Ani to nemusí být mezi 1150 a Advenčrem. Já mám 1150 a na motoru je výroba 9 / 99 a je s ABS. Kámoš tady ze vsi má taky 1150 a taky na motoru 9 / 99 akorát nemá ABS. Samo když to ABS pominu, tak jsme našli i pár dalších odlišností, které snad s ABS nemají nic společného. Např:
1.) Airbox - já mám víčko přidělaný šroubkama a on na takový ty plíšky, co se jen zacvaknou.
2.) Výfuk - já ho mám přišroubovaný bez silentbloku a na třech šroubech k podsedlovce a on jedním šroubem a se silenblokem. Potom ještě já mám výfuk jen nasazený na katik a on stažený stahovací sponou. Já ho nemám ani rozřízlý, že by tam ta spona chyběla. No a na kámošovym Adv. jsem ještě objevil, že spona co stahuje výfuk na kat, tak na ni drží ten krycí plech spoje a kolena.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Jo, to taky, já záměrně nepsal zatim nic, bo to je rozdíl mezi obyč. a adv. Ale je to tak. Na gs 2000 kotouč průmeř 305mm a výška brzdné plochy 4 cm, brzdy brembo. Adv. jednosvíčkový, brzdy BMW má ty samý kotouče a Adv. (2005 - je tak Ivane?) brzdy BMW a posilovač má kotouče průměr 305mm a brzdnou plochu má , ale jen 3 cm. Pořád jsme na ty Ivanovi brzdy koukali a zdálo se nám, že má větší kotouče, až ted jsem vzal metr a měřil a naměřil, to co jsem napsal. Průměr vnější stejný , ale vnitřní jiný. Zkrátka rozdílů je spousta.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Male rozdily budou asi v kazdem roce vyroby. Mam 02 kamos 03 normalni GS1150. Ja mam klasicke zapinani svetel nula-parkovacky-potkavacky, kamos sviti furt, tlacitko jiz neni. Ma taky jiz hladke hefty, nema takove ty harmoniky...
BMW R1150GS MY02