Máte někdo zkušenosti s tímto obutím? Chci to převážně na asfalt ale sem tam i nějaký menší offroadek. Nebo jestli mi doporučíte ještě něco jiného, tak si nechám rád poradit. Díky
takmer do konca minulorocnej sezony som jazdil len na mitaskach 07, v podstate som bol taky mitaskofil07
preco? - lebo to je vsestranna pneu s vysokym najazdom a za dobre prachy. to ze zadok nebol rozmerovo ako ma byt som neriesil a vaznejsi off je utrpenie ( blato, mokra trava .... ) a mne za mokra podklzoval obcas zadok, za mokra som bol jednoducho opatrnejsi - pomalsi
osobne nedam na ne dopustit, takze pre mna idealna guma na asfalt a sem tam na mensi offik
o Heidenau pocuvam uz takmer dva roky, jazdia mi s nimi kamosi ktorym cenzuru na ne beriem a je to taktiez vdacna guma - vsestranna ale nevim posudit ci sa da na nej najazdit viac a kolko stoji
najazd na pneu je rozdielny takze porovnavat kolko najazdi janko na mitaskach a kolko hrasko na K60tkiach zalezi ako jazdia, na com jazdia, kde jazdil ... atd
mne 07 vedela vydrzat aj 16 tis. km ale dal som ju dole aj za 8 tis.
Keby som nepresedlal na kocky - pneu typu mitas 10, 09, TKC tak by som asi siel skusat tie Heidenau-ky
ale terazky mi silne vyhovuje predok 10 a zadok 09 od mitasu, nasledne ma cakaju dodrat TKC
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Mam zkusenost jen se Scouty a musim rict, ze pneu typu ani ryba, ani rak nejsou nic pro mne. V terenu to neni o moc lepsi nez Tourancky, ty vedou na asfaltu. No a tam jsou vuci Scoutu zase skoro stejne dobry spunty (v mym srovnani byly sjety Karoo T skoro i lepsi) a v terenu jsou samozrejme svetelny roky daleko... Slabota je hlavne predni.
Takze za mne je spis otazka jestli spunt, nebo Tourance a na to si kazdej musi odpovedet sam...
Jediny mozny vyuziti univerzalu vidim, PRO SEBE, jedine diky najezdu, v nejaky dalkovy ceste do teplych, suchych, piscitych krajin a to jeste jen na zadek, na predni bych dal spunt...
Maiali nel Fango!
To je fakt divná guma včera jsem v garáži naměřil na nových K-60 hloubku vzorku 11 mm.
Na našich aktuálně nasazených K-60 na motorkách, naměřeno 7 mm.
Najeto na nich máme cca 12 000 km
mara: ze zacatu lezou dost pomalu dolu ale pak uz je to hukot, a jak se tu psalo , kazdej musi vyzkouset co mu ta guma vydrzi pri jeho stylu jizdy kolega dal na E10 8500km ja dal na E10 4150km proste je to o stylu jizdy, zetizeni motrky a spravnem tlaku v pneu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
jak píše schrek je to o stylu jízdy. Každá diskuze o pneu. TKC 80 jsem dotáhl na 14 tisíc, K 60 na 12 tis. Teď mám E07 Dakar a mají cca 10 tisíc. Jsou na 6mm předek a 9 mm zadek takže tento rok je asi ani měnit nebudu, neboť to vidím ještě tak na 10 tis. minimálně. Scouty na začátku dobrý, rychle si to sedlo, ale pak pneu hučela a když jsem brzdil, tak to jsem myslel, že mám nad sebou letadlo. Při cestě do Rumunska si kamarád motorku půjčil na 50 km a já jeho, na pumpě mi povídá...máš to asi rozbitý ta motorka hučí jako prase.
Tak jsem se pousmál , že to jen hučí pneu.
Z těchto tří ...TKC80, K60, E07....jednoznačně E07, jen s tím, že to s nima musí jezdec vydržet cca 900-1000km než si sednou. Ještě po 500 km po nazutí to rádo klouzalo, což jsem u jiných pneu nikdy neměl. A to používám stejný model...nová pneu = hned na polní či lesní cestu obalit prachem a pak teprve na asfalt.
