Ahojte, tak jsem se po dlouhe dobe premysleni, ktera motorka by pro mne byla ta prava, dobral k nove F650GS (2008, twin).
Chtel bych se zeptat, co si o tom myslite... situace je nasledujici: jedina motorka (krome fichtla), na ktere jsem asi dva roky jezdil jezdil, byla pred cca osmi lety Jawa 350, od te doby nic Uvazoval jsem, krome jinych, o F800GS, F800S a F650GS a po procteni vsech tech nadhernych zazitku z cestovani jsem se rozhodl kompletne vypustit versi S. Trosku mam dilema, zda tu 800 nebo 650. Precejen mam cca 90 kilo a tak si nejsem jisty .. ale zase prechod z 350 (jawa) na 800ccm mi prijde trosku moc.. a chtel bych ji taky pouzivat na bezne dojizdeni do prace (kdyz neprsi, prinejmensim) takze 650? Co vy na to?
Jen pro zajimavost - rekl jsem si, ze se na ty motorky zajdu podivat a zajel jsem v Brne do Renocaru - a svete div se, pan mi s milym usmevem oznamil, ze uz motocykly nevedou a nejblizsi moznost je v Praze. Tak! Odesel jsem odtamtud vykuleny, na webocyh strankach precejen jeste maji nabidku motorek vcetne ceniku(prestoze ceny vypadaji docela na houby)! http://www.renoca.../motocykly
Vzhledem k tomu, co tady vsichni pisou o Autecu (veskrze negativni informace), jsem se chtel zeptat Vas, odporniku - kde koupit? Jeste lepe - kde koupit, aby dodaci doba nebyla v mesicich?
Vubec se nerozmyslej a jdi do 800GS.Ma hodnej motor a uzijes si s ni moc paradni pojezdeni.Jen jak pise Titika chce to jezdit s rozumem a nebude problem.
Jsem před pár roky přemejšlel co pokoupit a Bandit 600 byla jasná volba.
Že já tupec a hlupec nekoupil rovnou to GS 1200. Je to jasný, že je silnější než 350 JAWA, ale myslím super
Jestli nechceš 1200 tak neváhej a kup tu 800. Jinak ji budeš brzo měnit.
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
ale zase prechod z 350 (jawa) na 800ccm mi prijde trosku moc.. a chtel bych ji taky pouzivat na bezne dojizdeni do prace (kdyz neprsi, prinejmensim) takze 650? Co vy na to?
F 650 GS i F 800 GS mají obě objem 800cm, pouze 800 GS má o 14koní víc, takže váhově budou taky dost podobné. Nevidím tedy důvod bát se osmistovky
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Dekuju vsem, vicemene s Vami souhlasim... jediny duvod zustava, a to je cena... 260 + ABS + alarm a je to 280 000... a to uz je dost .. ale stejne je nejvetsi problem Autec, jelikoz mi dnes rekli, ze kdyz si ji ted objednam, dostanu ji na zacatku sezony. 2009.
Jsou hned k odberu napriklad v Nemecku. Kdybys ji chtel odsud, tak treba Cyrilmoto urcite jednu ma, protoze jsem ji mel do dneska rezervovanou. A i v jinych vlaknech tehle diskuze najdes nabidky na novy na sklade. Tak stastnou cestu. :-)
Tak jsem volal Cyrilovi a fakt ji ma... sice to ma trosku vice vybavy nez jsem chtel (napr. vyhrivane rukojeti apod), ale s tim se rad smirim
Mate nekdo tip na leasingovku(ci uver) bez navyseni? Zkusil jsem UniCredit a cekam, az se mi nekdo kompetentni ozve... slecna na hot-lince nebyla schopna rict, v cem jejich akce "Leasing motocyklu bez navyseni" spociva Docela prca.
