Nekupoval jsem,servis velmi dobrý přístup i ceny,měl jsem dovoz anglie,přehráli software,navíc sami od sebe se dle VIN koukli zda-li byla svolávačka a pod.Na mou žádost mě nechali u motorky v servisu,vyptával jsem se jako nováček na mnoho cenných informací.
Nemá niekto skúsenosti s poľskými BMW-predajňami/servismi aj v i. mestách, napr. Bialystoku, či vo Varšave ? Niekde čo najbližšie k hraniciam s Bieloruskom. Príp. i v Litve. Ak áno - poprosím do SS.
Zdravím Váš GSáci .. chtěla jsem se jen zeptat, kdo máte zkušenost s koupi nové motorky v PL u Sikory ? Jaký je rozdíl v ceně tady u nás v ČR a PL ? Vyplatí se to koupit v PL ? Předem mooc děkuji za odpověď . Miki
Mě se to vyplatilo, teď mají navíc menší daň. Ideálně je tam napsat, nejlépe přímo :
tomasz.sapela@bmw-sikora.pl - a uvidíš co ti nabídnou, řekni že tě posílá 3X a máš slevu tuti, jestli tam ještě dělá ta blondýna.
Hodně štěstí
Tomek pracuje, był jsem v patek na serwisu po 10.000km. Moto mám od nich.
Od Tomka vždy super přístup , vč. náhradní moto apod. /ted LC - jede jak svina :-))/ , ale nedomluvil jsem si cenu /moje chyba/ a stáhly mě o cca 1800PLN /x 6 Kč/ , což je asi na malej serwis docela hodně .
Např. v manualu dle mne nepíšou o kontrole ventilů - prý dělali a hle 320 PLN za zakrok /dle mě nusundali ani TT kryty hlav / ..
Obecně doporučuju, ale dohodnout jasně CO a za KOLIK .. :-)
S tím že o serwisu rozhodujou klucíí dole - w serwisu - jde to mimo Tomka...
Upravil petr kamennyujezd dne 22.07.2013 21:05
Miki01 napsal:
Zdravím Váš GSáci .. chtěla jsem se jen zeptat, kdo máte zkušenost s koupi nové motorky v PL u Sikory ? Jaký je rozdíl v ceně tady u nás v ČR a PL ? Vyplatí se to koupit v PL ? Předem mooc děkuji za odpověď . Miki
určitě se vyplatí a před měsícem by se vyplatilo ještě více, kdy byl PLN/CZ o 20 hal levnější. Cena je individuální záležitost. Teď jsem tam zařizoval známému motorku na Slovensko, protože takovou cenu nedostal ani v Bratislavě ani ve Vídni.