to je to, co jsem s Alem včera řešil po telefonu.. je to sice na všechny GS (04-11) ale výroba této sady nářadí (objednací číslo 71607691294) už je ukončena.. V ceníku ji máme stále za 1.485,- Kč ale nejde už objednat..
místo toho ETK teď nabízí dvě aktuální varianty nářadí a to pro motocykly s ESA pod objednacím číslem 71117712780 u nás za 794,- Kč a pro motocykly bez ESA pod číslem 71117709432 u nás za 1.530,- Kč.
Jen ten obrázek si myslím nebude úplně přesný..
jezek napsal:
to je to, co jsem s Alem včera řešil po telefonu.. je to sice na všechny GS (04-11) ale výroba této sady nářadí (objednací číslo 71607691294) už je ukončena.. V ceníku ji máme stále za 1.485,- Kč ale nejde už objednat..
místo toho ETK teď nabízí dvě aktuální varianty nářadí a to pro motocykly s ESA pod objednacím číslem 71117712780 u nás za 794,- Kč a pro motocykly bez ESA pod číslem 71117709432 u nás za 1.530,- Kč.
Jen ten obrázek si myslím nebude úplně přesný..
Jsem stejně postižen (bez nářadí), ale přes 3 litry za něj opravdu dávat nebudu. Proč je Ježku nářadí pro verzi bez ESA skoro 2x dražší?
Je v tom logika?
Máš i sadu náhradních žárovek? Asi bych je mohl nakoupit zvlášť, ale nejsou v sadě i nějaké pojistky jako je to u auta?
Na R 1200 GS náhrádní pojistky???
Pojistky jsou tam jen na to co si tam kdo dodělal jinak to vše řídí počítač. No a teda když už tak si to kupte postupně někde v nějakém železářství a vyjde to na 1000 kč vše
... servis a diagnostika BMW Motorrad
A nebo i tak možno. Ja jsem vzal ten seznam od TT a dokoupil si zbytek a mám klid. Baterku pneuměřič račnu nepotřebuju když máš alespon něco...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Klíč na tlumič a bazmekt na víčko k oleji bylo jedíný co jsem v motorce našel. A taky jediný co jsem mimo garáž použil. Sada malých imbusáků, neakej ten stranovej klíč se najde doma, zbytečný kupovat. Ale jak jsem tady čet, stejně to na cestě nepoužiješ. Je to jen pro klid v duši A žárovky koupíš v jakýchkoli autodílech nebo na benzince. Vyhazovat tisíce za nářadí??? To rači natankuju plnou
radosek: jak se ti to povedlo???!!! U 1150 bych to ještě dokázal pochopit, tam je to víc na ráně ale takhle bez viditelnýho poškození kardanu...
Jinak já jsem taky pro víc werkzeugu, člověk nikdy neví... I když je pravda, že nakonec stejně většinou potřebuje přesně to, co nechal doma a musí improvizovat
Upravil morabo dne 12.01.2012 18:06
Maiali nel Fango!
To Radosek: Pěkný - tolik nářadí jsem nevozil ani na Jawě Hele nejsi ty tak trochu přenavigovanej? Nebo je snad to velký s anténou televize? To nářadí od TT je sice hezký, ale cena naprostej úlet Za tu samou cenu jsem pořídil celou sadu
MALI přiložený následující obrázek:
za ty prachy vám to moje originál nářadí prodám, já nářadí nepotřebuju, já mám pořádnou motorku
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Za ty love mám hoďku v brajglu a celou sadu vercajku k tomu...ale jsou blázni, kteří si to určitě v TT koupili, hlavně, že to má značku TT a přidanou hodnotu
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda: asi takhle, možná je to divný ale existují výrobci profesionálního nářadí a pak výrobci pro spotřebitele. Kupovali jsme do práce stranové štípačky Knipex za 700 s DPH, malé kleště co bývali v nářadí Touratech stojí samy o sobě 500Kč s DPH. To nářadí, které máš asi na mysli, vyrábí americká firma a dává na něj doživotní záruku (v USA), bohužel v Evropě jen dvouletou ale je to perfektní kvalita. Používám šroubovák s výměnnými bity zn. Craftsman, který jsem si koupil na školení v Minnesotě v roce 1990. U nás tenkrát nic takového nebylo. Používali jsme ho dvacet let v servisu a pořád je ráčna naprosto precizní, nemá vůle. To samé sady amerických imbusů Excelite. Dvacet let staré, plastové držadlo s výměnnými imbusy - naprosto bez vůlí, břity i velmi malých imbusů dokonalé, i když jeden kdysi technik přetočil o 360° tak neprasknul (jen zůstal přetočený asi o 90°) a břity pořád perfektní. Prostě takové nářadí vydrží a nezničíš s ním šrouby, které povoluješ nebo utahuješ. Rozdíl v cenách profesionálního a spotřebitelského nářadí je velký ale rozdíl v kvalitě materiálů a zpracování taky. Nemusíš tomu věřit, to je tvoje věc. Jinak to nářadí NEMÁ značku Touratech - sady na 1200GS jsou se značkou CruzTools a univerzální nářadí v černém pouzdru (které Touratech šije) je Knipex.