No hele, já měla volbu jasnou, kupovala jsem GS650 2007 nové na podzim. Rozhodně nelituju, jenom je pravda, že tím výdaje nekončí. Je sice pravda, že je to dva roky v záruce, ale druhá pravda je, že servisy nejsou zrovna levná záležitost a ty být musí ... nicméně je-li motorka vybavená tak to máš super, protože kupovat to k tomu, máš pocit, že motorka za dvěstě tisíc nic nemá ale mít delší nohy tak neváhám :-) a pravda je, že f800gs je hezčí rozhodně než její twin s litýma kolama..... neváhej
randolf napsal:
Zatim tedy neni k cemu.. ale dik Furt se nemuzu rozhodnout ... z pudovnich 211 000 + ABS je to 300 000 .. a to fakt nevim, jestli do toho chci jit.
To Randolf: A co DPH? Ušetřených 19% to neni málo... Máš-li možnost na svou firmu, nebo na kamarádovu vzít moto bez DPH, nebudeš daleko od své původní představy. Když k tomu přičteš ještě nějaké cenové zvýhodnění, třeba za předváděčku, tak už by to za úvahu stálo... Kdybys to nějak vymyslel, mám ještě jednu ze tří, ihned k prodeji, s 600km a odečitatelným DPH na prodejně. E-mailem ti pošlu podrobnosti a nějaké foto.
Čus L.
bmwcentrum@centrum.cz
Ludvikxxl přiložený následující obrázek:
randolf napsal:
Ahojte, tak jsem se po dlouhe dobe premysleni, ktera motorka by pro mne byla ta prava, dobral k nove F650GS (2008, twin).
Chtel bych se zeptat, co si o tom myslite... situace je nasledujici: jedina motorka (krome fichtla), na ktere jsem asi dva roky jezdil jezdil, byla pred cca osmi lety Jawa 350, od te doby nic Uvazoval jsem, krome jinych, o F800GS, F800S a F650GS a po procteni vsech tech nadhernych zazitku z cestovani jsem se rozhodl kompletne vypustit versi S. Trosku mam dilema, zda tu 800 nebo 650. Precejen mam cca 90 kilo a tak si nejsem jisty .. ale zase prechod z 350 (jawa) na 800ccm mi prijde trosku moc.. a chtel bych ji taky pouzivat na bezne dojizdeni do prace (kdyz neprsi, prinejmensim) takze 650? Co vy na to?
Jen pro zajimavost - rekl jsem si, ze se na ty motorky zajdu podivat a zajel jsem v Brne do Renocaru - a svete div se, pan mi s milym usmevem oznamil, ze uz motocykly nevedou a nejblizsi moznost je v Praze. Tak! Odesel jsem odtamtud vykuleny, na webocyh strankach precejen jeste maji nabidku motorek vcetne ceniku(prestoze ceny vypadaji docela na houby)! http://www.renoca.../motocykly
Vzhledem k tomu, co tady vsichni pisou o Autecu (veskrze negativni informace), jsem se chtel zeptat Vas, odporniku - kde koupit? Jeste lepe - kde koupit, aby dodaci doba nebyla v mesicich?
Diky!
Ondra
Zeptej se Ludvíka ( 777 301 000 ) Je ze Zlína a pokud vím tak má f800 jako předváděčku na prodejně.
Já sedlal taky fechtla, pak MZ150 a JW350 a po 10-ti letech sem hópnul na varadero a to hned litrový. Těžká mrdka do terénu( zdravím kluky z varaderoclubu) blbě ovladatelná na místě ( asi tím že sem tolik nevyrost ) a v listopadu jsem koupil 12GSA a maXXXimální spokojenost. F800 gs dobrá volba do terénu a jestli budeš jezdit offík jdi do ní. Nevím jak jsi vysokej ale na 90Kg chlapa má výkonu dost. Horší to asi bude při jízdě ve 2. Jestli budeš lítat po asfaltu v poměru 80/20 off tak rovnou kup 12ku Normální je lehoučká pěkně ovladatelná prostě super stroj. Hlavně jezdi hlavou a ne koulama
Kdyby jsi chtěl nějakou jetou a ne novou, tak kólni Bobovi ( telefon nepíšu aby to někdo nebral jako že mám z toho nějakou tu provizi www.cestovniendur...) a něco ti dovalí.... Jako vždy nějakou pěknou voňavku.
