Zdravím, kdo jiný mi v tomhle poradí líp než zase motorkář Vybírám klasický digitální kompakt, cena do 5000Kč na tahání s sebou na motorce. Předem hlásím, že co se focení týče, jsem úplný začátečník, takže zrcadlovky a superzoomy kolem 10tis. nepřicházejí v úvahu, jejich potenciál bych nevyužil. Do teď jsem si půjčoval od rodičů Canona 8Mpix 6x zoom, jinak jsem fotil mobilem. Zkrátka - vybírám mezi Canon PowerShot SX150IS a Nikon Coolpix L120. Nikon má papírově lepší parametry, ale Canon má možnost manuálního nastavení, což by mohlo být dobré pro získání zkušeností a experimentování. Váhu a velikost neřeším. Určitě se tu hodně lidí ve focení vyzná, co jsem tak fórum pročítal Díky za rady.
Tento fotoaparát mi doporučil Jirka Kolbaba. Fotí s ním na svých cestách po světě. Pak se přiznal, že jej Casio požádalo o otestování a bude ho i prezentovat v připravované reklamní kampani.
Já mám starej nikon kůlpixlu. su sním spokojenej a až umře tak mám zas tři podmínky.Musí to byt starý model-ty sou levnější,musí byt stříbrný a musí byt na tuškový vnitřky. Kupredu spatki ni krok...
Parametry u levnějších kompaktů jsou přibližně stejný. Vybírej podle toho, jak ti padne do ruky, zda jde připojit k PC rovnou a ne třeba jako Kodak přes podpůrnej program a hlavně podle toho, jak ho budeš chtít používat. Taky jsem koukal a nakonec koupil superzoom a už se těším, jak ho otestujem.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Vem si o kousek lepší, něž teď využiješ dobrá volba je Canon G12 kvalita zrcadlovky velikost ještě pořád do dost velký kapsy cena 11 a něco, ale vyplatí se Zvítězit s pokorou nebo prohrát se ctí...