Zdravím všechny majitele a příznivce značky BMW. Potřeboval bych se zeptat jestli některý z vás neví kde by se dala 650 GS rok 2000 napíchnout na diagnostiku nejlépe kolem Jihlavy nebo na vysočině .Dík moc
fery3 - jestli ti to pomůže, tak jsem 75km od Jihlavy. Zkus tady napsat co máš za problém a třeba nebude diagnostika ani potřeba.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
zdar no mám problém se startem ráno když jedu do práce tak všechno v poho . Ale když po práci chci nastartovat tak musím dvakrát třikrát točit . A další problém je občas když dojíždím do křižovatky nebo do opce a stáhnu plyn a třeba po 4 vteřinách chci podřadit tak chcípne ale okamžitě ji nastartuji. Tak sem byl u Filipenskýho protože pro něj stříkám motorky. A on mi řekl že to muže bejt hned několik věcí a že by to chtělo diagostiku .Ale je problém že diagmostiku na bmw v okolí nikdo nedělá nikdo nedělá.
A ta kalibrace to stačí jen zapnout klíček a dvakrát otočit plynem a potom nastartovat nic víc . A ještě jeden dotaz při výměně jednotky stačí taky jenom skalibrovat plyn
Jo zapni klíček 2x protoč plyn a pak nastartuj bez plynu.
Při výměně jednotky bych to pak ještě nechal běžaetdokud nesepne větrák na chladiči aby si jednotka uložila hodnoty co potřebuje.
killabees napsal:
Abych zkalibroval plyn, musím po otočení 2x plynem vypnout zapalování, nebo hned startovat? Díky
Prosím musím vypnout klíč?
Teď jsem četl, že se musí otočit jen jednou plynem... Mám v tom chaos. Prosím o přesný postup zkalibrování plynu, včetně toho jestli se má po zkalibrování vypnout klíč zapalování nebo hned nastartovat.
Upravil killabees dne 08.06.2013 17:17
Pokud vím, tak otoč 2x-3x plynem tam a zpět nadoraz a nastartuj. Když vypneš ten klíček a nenastartuješ, tak si to nejspíš neuloží ty hodnoty a je to jako bys nic neudělal.
Do it my way...