klucii, umi nekdo privarit na moje HP padaky (temer stejne jako origo adv) tu vodorovnou vzperu za motor? (viz obrazek)
Nebo da se to koupit nekde ta spodni cast cela? I kdyz cely to bude asi drahy,
spis kdyby nekdo umel dovarit. Jde to vubec s nerezem?
dik
zirafak přiložený následující obrázek:
Hele já tedy moc netuším o co jde, z fotky netuším kde je nějaká vzpěra za motorem?
Dále jsi vůbec nejsem jistý že HP padáky jsou nerez (dej na to magnet) a samozřejmě jde vařit i na nerez. A ušetří ti to lak- komaxit. Který budeš muset při vaření odstranit, a znava nastříkat. Myslím že jakýkoli trošku zručný zámoš. Jestli je to železo, a jsi z Ostravska dojeď.
Waltr napsal:
Hele já tedy moc netuším o co jde, z fotky netuším kde je nějaká vzpěra za motorem?
Dále jsi vůbec nejsem jistý že HP padáky jsou nerez (dej na to magnet) a samozřejmě jde vařit i na nerez. A ušetří ti to lak- komaxit. Který budeš muset při vaření odstranit, a znava nastříkat. Myslím že jakýkoli trošku zručný zámoš. Jestli je to železo, a jsi z Ostravska dojeď.
jsem z brna a na mysli jsem mel ten vodorovny zebredu k zadi mmotorky
(jako by pod spodni casti valce).
Std byva jen takovy puloblouk do stran, jenze kdyz to za jizd ypolozis, nebo v off chytnej za jizdy za neco, tak se to ohne a jebne to do motoru.
mozna se blbe vyjadruji, pochopili jste?¨dik
M
Jo,dělají i na origo padáky vepředu s objímkou na uchycení k tomu oblouku.Taky jsem to tam vlastně chtěl koupit,ale nějak jsem na to zapomněl
Byly oba dva kusy za cca 3400 ale už je to pár měsíců,co jsem na to naposled koukal.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Hele rozhodně tady je nějaký díl co se šroubuje, tak ti odpadá znova lak. Najdi trošku schopného zamoše, připrav si zhruba jak si to představuješ a nech ho to vyrobit. Ale je otázka za kolik ti to udělá, jestli není lepší origo.
tak jsem to nasel na 2B poradnou fotku (prikladam) a uchyceni k padaku ou objimeckou za ten placaty plisek me desi. To prece nemuze nic vydrzet a pod tim uhlem se ta zplostela cast prece musi okamzite ohnout, pokud to dostane ranu zepredu. Jak to vdite?
ja myslym, ze by mela jit trubka na trubku navarem v celem obvodu.
zirafak přiložený následující obrázek:
jde mi o to, pokud to dostane zepredu nekde v koleji ranu, aby se ta sila zepredu oprela pres ram pod motor a neohnul se ten predni padak (uz mam oba trochu uhnute), vzdcky se zastail az na motoru, ten uz nastesti prezil bez uhony
Já si myslím,že to furt vydrží víc,než ten alobal ze kterýho je ten origo padák.Navíc pokud bys chtěl jít kolmo na trubku,tak bys kvůli krytům hlav musel jít zase výrazně níž po té spodní trubce.Tím pádem by se to muselo zase pod ostřejším úhlem natvarovat pod válec a zase by tam byla větší páka na to.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Nesmíš jezdit mezi stromy co jsou moc blízko, nebo KTM. 5ekl bych že je tam na eliminaci opření síly zespodu, a to něco asi vezme. Ale určitě ti někdo naohýbá trubku a přivaří...budeš muset lakovat. A když se do toho pustíš, vař to někde v nejvzdálenějším místě od válce. To je někde uprostřed toho půlkruhu. A na servis si připočti demontáž padáků.
Martine,moc ty rámy nevyztužuj,protože když to potom dostane pumelici,tak se ta síla nerozloží a mohlo by ti to zohýbat hl rám.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Špatné slovo- neposlouží padák jako deformační zona- aráz půjde s nezměněnou silou na motor. Rozložila by se právě na víc části, kdyby tento další prvek měl dálší bod uchycení.
Kasak napsal:
Martine,moc ty rámy nevyztužuj,protože když to potom dostane pumelici,tak se ta síla nerozloží a mohlo by ti to zohýbat hl rám.
Tam ale moc hlavní rám neni takže se mu to vyškubne z motoru a to bude teprve sranda. Jako hlavní smysl tohohle bazmeku spíš vidim ochranu spodní zap.cívky. A v hlubší koleji se to zašprajcuje o chvilku dřív.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.