Věř tomu, že třeba ráčnu, která je v té americké sadě, jsem NIKDE u nás v takové kvalitě prodávat neviděl.
Ono je to tak vlastně se vším. Někdo řekne že sou blázni, kteří si koupí značkový adidasky, když u vietnamců jsou skoro podobný za pár stovek. Nebo blázni, kteří si koupí kvalitní nůž za tisíce, když se dá sehnat super čínský reklamní za 150Kč a vypadá skoro stejně. Sice se po měsíci viklá tak, že je o život s ním něco krájet a při pokusu o utažení šroubků se strhnou závity v napodobenině kvalitního materiálu na rukojeti ale hlavně že jsme ušetřili. Až uvidíš, jak se zkurví šroub tím, že se užvejkne mizerný materiál třeba torxového klíče a stane se to v cizině a nejbližší servis je daleko, tak si třeba řekneš, že už nebudeš kupovat levné věci, protože se to nevyplatí. Ale do té doby ty lidi považuješ za blázny...
Přidaná hodnota v případě nářadí je ta, že nemusíš nic shánět - sada na 1200GS obsahuje všechno včetně klíče na sundání předního kola, obráceného torxu (očka) na nástavce řídítek atd. A Touratech když chtěl zařadit nářadí, tak si mohli vybírat od koho chtěli a vybrali si právě americkou firmu, byť mají v Německu Knipex a další. Proč si asi komplikují život dovozem z USA? Protože je to nejlepší co na trhu sehnali.
TomasTT napsal:
kejda: asi takhle, možná je to divný ale existují výrobci profesionálního nářadí a pak výrobci pro spotřebitele. Kupovali jsme do práce stranové štípačky Knipex za 700 s DPH, malé kleště co bývali v nářadí Touratech stojí samy o sobě 500Kč s DPH. To nářadí, které máš asi na mysli, vyrábí americká firma a dává na něj doživotní záruku (v USA), bohužel v Evropě jen dvouletou ale je to perfektní kvalita. Používám šroubovák s výměnnými bity zn. Craftsman, který jsem si koupil na školení v Minnesotě v roce 1990. U nás tenkrát nic takového nebylo. Používali jsme ho dvacet let v servisu a pořád je ráčna naprosto precizní, nemá vůle. To samé sady amerických imbusů Excelite. Dvacet let staré, plastové držadlo s výměnnými imbusy - naprosto bez vůlí, břity i velmi malých imbusů dokonalé, i když jeden kdysi technik přetočil o 360° tak neprasknul (jen zůstal přetočený asi o 90°) a břity pořád perfektní. Prostě takové nářadí vydrží a nezničíš s ním šrouby, které povoluješ nebo utahuješ. Rozdíl v cenách profesionálního a spotřebitelského nářadí je velký ale rozdíl v kvalitě materiálů a zpracování taky. Nemusíš tomu věřit, to je tvoje věc. Jinak to nářadí NEMÁ značku Touratech - sady na 1200GS jsou se značkou CruzTools a univerzální nářadí v černém pouzdru (které Touratech šije) je Knipex.
Věř tomu, že třeba ráčnu, která je v té americké sadě, jsem NIKDE u nás v takové kvalitě prodávat neviděl.
Ono je to tak vlastně se vším. Někdo řekne že sou blázni, kteří si koupí značkový adidasky, když u vietnamců jsou skoro podobný za pár stovek. Nebo blázni, kteří si koupí kvalitní nůž za tisíce, když se dá sehnat super čínský reklamní za 150Kč a vypadá skoro stejně. Sice se po měsíci viklá tak, že je o život s ním něco krájet a při pokusu o utažení šroubků se strhnou závity v napodobenině kvalitního materiálu na rukojeti ale hlavně že jsme ušetřili. Až uvidíš, jak se zkurví šroub tím, že se užvejkne mizerný materiál třeba torxového klíče a stane se to v cizině a nejbližší servis je daleko, tak si třeba řekneš, že už nebudeš kupovat levné věci, protože se to nevyplatí. Ale do té doby ty lidi považuješ za blázny...
Přidaná hodnota v případě nářadí je ta, že nemusíš nic shánět - sada na 1200GS obsahuje všechno včetně klíče na sundání předního kola, obráceného torxu (očka) na nástavce řídítek atd. A Touratech když chtěl zařadit nářadí, tak si mohli vybírat od koho chtěli a vybrali si právě americkou firmu, byť mají v Německu Knipex a další. Proč si asi komplikují život dovozem z USA? Protože je to nejlepší co na trhu sehnali.
To se sice hezky poslouchá,ale to tvrdíš ty...
V Evropě je dost výrobců kvalitního nářadí,takže by jsme se z tý Ameriky nemuseli tak p.o.s.r.á.v.a.t. A navíc někomu je houby platný kvalitní nářadí,protože to neumí vzít ani do ruky,drží to jak jeptiška přirození a neopraví stejně nic.
Nehledě na to odkud je originální sada nářadí? Řekl bych že to bude v rámci snižování nákladů lepší Čína...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS