ví někdo jak moc přesný sou z výroby pač sem tu přezouval swatovi a jeho kamošovi 12 ADV a oba měly celkem slušně křivý rýáfky hlavně na límcu jedna na zadku cca 3mm a žádná motorka nezažila nijak velký off road tak že bud je to už z výroby nebo je to takový blato ?????
N a gsx 14 sem vzal 2x slušnej kanál a cestoval sem alpský cestičky rozbytý jak sfina a to ve 2 a naloženej ale ráfky absolutne nepoškozený !!!!
zatím sem nějak neměl čas ale zkusím si schválně sundat kola z mojí ADV a pokud to bude to samý tak to asi jdu reklamovat pač ta moje zažila jenom prvních cca 600km po silnici a kdo to má pak vyvažovat že swate
Nejde to srovnávat. Pevnost a odolnost ráfků na 1100/1150 (vlastně už od dob 90GS) je mnohem vyšší než to bláto, co dávají na 1200GS a novější. Opět jsme to viděli v Maroku po ujetí asi 4000 rychle po kamenolomu (běžný marocký povrch) - obě 1200GS měly ráfky v háji, na 1150 zařvaly jen pneu (a to výrazně) a jeden přední ráfek ale to může být způsobené stylem jízdy, kde se fakt nebral moc ohled na materiál. Každopádně zadní v pohodě a u 1200 mnohoúhelníky...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
To Milan: Jinak to jsem byl se swatem já. Ten tlak jsme tam tenkrat dali moc velkej, cesta domů byla děsná prdel - člověk jen čekal kdy spadne, bo to plavalo nehorázně, a navíc byla tma jak v pytli...
Vitman napsal:
No super...mám se na co těšit*pissed*
To Milan: Jinak to jsem byl se swatem já. Ten tlak jsme tam tenkrat dali moc velkej, cesta domů byla děsná prdel - člověk jen čekal kdy spadne, bo to plavalo nehorázně, a navíc byla tma jak v pytli...
no je třeba sesednout a upouštět jak ti to vyhovuje
no tak sem mrkl na tu moji a předek i zadek není 100% tak že ráfky sou nejen měkkota ale křivý sou už z výroby no opět sem se ujistil že BMW jde pěkně dolu lehce s cenou a závratně s kvalitou - zkusim to reklamovat pač pokud to takhle vypadá po pár 100vkách jak to bude vypadat po pár tisících
Fakt je že na 1150GSA jsem něco jako tolarance ráfků vůbec neřešil. Měl jsem celkem 5ks (3x přední, 2x zadní) a z fabriky naprosto v pořádku. Holt zvýšení zisku žádá kompromisy
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No tak tome už nám 12tkářům přestaň naznačovat co že sme to koupily za plečku není to sice taková kovařina ale zas je krásná
koukal sem na tohle http://www.bmwgs.cz/news.php?readmore=100
je to asi reklama ale to by pak neodjezdil ani ten šot no a L.W.D. tam taky nemaj jiný ráfky nebo jo ????
je prostě smutný že němce kvalitou dohání už i čína no a japonci sou podle mě dost napřed i když i tam už se začíná šetřit
ted už chybí jen aby klesla kvalita i u toho letitýho motoru a ještě aby tak goumli číňani jak že fakčí boxer a mužou to němci zabalit.
toť můj názor
Ale ne, ty ráfky jsou naprosto normální bych řekl. Každou chvíli někdo mění třeba i rallye ráfky na KTM. Ani ten nejlepší nevydrží úplně cokoliv - záleží na tom, jak a kde s tím člověk jezdí, jak tomu nakládá, jak má nafoukaný gumy a možná i jaký typ pneu. Třeba v tom zmíněným maroku jsme měli Karoo na 1150 a na obou 1200 byly obuté TKC. My jsme naprosto zničili pneu ale ráfky celkem přežily. TKC byly celkem bez boulí ale odnesly to ráfky. Já teď mám ráfek z R100 a kdo ví, třeba bude nejpevnější ze všech
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Nejde to srovnávat. Pevnost a odolnost ráfků na 1100/1150 (vlastně už od dob 90GS) je mnohem vyšší než to bláto, co dávají na 1200GS a novější. Opět jsme to viděli v Maroku po ujetí asi 4000 rychle po kamenolomu (běžný marocký povrch) - obě 1200GS měly ráfky v háji, na 1150 zařvaly jen pneu (a to výrazně) a jeden přední ráfek ale to může být způsobené stylem jízdy, kde se fakt nebral moc ohled na materiál. Každopádně zadní v pohodě a u 1200 mnohoúhelníky...
No ty mi dáváš zrovna jsem chtěl kupovat origo dráty. A to neexistujou jiné ráfky které by na 1200ku šly a něco přežily - třeba od EXCELU ? ? ?
Robert přiložený následující obrázek:
[75.82Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Nejlíp podle mě vychází středy z USA, německé pevnostní dráty a ráfky Excel. Tuhle kombinaci i na 1200GS nabízí už víc firem ale můj osvědčený dodavatel (teď nemluvím o TT, tohle jsou kontakty na lidi co mi pomáhali s přestavbou) to nabízí hned v několika provedeních a na středech, které jsou dimenzované na váhu BMW, ne jako Talon, kde je předpoklad že motorka váží maximálně 150kg a tomu odpovídá konstrukce a pevnost. U BMW už zase nejde o každý gram (jako u rallye třeba) a trošku víc materiálu nevadí. Ale všechno má taky záporný stránky a jedna z nich je nutnost použití dušových pneumatik. Drtivá většina těch lidí, kteří ale takové konverze dělají, jde ale i do úprav rozměrů a kupodivu jen malé procento dává 21" na offroad ježdění ale dávají tam supermoto sestavu, což je sice šílený (1200GS na supermoto kolech, to mi jde proti srsti) ale fakt to frčí. Každopádně ABS není problém (ne jako u jiných), brzdové kotouče můžou být sériové a ráfky jsou ty nejlepší na trhu. Při dnešních cenách to nevyjde tak špatně, pohybuje se to do 2500USD za sadu bez dopravy a cla. Může to být víc, pokud někdo chce eloxovaný středy v barvě nebo X křížené dráty a podobný nesmysly. Myslel jsem že na to ještě u nás není doba ale pokud by byl zájem, bezproblémů pár vzorků dovezu. Tyhle úpravy už ale považuju za dost zásadní vzhledem ke garancím a nejsem si jistej, co by na to řekli přátelé v BMW. Každopádně třeba ráfky TT (Excel a na míru dělaný excel středy) na HP2 jsou fabrikou schválený, ty americký nejsou. Holandský nevím ale naposledy když jsem to zjišťoval, vůbec neměli řešení ABS, takže mě to dál nezajímalo.
P.S. Myšlenka 18" zadku neusnula, pořád na tom pracujeme, na 1100 je to vyřešený, na 1150 je míň místa ale asi do toho půjdu, i když to je za cenu prodloužení kyvky. Ale ten výběr pneumatik, to za to stojí
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...