Hodně štěstí při výběru, hlavně se ničeho neboj.
Edit:
To je tak, když nečtu příspěvky až do konce........Tímto zdravím Ludvíka
Upravil swat dne 28.04.2008 20:37
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
MCJ napsal:
A jak je to se zárukou, když to bere na firmu? Taky dva roky? Nebo méně?
Ano, stále jsou to dva roky eurozáruky, tzn. uplatnitelné u kteréhokoli dealera v celé Evropě. Že to funguje potvrzuje případ necelé dva roky ježděné R1200GS, které po najetých cca50tis.km bez řečí v Rakousku na záruku vyměnili zadní tlumič...
Zpěk k tématu. Tedy jestli kupuješ motorku s odpočtem DPH na firmu, nebo bez odpočtu na rodné číslo, nemá na délku záruky žádný vliv.
Je to bez mála dvacet procent úspora! Tzn. že kupuješ novou motorku za cenu dva, tři roky staré jetiny s cca 10tkm, na kterou se ti ale už záruka nevztahuje, protože je právě dva roky stará. Tak proč toho nevyužít, když nám to zákonodárci legálně umožňují. Motocykl je regulérně zařazen do skupiny N1, tzn. s možností odpočtu DPH...
Nabízí se tedy otázka, proč né novou, se zárukou a s odpočtem DPH za cenu ojeté? Půjdeme-li ještě dál, tak veškeré doplňky ať už od BMW, nebo TT, či Wunderlich máš o 19 % levnější. No a benzín, ten taky. Berte si své daně od státu zpět, když vám to legálně umožňuje...
MCJ napsal:
A jak je to se zárukou, když to bere na firmu? Taky dva roky? Nebo méně?
Ano, stále jsou to dva roky eurozáruky, tzn. uplatnitelné u kteréhokoli dealera v celé Evropě. Že to funguje potvrzuje případ necelé dva roky ježděné R1200GS, které po najetých cca50tis.km bez řečí v Rakousku na záruku vyměnili zadní tlumič...
Zpěk k tématu. Tedy jestli kupuješ motorku s odpočtem DPH na firmu, nebo bez odpočtu na rodné číslo, nemá na délku záruky žádný vliv.
Je to bez mála dvacet procent úspora! Tzn. že kupuješ novou motorku za cenu dva, tři roky staré jetiny s cca 10tkm, na kterou se ti ale už záruka nevztahuje, protože je právě dva roky stará. Tak proč toho nevyužít, když nám to zákonodárci legálně umožňují. Motocykl je regulérně zařazen do skupiny N1, tzn. s možností odpočtu DPH...
Nabízí se tedy otázka, proč né novou, se zárukou a s odpočtem DPH za cenu ojeté? Půjdeme-li ještě dál, tak veškeré doplňky ať už od BMW, nebo TT, či Wunderlich máš o 19 % levnější. No a benzín, ten taky. Berte si své daně od státu zpět, když vám to legálně umožňuje...
Čus L.
At zije cesky zakon... Kez bych ale mel takovou moznost... jsem bezny zamestnanec, zadne jine prijmy nemam, abych to mel z ceho odecist. A ani nikoho neznam, kdo by byl ochotny. :/
Neváhej a jdi do F 800 GS. Já přesedlal z jawy 250 na 12-tku a šlo to taky. stačí jen držet svůj testosteron na uzdě a rok jezdit jako kdybys měl o 80 koní míň.
boGaS napsal:
Neváhej a jdi do F 800 GS. Já přesedlal z jawy 250 na 12-tku a šlo to taky. stačí jen držet svůj testosteron na uzdě a rok jezdit jako kdybys měl o 80 koní míň.
OK, akorat ta F800GS ma 85.. takze kdybych s tim jezdil jako s peti konma, asi by to nebylo uplne ono.. Jinak samozrejme souhlasim... hlavnim motivem pro 650 byla cena.. Ale presvedcili jste mne, vsichni jednoznacne pisete 800