800Gs má maximální elektrické zatížení zásuvky na 5A = max. proud. Pojistka je jen elektronická a pokud by vyhodila, po dalším zapnutí klíčků se přepne na zapnuto.
Akumulátor je 14 Ah = můžeš odebírat tolik co dá, při plných 5A logický méně než 3 hodiny, ale to pak neodjedeš nikam.
Nedohledal jsem kolik A dává alternátor, nicméně předpokládám, že s rezervou těch 5A ke spotřebě "motorky" při běhu, takže pokud jedeš pak můžeš těch 5A tlačit určitě pořád.
/Flare
Mluvíme-li o elektrickém příkonu, pak je to dopočítatelné přeci - příkon ve Wattech je součin elektrického napětí a proudu ... napětí znáš a proud jsem Ti uvedl
/Flare
pozor, palubné napetie je skôr 13,6 V ako 12 V.
Alternátor dá zhruba 400W, no pri 4 000 ot. bude disponibilných asi len do 200 W nad základnú potrebu moto.
Přesně tak. Na zásuvku bych nepřipojoval nic s větším proudovým zatížením než 5A a příkonem do 70-75W.
Pokud stíhá alternátor dobíjet (pokud motorka svítí tak jen světla berou asi 60W) tak větší zařízení rovnou na baterku a vytáhnout si svorku co unese aspon 15A (tj. do těch 150-180W) ... ale baterka půjde rychle kňučet ...
/Flare
podle mne to je s nabijenim z palubni zasuvky alchymie...
neco mi fungovalo, neco ne... konektor se za jizdy hybe... navic to neni vodeodolny.
Nasel jsem v Conradu malej nabijec notesu, kterej s tim funguje fantasticky a muzes ho mit samo v tankvaku.
v pripade zajmu ho dohledam...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Není to tak hrozný, mám v zásuvce přechodku z malé na velkou, v tom "špunt" na USB nabíječku pro iphone a z toho kabel do telefonu v držáku ... zatím bez odvibrování a problémů, vodotěsné to ale rozhodně není ...
Dělá se docela zajímavá mikrousb/iphone nabíječka se zahnutým malým "bmw" konektorem (ISO 4165) ale je to drahý jako pes ... 50 USD
/Flare
Flare napsal:
Není to tak hrozný, mám v zásuvce přechodku z malé na velkou, v tom "špunt" na USB nabíječku pro iphone a z toho kabel do telefonu v držáku ... zatím bez odvibrování a problémů, vodotěsné to ale rozhodně není ...
tahle konstrukce se mi bohuzel hoodne neosvedcila.
hlavne pri dlouhodobem pouzivani.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
aj tak sa mi zdá najefektívnejšie dorobiť druhú štandartnú autozásuvku na iné miesto ako na "nádrž" .
Lebo k autozásuvke je viac príslušenstva ako k malej "boschke" čo sa používala aj v traktoroch pred 40 rokmi.
A hlavne zásuvka umiestnená mimo nádrž nebude kolidovať s tankvakom
Já to tak mám, myslím že je to ideální. I když Advik ji nemá na nádrži, ale to je víceméně fuk. Dal jsem to přes pojistku, a třeba má činanavi ihned po odpojení dojde baterie takže s touhle si můžu někde po odpočinku zapnout a pracovat s ní aniž by vypla. Nebo nějaké nouzové volání z vybitého mobilu.
Flare napsal:
to věřím :-/ proto ještě uvařuju o tomhle
nechapu, proc to nepripojis na batt jako vsichni... treba pres tu TT nabijecku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tryskac napsal:
pozor, palubné napetie je skôr 13,6 V ako 12 V.
Alternátor dá zhruba 400W, no pri 4 000 ot. bude disponibilných asi len do 200 W nad základnú potrebu moto.
toto som potreboval vediet, nic nemiesam. dik, cize 400W , priklad nastartovana moto na stojane a neutrali dava konstatne 400 W a hotovo.
Nemyslím, že je ani nutné téma zavírat, ani že dává konstantně 400W ... výkon alternátoru závisí na jmenovitých otáčkách motoru a pokud 200W topnou spirálu připojíš na 12V zásuvku tak Ti to vyhodí elektronickou pojistku ...
/Flare
kola v tom asi trochu plave .... si z toho chceš udělat pojizdnou kavárnu? Něco podobného stojí u Vankovky F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Já jsem v tomhle neradil, protože se nevyznám, ale až se jednou zeptáš na něco o čem budu mít páru...tak si si to určitě nechám pro sebe.
Upravil Waltr dne 29.03.2012 08:19
Chlapci menej emócií ...
A ešte kola12345 altík nedáva stabilne 400W - to som nepísal.
Na 300 W musíš mať vytočených okolo 5 000 ot. viac z toho navyše nedostaneš, lebo moto si zhltne minimálne 100 - 150 W