Kdo to s nima na začátku nevydržel, ten to taky prodával...že to klouže. A ještě jeden poznatek k E07. Pokud mají cestovatelský tlak doporučený Rudou 2,6 předek 2,9 zadek, tak to do zatáček padá samo a spíš je potřeba to lehce z toho náklonu vyndavat. Což je velký rozdíl vůči např. Anakee.
Dnes na silnici s mina jezdím stejně jako na Anakee a na polních či lesních jako s TKC, jen mimo asfalt nejezdím do dešti či v dešti.
Mitas E07-Dakar za mě
všude dobře.....doma GSA
schrek napsal:
mara: ze zacatu lezou dost pomalu dolu ale pak uz je to hukot, a jak se tu psalo , kazdej musi vyzkouset co mu ta guma vydrzi pri jeho stylu jizdy kolega dal na E10 8500km ja dal na E10 4150km proste je to o stylu jizdy, zetizeni motrky a spravnem tlaku v pneu
Takže ty motorku hodně zatěžuješ a pneumatiky málo tlakuješ
Kup si ruční minipumpičku a smázneš 2 mouchy jednou ranou.Když ty ucházející mitasky budeš pravidelně dofukovat ruční pumpičkou,tak budou mít pořád správný tlak a ty zhubneš
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
tomtom napsal:
Otázkou je kde to měříš? Na kraji hrubého vzorku nebo v blízkosti středu kde je indikační proužek?
Tomtome, no ták… ty si myslíš, že bych jako třeba změřil nový na středu a ty nazutý na krajích a tím získal vítězství v nájezdu na gumách
Samozřejmě, pneu měřeny v nejexponovanějším místě, tedy střed, oblast značek.
Noo.. já jen jestli nekecáš... možná chybka v evidenci
Pokud se bavíme o zadní tak mám na ni najeto 11 tisíc km..na krajích mi zbyly ještě ty vocásky ( nechtělo se mi to brousit ) a tam to má 10,2 mm ( nechce se mi věřit, že to tolik bylo i uprostřed, ale už si to nevybavuji )..a u toho idikačního prožku to mám cca 2,5 - 3,5mm.. neb je to jakési oskákané ..trvale mi u obou uniká vzduch a to je jeden z důvodů, proč si je už nekoupím
Ano, chyba v evidenci těch 7 mm co jsem psal je na manželčině dvanáctce, já mám 6 mm.
Já je nazouval ve zhruba 153 000 km, aktuálně mám 165 000 km.
Měrka je přiložena v místě měření, je to asi nejojetější část vzorku.
mara přiložený následující obrázek:
tomtom napsal:
Otázkou je kde to měříš? Na kraji hrubého vzorku nebo v blízkosti středu kde je indikační proužek?
Tomtome, no ták… ty si myslíš, že bych jako třeba změřil nový na středu a ty nazutý na krajích a tím získal vítězství v nájezdu na gumách
Samozřejmě, pneu měřeny v nejexponovanějším místě, tedy střed, oblast značek.
Ne..myslel jsem, jestli jsi je v obou případech neměřil na kraji.
Určitě?
To jako že by je sjel z 11mm na 6mm na krajích??
Kde a jak by s tím musel jet,aby se toto stalo?...nebo kolik by musel mít ten střed? -15mm?
Sám píšeš,že jsi na kraj motorku ani nenaklonil,když tam máš ještě "chlupy" a pak se zeptáš na tohle...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
tomtom napsal:
Otázkou je kde to měříš? Na kraji hrubého vzorku nebo v blízkosti středu kde je indikační proužek?
Tomtome, no ták… ty si myslíš, že bych jako třeba změřil nový na středu a ty nazutý na krajích a tím získal vítězství v nájezdu na gumách
Samozřejmě, pneu měřeny v nejexponovanějším místě, tedy střed, oblast značek.
Ne..myslel jsem, jestli jsi je v obou případech neměřil na kraji.
Určitě?
To jako že by je sjel z 11mm na 6mm na krajích??
Kde a jak by s tím musel jet,aby se toto stalo?...nebo kolik by musel mít ten střed? -15mm?
Sám píšeš,že jsi na kraj motorku ani nenaklonil,když tam máš ještě "chlupy" a pak se zeptáš na tohle...
No jo no člověk by nevěřil co všechno se může stát a na co všechno lidi nepříjdou ...a já nejsem žádný střelec a bojím se naklonit abych nepřepad, tak podle sebe nemůžu soudit