Zdravím vás a chtěl bych poradit,zda-li je tu někdo kdo může pomoci.Popisovaný problém už jsem tu našel,vyměnil lambdu za origo,svíce nové,kabely,cívka ok,hall nejspíš taky.Na pětku pojede na kraj světa bez cuknutí 60km/h-180km/h.Dělá to potvora často na 3rychlost při ubrání,jakoby došlo ke vstříknutí paliva, a po následným přidání plynu po chvíli akcelerace je díra a pak vše funguje jak má.Tento jev je však nepravidelný a dějě se třeba i na pětku.Je zvláštní,že při studeném motoru po rozjezdu tak 3min jízdy je vše v pořádku.Jsem si jistý,že to má co dělat s teplotou.Při nule st. se to neobjevuje.Já už nevím,mám podezření už i na čip v ŘJ jinak jedná se motor R1100,na diagnostice,krom nějakých šumů nic...
Jo jo,prohodili jsme si je se známým a funguje mu ten můj v pohodě a naopak.Nic jiného už na tý motorce není,co by mohlo ovlivňovat zapálení,nebo dávkování směsi.
A zkoušel jsi mašinu zastavit a s neutrálem zkoušet motor v různých otáčkách?
Druhý dotay: Jaký je to ročník?
Jestli něco staršího, případně by to mohla dělat i převodovka.
Zkoušel jsem točit motor i na místě,tam se nic zvláštního neděje,navíc ten jev přichází z nenadání.Je to ročník 1996....převodovka? to i kdyby v nejhorším případě chyběly zuby,tak to cuká přece permanentně a nesejde na otáčkách motoru...jak říkám,třeba je 50km klid...
B2HC4 napsal:
Zkoušel jsem točit motor i na místě,tam se nic zvláštního neděje,navíc ten jev přichází z nenadání.Je to ročník 1996....převodovka? to i kdyby v nejhorším případě chyběly zuby,tak to cuká přece permanentně a nesejde na otáčkách motoru...jak říkám,třeba je 50km klid...
Chybějící zuby jsem zrovna nemyslel. Ale starší převodovky na 1100 (do r.v. tuším 96 včetně) měly jiná svá "špecifiká"...
A jestlis definitivně vyloučil problém ve svíčkách, cívkách a kabelech, tak ještě prověř na 100% i Hallův snímač, včetně spolehlivosti kontaktů a kabelů (a jejich neporušené izolace) - ne se spokojit předpokladem, že je to snad v pořádku. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
B2HC4 napsal:
Zkoušel jsem točit motor i na místě,tam se nic zvláštního neděje,navíc ten jev přichází z nenadání.Je to ročník 1996....převodovka? to i kdyby v nejhorším případě chyběly zuby,tak to cuká přece permanentně a nesejde na otáčkách motoru...jak říkám,třeba je 50km klid...
Chybějící zuby jsem zrovna nemyslel. Ale starší převodovky na 1100 (do r.v. tuším 96 včetně) měly jiná svá "špecifiká"...
A jestlis definitivně vyloučil problém ve svíčkách, cívkách a kabelech, tak ještě prověř na 100% i Hallův snímač, včetně spolehlivosti kontaktů a kabelů (a jejich neporušené izolace) - ne se spokojit předpokladem, že je to snad v pořádku.
Já vím,že to povětšinou jsou spekulace co tu řeším,jen jestli tu není někdo,kdo měl stejný problém a vyřešil ho.Nikde taky není psáno,že lambda ač je nová funguje na 100%,i když spotřeba šla dolů...o převodovce jsem četl,ale nikdo nevysvětlil proč a co????Eletrospoje jsou netknutý,rozebraný,prostříknutý kontaktolem,žádná změna.A pak ta teplota?za studena gut!No na posrán.í
Kvůli Hall senzoru není nutné vypouštět olej. Povolíš alternátor, jestliže máš ročník 96 tak demontuješ trubku od vedení oleje, sundáš řemen, povolíš a sundáš řemenici a jsi u snímače.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Kvůli Hall senzoru není nutné vypouštět olej. Povolíš alternátor, jestliže máš ročník 96 tak demontuješ trubku od vedení oleje, sundáš řemen, povolíš a sundáš řemenici a jsi u snímače.
Myslel jsem si to,děkuji za porady
Jak budu vědět víc,určitě napíšu co a jak,tyhle závady jsou fakt humus..
Zdravim Vas..takze vracim se s problemem cukani motoru...zahada odhalena-PREVODOVKA!!! Konkretne treti prevodovy stupen drzela vidlicka,ktera byla ojeta zhruba o 0.7mm,Zjistili jsme s mechanikem,ze jiz byla menena,bohuzel kola v zamku po opotrebeni uz nedrzela a kvalt drzela tak to celou svou silou vidlicka.Dvojka je nacata.Takze zahada vyresena,dochazelo na malinkou chvilku obcas k vyhozeni kvaltu a zase zaskoceni,jevilo se to jako vynechani motoru,tzv,cuknuti.Prisel jsem na to po dlouhe anabazi zkouseni a nechani lehke nohy na radicce a v tom to prislo-zacukani a bylo jasno.Mam nove kabely,civku,hallALE shanim prevodovku po r.v.97 na R1100 kde byla provedena konstrukcni zmena.Mam rok vyroby 95 a ty se asi moc nepovedly,nicmene mam najeto 146tkm...takze asi to narok ma aby byla optrebena.Prosim kdyby jste nekdo vedel o nejake fuknkcni z bouraku,budu rad....