Do třetice mých problémů. Stává se mi, že nemohu na místě zařadit jedničku. Musím trochu pustit spojku, aby se chytla. Je to běžné? Nejsem si jist, ale myslím, že to dělá jak studená, tak teplá. Jinak řazení bez problémů. Mám si zvyknout?
Čoveče a nechtěl by si stim už vyjet ven? Ono takhle v garáži se objeví spousta problémů který problémama vůbec nejsou
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Čoveče a nechtěl by si stim už vyjet ven? Ono takhle v garáži se objeví spousta problémů který problémama vůbec nejsou
JJ. Čekal jsem, že mi to někdo řekne
Jak jsem tady už psal. Po hodně letech mám motorku a moc se těším, až zase budu jezdit. Plánuju výlety a chodím jí kontrolovat. Nefungoval klakson. Ten jsem spravil tak, že jsem vytáhl konektor, proměřil, že napětí do něj jde a opět ho připojil. No a funguje. Proč? To netuším.
Petos napsal:
Do třetice mých problémů. Stává se mi, že nemohu na místě zařadit jedničku. Musím trochu pustit spojku, aby se chytla. Je to běžné? Nejsem si jist, ale myslím, že to dělá jak studená, tak teplá. Jinak řazení bez problémů. Mám si zvyknout?
To je uplne normalni.Bud trochu pustit spojku,nebo s motorkou lehce popojet dopredu,ci dozadu.A kdyz pri jizde necekane zastavis treba na petku a vymacknes spojku,tak pocitej s tim,ze ti to taky nepujde uplne jednoduse skopat na jednicku,aby ses mohl znovu rozjet.Nekdy to jde a nekdy musis chvili pracovat se spojkou,nebo motorkou lehce hybat dopredu,dozadu a pak to tam napada.Ale nervat to tam nasilim.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Petos napsal:
Do třetice mých problémů. Stává se mi, že nemohu na místě zařadit jedničku. Musím trochu pustit spojku, aby se chytla. Je to běžné? Nejsem si jist, ale myslím, že to dělá jak studená, tak teplá. Jinak řazení bez problémů. Mám si zvyknout?
To je uplne normalni.Bud trochu pustit spojku,nebo s motorkou lehce popojet dopredu,ci dozadu.A kdyz pri jizde necekane zastavis treba na petku a vymacknes spojku,tak pocitej s tim,ze ti to taky nepujde uplne jednoduse skopat na jednicku,aby ses mohl znovu rozjet.Nekdy to jde a nekdy musis chvili pracovat se spojkou,nebo motorkou lehce hybat dopredu,dozadu a pak to tam napada.Ale nervat to tam nasilim.
Tohleto častý studený startování dělá náramně dobře oleji a zbytku motoru vůbec. A to, že nejde řadit v klidu je způsobený tím, že jsou zrovna nejsou kola v ideální poloze proti sobě. Tyhle převodovky nemají synchrony
~ R1100GS ~