I když to zde ne úplně patří a možná budu ukamenován, tak musím se touto formou vyjádřit k výborné zkušenosti se servisem KTM ve Vlašimi a poděkovat panu Kuklíkovi a klukům v servisu. Vlastním kromě BMW i KTM 690 Enduro, která se v nepravidelných intervalech občas přehřívala. Závadu nebylo možné dobře navodit, proto plně chápu, že její odstranění bylo obtížné. Motocykl byl v servise 3x, poprvé jsem platil jen za pár korun materiál (čidla + reoprava chladiče, o jehož poškození jsem od předešlého majitele nevěděl) a cena za práci byla spíše symbolická. Bohužel se závada znovu vyskytla a já měl týden před odjezdem na Motoride XL BAJA Romania 2011. I přes šílený termín bylo slíbeno, že do mého odjezdu bude motocykl prohlédnut. Vyměnil se termostat a bylo použito čidlo teploty s nižším teplotním spínáním. Na materiál jsem dostal slevu a cena za práci NULA. Říkal jsem si, že v tom shonu na vyfakturování práce zapomněli, tak jsem na to i upozornil. Jak bylo slíbeno, byl motocykl večer před odjezdem doma. Jak na potvoru, motorka hned v RO začala zlobit a tak šla teď na podzim znovu do servisu. Nyní mně volal znovu pan Kuklík, že by závada měla být odstraněna, problém je ve studeňáku kostry. Závadu probírali kluci v Rakousku, když byli na školení. Zde je fabrika navedla na možný problém.
Panu Kuklíkovi jsem se připomněl, že mám dluh na minulou práci. Bohužel nechce o ničem slyšet a za třetí servisní zásah jsem také nic platil. A navíc jsem dostal i krásný kalendář. Proto jsem poslal do Vlašmi alespoň pozdrav ze zahrádky (můj archivní švestkový ročník 2008 - 72% vol a i pozdravy od Ballantines).
To jestli se problém na 100% vyřešil nevím, ale musím se podělit o naprosto profesionální přístup, který v dnešní době je spíše výjimečný. A to jsem zapomněl uvést, že za dovoz ani odvoz motocyklu jsme neplatil a je to v ceně servisu (jedna cesta 220 km).
mitak napsal:
K uvedenému snad jen toto: Pálit slivovicu na 72% je blbost. Šak sa to nedá pit.
Máš pravdu, ale tato je zdravotní.
Ten rok toho bylo nějak moc, moc se urodilo, moc se nasbíralo a moc to teklo, takže se nechalo něco takto moc silné.
jsou to Morabovy celkem dobry znamy...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2