Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
 
Konečně pořádné padáky
Waltr
#1 
Přidané 19.01.2012 13:09
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Tak jsem ženě konečně dokončil vánoční dárek. Grin
Dlouho jsem zkoumal který padák, a upřímně se mi žádný nelíbil, a když zklamaly mě z technického hlediska. Myslím že spousta je spíše okrasa...a to bídná.
Padák je kombinovaně 8x uchycen- 4-rám a 4 motor.
Udělal jse ůchyty na případné došroubování předního krytu k ochraně filtru a výměníku.
Taky kryt vany je možno přichytit na tyto přichystané ůchyty. V podstatě už stačí jen rovný pech ohnout podle padáku a hotovo....no když vidím ceny krytu vany Shock
Rám padáku je konstruovaný tak aby byl všude po směru jízdy vždy ,,první" tedy tvoří jekési lyžiny i pod motorem- je na ůrovní origo plast. krytu. Zvažoval jsm nějaké ůchyty na doky pro případné taštičky a pod..ale přece jen my jsme spíše dovolenkáři než adventůristi.
Tak co vy na to?
img35.imageshack.us/img35/8669/dsc0019yo.jpg

img836.imageshack.us/img836/3213/dsc0020xy.jpg

img513.imageshack.us/img513/4229/dsc0025sh.jpg
Upravil Waltr dne 05.02.2013 17:56
 
TomR1
#2 
Konečně pořádné padáky
Přidané 19.01.2012 13:20

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
Za mě teda řemeslně to vypadá moc hezky zpracovaný a vymyšlený.

Design je každýho věc -nic pro mě ale to je subjektivní.

Tom

clap
 
MartinM77
#3 
Konečně pořádné padáky
Přidané 19.01.2012 13:22
Avatar člena


Příspěvků: 875
Registrace: 01.12.11
Moc pěkná řemeslná práce, to se vidí málokdy..Takže super..
Jaké technologie jsi používal? A jaky materiál? Jaké trubky, jak jsi je ohýbal atd...Zajímá mě všechno Smile
 
Thymallus
#4 
Konečně pořádné padáky
Přidané 19.01.2012 13:25
Avatar člena


Příspěvků: 313
Registrace: 07.04.09
dát to do chromu, tak je to endurochopper...
provedení určitě dobré, vzhledově se mi to nelíbí...
ale asi to fungovat bude, i když nevím, jestli je to dobrý nápad mít takové lešení vkuse, abys pak k vůli malému pádu nemusel dělat celý bok nový.
Když je vůle, cesta se najde Wink
www.atomer.sk/user/10316/upload/ftp_client/rajce.png
 
hicks
#5 
Konečně pořádné padáky
Přidané 19.01.2012 16:25
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Waltr napsal:
Tak jsem ženě konečně dokončil vánoční dárek. Grin


vypada to good, akorat naprosto nechapu absenci systemovyho susplechu....

ty sice zakrejes obcas exponovany strany, ale odhalujes NEUSTALE vystavenou cast.

Ja mam promacklej svod od sutru na rozpadly SILNICI...
Upravil hicks dne 19.01.2012 16:28
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
beda
#6 
Konečně pořádné padáky
Přidané 19.01.2012 18:01
Avatar člena


Příspěvků: 81
Registrace: 28.07.07
Kdo umí ten umí. Mě se to líbí a aj to vypadá funkčně. clap
 
bluesbery
#7 
Konečně pořádné padáky
Přidané 19.01.2012 18:09
Avatar člena


Příspěvků: 3010
Registrace: 01.06.08
Dobře je chránený citlivý chladič, musela to být děsná drbačka,naměřit a naohýbat to na milimetr přesně.. dobrá práce !!
 
www.temax.cz
Waltr
#8 
Konečně pořádné padáky
Přidané 19.01.2012 18:12
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Choperenduro? Grin Od choperáka to asi bude něco mít do sebe. nemyslím že je to až tak, tedy naživo. Mám pocit že působí méně rušivě než některé firmovýtvory. Jak jsem psal, je tam možnost zakrýt přední část, filtr a spol a klidně až po chladič...jenže na asfaltu to nevidím vůbec potřebné. A věšet na to něco jen tak hmm!
Mám tam příchytky a v případě nutnosti ustřihnu plech přišroubuju ...za půl hodiny za půl stovky.
Kvůli malému pádu nebudu muset měnit nic, a v případě takového ktrý to utrhne...už to bude jedno.
Mě právě fascinují ty padáky které mají přes nádrž (imitaci) přehlou trubku s ůchytem cca o 40 čísel níž. Jakou to má odolnost?
 
diaboluss
#9 
Konečně pořádné padáky
Přidané 19.01.2012 21:11
Avatar člena


Příspěvků: 121
Registrace: 16.04.10
Pěkný... taková kombinace Wunderlich a Metal Mule.
Ohledně plechu pod motor. Vyřešil jsem to následovně. U jednoho šikovnýho kluka jsem si nechal udělat podle toho origo plastovýho z nerez plechu - ten můj je samozřejmě větší a kryje i filtr a svody. Stálo to bratru 2000, vypadá to celkem dobře a slouží to IMHO lépe než většina plechů za 3x větší peníze...
 
