Ahoj. Včera jsem se byl opět podívat za mojí novou kráskou. Baterie byla na nabíječce. Tu jsem odpojil a zkusil nastartovat. Šlo to bez problémů. Nechal jsem motor chvíli běžet aby se ohřál. Pak jsem ještě asi 3x startoval. Jen volnoběh. Šlo to čím dál, tím hůř. Baterka už by si asi zasloužila výměnu. Pak přijel kamarád a chtěl ji slyšet. No já ji zkoušel nastartovat s jedním klíčkem, s druhým klíčkem a stále EWS. Už jsem si říkal, že tu anténu EWS, co jsem koupil od Ježku asi budu muset vyměnit. Ty nepovolitelné šrouby tam mají význam a já je nechtěl nahrazovat normálními abych vyměnil anténu preventivně. Ono to totiž funguje zvláštně. Včera jsem na několikátý pokus taky nastartoval. Občas mi zůstává svítit indikace baterky ikdyž už motor běží. Zaberu trochu za plyn a baterka zhasne. Další problém by mohl být v klíčku. Je normální, že ta guma/plast na klíčku, ve které je čip imobilizéru měkne a rozpadá se? Mám jeden klíček, kde se už ta guma začíná trhat. Přidělával jste někdo klíček? Kolik to stojí?
V čem by mohl být problém? Nechová se to tak, že bych už nenastartoval. To ne. Vždy se to nakonec povede. Máte někdo podobnou zkušenost?
servisak napsal:
Hlavní ****ina je uplně zbytečné starování motorky jen když ji někdo chce slyšet
Je to pro mě nová věc (po 15 letech opět motorka). S novým autem se chceš taky hned projet. Jelikož je na ježdění zima, tak jsme ji alespoň chtěli nastartovat. Kamarád má 4válcovýho japonce a chtěl ji slyšet. Nevidím to jako tak velký problém...
Snažím se udržovat v kondici baterku a když už startuju, snažím se, aby se alespoň zahřála.
servisak napsal:
Hlavní ****ina je uplně zbytečné starování motorky jen když ji někdo chce slyšet
Je to pro mě nová věc (po 15 letech opět motorka). S novým autem se chceš taky hned projet. Jelikož je na ježdění zima, tak jsme ji alespoň chtěli nastartovat. Kamarád má 4válcovýho japonce a chtěl ji slyšet. Nevidím to jako tak velký problém...
Snažím se udržovat v kondici baterku a když už startuju, snažím se, aby se alespoň zahřála.
Nejhorší je pro motor studenej start, motor se na místě nemá nechávat zahřát ale pomalou jízdou, alternátor ti nikdy baterku nedobije na 100% od toho je nabíječka nebo udržovačka..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Hlavní ****ina je uplně zbytečné starování motorky jen když ji někdo chce slyšet
Je to pro mě nová věc (po 15 letech opět motorka). S novým autem se chceš taky hned projet. Jelikož je na ježdění zima, tak jsme ji alespoň chtěli nastartovat. Kamarád má 4válcovýho japonce a chtěl ji slyšet. Nevidím to jako tak velký problém...
Snažím se udržovat v kondici baterku a když už startuju, snažím se, aby se alespoň zahřála.
Nejhorší je pro motor studenej start, motor se na místě nemá nechávat zahřát ale pomalou jízdou, alternátor ti nikdy baterku nedobije na 100% od toho je nabíječka nebo udržovačka..
OK. Psal jsem to asi v jiným vláknu. Baterka je pořád na nabíječce Optimate 3. Chci taky zjistit, jestli budu muset vyměnit i baterku. Nějak mě to všechno vysálo z peněz (Oleje, svíčky, filtry, gumy, přilba a to ještě nemám co na sebe..)
Zdravím , jsem zde nový . Přišla na mě taky chyba EWS ( objevila se po tom co vše fungovalo , pak 14dni motorka stala a ejhle). Chci startovat a oranžový trojúhelník a EWS!. Anténu jsem koupil novou a vymenil, chyba stále . Včera jsem chtěl vyčíst přes diagnostiku, ale diagnostika se vůbec nedostane do jednotky. Někdo nějaký typ nebo radu? Kabely k ring anténe jsou průchozí .Dekuji