 cena 50 tis. Není co dodat ........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
No swate záleží taky na tom, jestli to chce mít na značkách, což u takovýhle motorky je podle mně velký plus.
A zrovna u Hondy je to docela problém. Krom nějakejch šméček z Německa jsou jediný legálně homolovaný Hondy ty s úpravou HM. A tam je cena u slušnýho kusu trochu jinde.
jardajerman@seznam.cz
Psal že bydlí na kraji vesnice a že chce jezdit na polu Tam značek netřeba
Jinak ano máš pravdu vezre X je homokládovaná a a cena o krapet vejš
Třeba tady: http://www.motoin...250-x.html 47 není zas tak moc ne ?
Upravil swat dne 09.11.2011 10:22
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Pak máš na výběr KTM EXC, Husaberg, Husqvarna...jinak jestli mohu doporučit, tak Berga
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Swate, verze X neni automaticky homologovaná, existují CRF 250 X a CRF 250 R.
Xko je jakási slabší verze, s prodlouženými servisními intervaly, vhodný např. pro Enduro, ta má cca 22 kw. Rková verze je ostrej motokrosovej motor s cca 30 kw. To že je na tom přední maska se světlem a vzadu na blatníku 5 diod, je endurová verze, ale rozhodně ne homologovaná !!!
Obdobné je to i u 450.
jardajerman@seznam.cz
Palovr napsal:
Ano chci na značkách, sice bydlím na kraji dědiny ale do pískovny musím přes silnic a nechci karburátor ....
karburator bych uz dnes taky nechtel.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
já g450x mám a je super, mnohem lepší než wr450 co jsem měl předtím.
je třeba se trochu pohrabat v podvozku, ale jinak je to silný jak prase a díky tý delší kyvce to super leze do strání. to kolečko v ose kyvky je právě na tý motorce to úžasný, řetěz je pořád napnutej, čili odezva na plyn je skvělá.....