Tryskac
#10 
Konečně pořádné padáky
Přidané 19.01.2012 23:27

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Ja budem trochu kritickejší.
Tie fotky sú iba "imidžovky" prakticky nie je na nich nič podstatné vidno - spôsob uchytenia, deformačné členy. Takže nedá sa ani odhadnúť ako bude padák fungovať. Inak nie som zastáncom padákov uchytených o motor. Vždy môže prísť náraz ktorý bude smerovať silu do úchytu na motore.
Upravil Tryskac dne 19.01.2012 23:28
 
Waltr
#11 
Konečně pořádné padáky
Přidané 20.01.2012 07:12
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Jo taky pohled. Dával jsem to tady joko ,,imidžovku" ale klidně ti dodám detaily.
Uchycení v oblasti stupaček- rám. Dva ůchyty pod altíkem-spojkou- motor. Dva ůchyty přední spojovací díl -motor. A ůchyt v oblasti u kolen -rám
Ale vesměs nerozumím tomu uchysení ma motor- je třeba si uvědomit že rám motorky je uchycen k motoru táké, a nikdo fobii z problémů nemá. Samozřejmě je rozdím v uspůsobených ůchytech, kde třeba uchysení na motoru pod spojkou je daleko subtilnější mež odlitky pro uchycení na rám. Takže jsou tam dva a hlavně počítám s tím že velkým množstvím uchytu se síla rozloží a hlavně nebude působit diky konstrukci jen v daném místě, ale...třeba když si představíš papírovou krabici. Tlačíš na jednu hranu ale síla se rozloží a ona pak vlastně tlačí dál na všech hranách. Samo že to nebude až tak, ale nějak trochu snad. Grin
img217.imageshack.us/img217/3964/dsc0012bq.jpg


Ale upřímně, nejvíc mi zaleželo na tvaru. Tady snad ty ůchyty vidět jsou, a taky ty ůchytky pro případný šusplech.
Upravil Waltr dne 20.01.2012 07:13
 
motoblb
#12 
Konečně pořádné padáky
Přidané 20.01.2012 07:25

Příspěvků: 364
Registrace: 10.10.09
Tryskac napsal:
Ja budem trochu kritickejší.
Tie fotky sú iba "imidžovky" prakticky nie je na nich nič podstatné vidno - spôsob uchytenia, deformačné členy. Takže nedá sa ani odhadnúť ako bude padák fungovať. Inak nie som zastáncom padákov uchytených o motor. Vždy môže prísť náraz ktorý bude smerovať silu do úchytu na motore.
Ať je to Waltr nebo Bartus či Sw motech,vždy to uchycení na motoru je.Jsou modely kde se tomu nevyhnešhelpless
 
Waltr
#13 
Konečně pořádné padáky
Přidané 20.01.2012 07:43
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
No zrovna na tenhle model je typ co není na motoru, (ten co doupravoval Kači) je jen na rámu a podle mě to není nejlepší řešení. Je tam málo možností uchycení, a je docela ,,pružný" Takže malou energii chytí, ale to zvládne i ten na motoru, a při větší se podle mě vyhne a praští do plastů. Ideál je podle mě kombinace.
 
Tryskac
#14 
Konečně pořádné padáky
Přidané 20.01.2012 10:13

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Tak teraz už vidno, že je to pekne remeselne spravené pri tolkých ohyboch dodržať symetricitu je už dosť náročné.
Akú máš ohýbačku a trubka je 3/4 cóla ?
Ak uchytenie na motor páčilo sa mi prevedenie polských padákov kde to bolo k motoru chytené cez silentbloky. Hlavne vpredu - pod štartrom sú len také minináliatky o ktoré by som sa bál pri posuve pádáku smerom k "nádrži".
Mám tiež vlastné padáky,ale nie sú tak pekne remeselne zvládnuté.Na tie uchyty som rovno zavesil dočasne malý šusplech. Ked dorazím plastový spodný kryt tak to vymením za velký Al. kryt motora upevnený o padáky. Inak už ten malý šusplech ich citelne spevnil.
Uchytenie mám 5 bodové 4 sú zhodné s Tvojou verziou a piaty je v krku riadenia, takže miesto najpravdepodobnejšieho stretu z podkladom- bok nádrže je podopreté z oboch strán.
Ozaj zváral si /bodoval/ na motorke?
Upravil Tryskac dne 20.01.2012 10:14
 
Waltr
#15 
Konečně pořádné padáky
Přidané 20.01.2012 18:07
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Ano- odpojení beterky a obou konektorů na jednotce.
 
kim
#16 
Konečně pořádné padáky
Přidané 20.01.2012 18:41
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Stejně je uchycený SW- MOTECH krom toho bodu pod stupačkou,princip máš taky podobný,fungovat by to mělo,ale přeju aby si to nevyzkoušel Smile
 
diaboluss
#17 
Konečně pořádné padáky
Přidané 20.01.2012 22:55
Avatar člena


Příspěvků: 121
Registrace: 16.04.10
Mě to připomělo právě tyhle. Na první pohled. Ale ty tvoje jsou trochu propracovanější... zkus si to patntovat :-)
www.ascycles.com/images/products/BestRest/MM_F800GS_crash7.jpg
 
blejdamint
#18 
Konečně pořádné padáky
Přidané 23.01.2012 11:46

Příspěvků: 12
Registrace: 21.03.10
Waltr napsal:
Ano- odpojení beterky a obou konektorů na jednotce.


Paráda, sám jsem si dělal padáky a vím co to dá práce a drbačky jen to vycentrovat. Jak se tu píše to uchycení k motoru, myslím, že 250kg váha má takovou kynetiku, že je to myslím jedno, záleží jak se to podaří a hlavně na jakém povrchu položit. Za mě super, já to mám jak klec na mědvěda, nemám to přichycené k motoru ale účel to splnilo, když jsme to táhali z blata takže každý kousek, který má pomoct aspoň trochu je dobrej, na jaké ohýbačce si ohybal já na této ku*vě

http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic.php?id=996

už nikdyShock
 
siso
#19 
Konečně pořádné padáky
Přidané 23.01.2012 18:19
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Moc pekné, spracovanie perfekt + ta farba, až bi mi to bolo ľúto hodiť o zemclap.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 52
Členové on-line: 1
lukast

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.36 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI