V Květnu se chystáme na UKR a budeme muset je po vlastní ose z Prahy do Lvova (celkový nájezd tam a zpět 3000km) Zatím mám od Mitasu nové EF-08
kola 21/18- x chalange. S jakými pneu máte zkušenosti pro cestování?
ty pneusky co si napsal jsou na motokross to asi neuvidi policiste radi kdyz na tom budes jezdit po silnici, nevim co planujes na jezdeni , ale kamaradi na UKR berou bud novy E-10 nebo E07
Ty gumy to až na UKR a zpět nedají ani náhodou. A pokud by jsi na nich dojel aspoň tam, tak už nebudou sloužit k účelu ke kterýmu je máš na motorce. Možná Michelin AC 10 by to mohl zvládnout, jsou i homologovaný pro provoz na komunikacích.
Asi bych šáhnul po jistotě než se klepat o to zda to gumy zvládnou a kazit si dovolenou. Pochybnosti bych měl i o těch Michelinkách. Asfalt je svině a gumy typu EF-08 a jiné žere s chutí. EF je pneu s licencí FIM pro mezinárodní enduro určená i do provozu, ale je to dálka a především teplota vznikající při jízdě ji předčasně zničí.
Upravil joe dne 30.01.2012 13:22
Původně byl vplánu vlak, takže zatím mám tak nazuté pneu. Je mi vcelku jasné že to pneu nadají. Předtím jsem jezdil E-09 max spokojenost (7tis km) přední už byla sjetá ale zadek tak na 50%. jenže 140/80/18 E-09 není.
Co třeba Dunlop Rally raid?
Já měl na xku vzadu e-09 130/80-18 s tím rizikem, že se nejedná o legální rozměr a vpředu Mitas C-21 a pak C-17, každá z nich vydržela cestování po Al a Rum + cestu domů ( tam jsem jel vlakem nebo s jinou gumou) s tím, že jsem ještě měl docela rezervu a e09 dojela s ještě mnohem větší rezervou. Obě C držely parádně i na vodě v zatáčkách, výborné gumy..
TKCcka bez problemu. Obul jsem je na dovcu, ktera zacinala 1000km v hroznym vedru po dalnicich a silnicich 1. tridy a s plnym vzorkem pokracovala v Rumunskym a Cernohorskym terenu. Celkove na dovce 4tkm a pak jsem tu s tim jeste peknou dobu lital s paradnim vzorkem.
TKC nejsou gumy do terenu.... . No, minimalne ne do bahna.. Ale ano, na tech to das. Na KarooT to das taky a vykon je o fous lepsi, i ostry Karoo by to asi zvladly - doma uz bys z toho mel slupky, ale to pocitam neva. Jinak je to ale beztak vse kompromis, takze se stejne primlouvam za jakoukoli gumu na dojeti a prehodit za co nejostrejsi vzorek na miste.
Upravil morabo dne 30.01.2012 17:30
Maiali nel Fango!
to Morabo: není potřeba na místě přezouvat...EXC obuješ do Mitas EF nebo lépe do Mitas C už doma a na místě jej jen sundáš z vozejku.......jakýpak přezouvání
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Sundat z vozíku by to bylo nejlepší, ale vozík nebude.
Poptávám u hl zastoupení pirelli a dunlop rally gumy. jsem zvědav za co dají ruku do ohně
Upravil Kuci dne 30.01.2012 17:14
Mám zkušenost na X-Challenge s Dunlop Geomax, troufám si říct, že přední by to vydržela, ale je problém při jízdě. Záleží, jak to poženete, ale překonání 110km/h po asfaltu se rovná takovýmu kmitání řidítek, že máš co dělat, abys to udržel v rukou...
Dozadu pak nahodit třeba to ostrý Karoo, aspoň bude zadek lítat ze strany na stranu a bude nějaká legrace
P.S. asi bych nebral pneu bez homologace, ty jejich policajti jsou pěkný svině a dávat jim záminku nemá cenu... i když oni si stejně něco najdou
jardajerman@seznam.cz
Bez homologace nejedu. Oni si najdou něco jiného.
Povalím tak tím kilem. Na E-09 nebyl problém 120-130. Na jinejch špalkách jsem nejezdil. Předtím jen enduro/street.
Kuci napsal:
Bez homologace nejedu. Oni si najdou něco jiného.
Povalím tak tím kilem. Na E-09 nebyl problém 120-130. Na jinejch špalkách jsem nejezdil. Předtím jen enduro/street.
Zatím vedou Pirelli rally
Tak na E-09 se dá jet klidně i těch 170, akorát ten hukot je děsnej.
Jinak ty Pirelli, jestli to jsou tyhle, vypadaj na podobnou kombinaci, jako sem psal. jardajerman@seznam.cz