Kamarádi, vím že o gumách zde bylo řečeno hodně. Přesto bych se chtěl zeptat zda nemá někdo nějaké zkušenosti s těmito gumami , a to jak na předek tak i zadek na malé GS. Vím , že je to výběhový typ ,jsou ale nejeté a za atraktívní cenu. Zatím jsem jezdil , pouze Tourancky a E 07 a jezdím převážně již jenom asfalt.
tak tu jsem VZADU jednou mel... nevim, kdy byla vyrobena, ale driftovalo to CITELNE drive, nez Tourancky a Anakee.
Upravil hicks dne 19.11.2011 14:20
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To je ono. Tak nevím , s Touranckama jsem nadmíru spokojen, drží jak přibité a kilometrová výdrž je taky velká, ale už končí. E 07 jsem měl předtím na Kawasaki klr 650 a ustřelovaly i na suchu a na vodě jsem měl skoro strach. Je pravda , že v lehčím terénu mimo bláto a trávu byly uspokojivé. Jinak předtím jsem vystřídal mnoho značek se špunty na různých endurech ale hlavně v terénu. Ale to je již hodně dávno.
Olin napsal:
To je ono. Tak nevím , s Touranckama jsem nadmíru spokojen, drží jak přibité a kilometrová výdrž je taky velká, ale už končí. E 07 jsem měl předtím na Kawasaki klr 650 a ustřelovaly i na suchu a na vodě jsem měl skoro strach. Je pravda , že v lehčím terénu mimo bláto a trávu byly uspokojivé. Jinak předtím jsem vystřídal mnoho značek se špunty na různých endurech ale hlavně v terénu. Ale to je již hodně dávno.
tim, ze ustreluji drive jsem mysle, ze kdyz to naklonis a vezmes za to... tyhle zacaly driftovat POZOROVATELNE driv, nez Tourancky nebo Anakee.
Pokud je koupis obe za litr tak to ber... jinak bych do toho (alespon ja) asi nesel.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2