Mlada ma kalhoty i bundu. Zpracovani krasny (damsky pekne vypasovany), ale na pansky jsem se nedival.Jinak vlozka nepromok nasita dovnitr,takze velkym paraku proste sklenik.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Ta Macna ma aj niekolko zaujimavych vychytaviek, jasne, že z vyššim modelom je ich viac, ale aj tak to stoji za mrknutie! http://www.youtub...r_embedded http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Macna-Geo-Textile-Jacket/SubProducts/Macna-Geo-Textile-Jacket-0001 a ešte SVK cena- http://eshop.hond...-Black-Red
Upravil JRM66 dne 25.01.2013 17:03
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
milanosor napsal:
Mlada ma kalhoty i bundu. Zpracovani krasny (damsky pekne vypasovany), ale na pansky jsem se nedival.Jinak vlozka nepromok nasita dovnitr,takze velkym paraku proste sklenik.
Nevý jaký model má tvoje mladá, ale Macna oasis je už 3 vrstvá s odepínací rain vrstvou:
Když se na ty modely dívám, dost mi to připomíná revit
Upravil swat dne 25.01.2013 14:28
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
...možná se pletu, koukal jsem na to v obchodě a myslím že to nemělo dost dobré větrání a nepromok byl myslím na fest našitý, takže to by u mě na léto nevyhrálo
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/
Milan V napsal:
...možná se pletu, koukal jsem na to v obchodě a myslím že to nemělo dost dobré větrání a nepromok byl myslím na fest našitý, takže to by u mě na léto nevyhrálo
Mel jsem na sobe pouze bundu ze setu a je to trivrstva. Vetrani cele prsa a zad jdou dolu. Dale cele rukavy. Zajimala by me zivotnost jednotlivych vrtev a jak vydrz reflexnich prvku...zpracovani me prislo solidni a vyroba pry primo v Holansku ale vis jak..
Macna oblečení je vyráběné v Číně, v Holandsku mají jen design a obchod. Shodou okolností jsem se před časem sešel u jednoho stolu s majitelem té firmy - panem Kantem a docela jsme si popovídali. Prakticky všecho co dělají je vyráběné z polyesteru, nylonu apod. Nedělají téměř nic z Cordury. Je drahá a pro jejich cílovou skupinu zbytečná. Typický zákazník je člověk, který jezdí v tom oblečení z práce a do práce - nastojí každý týden hodiny v kolonách, jezdí v hustém provozu ve městě apod. Jsou to dva roky co jsme se bavili, tenkrát je nejvíc zajímaly bezpečnostní oděvy, výroba z reflexních látek apod.
OBECNÉ PRAVIDLO:
Teplota tavení polyesteru je nižší než u nylonových úpletů a Cordury. Bohužel je přesně v rozsahu teplot, kterých se dosáhne při tření po pádu třeba už v 45km/h rychlosti. Připečená látka na těle udělá větší škody než jen odřeniny.
Různí výrobci argumentují, snaží se obhajovat výrobu z levných materiálů ale je to zbytečné. Teplota tavení polyesteru je kolem 220C, Cordura (podle typu) kolem 400C. Kevlarové látky nemají teplotu tavení - nedají se roztavit, při určité teplotě a zátěži se prostě rozpadnou ale netaví se. Většinou je nejlepší, když má člověk možnost něco takového zažít (to si pak pamatuje do konce života) nebo vidí "ne-funkčnost" takového materiálu po pádu někoho jiného. Jinak to jsou kecy a kecy v desítkách a stovkách diskuzí... blablabla ... já jezdím celé roky v síťovaném (mesh) oblečení na motokros a ještě nikdy se mi nic nestalo a spadnul jsem už mockrát... atd.
Jsou to jen kecy. Každý, kdo někdy padnul na silnici při normální rychlosti ví, že to je něco jiného jako padnout na motokrosové trati se všemi chrániči. Ale každý ať si dělá co chce, je to každého volba. Jen by to neměl doporučovat jiným. A bohužel takhle to funguje - já jsem si koupil super levný hadry z číny, kup si je taky, ty materiály a chrániče a testy - to jsou zbytečnosti. Výrobci na tom jen vydělávají. Je to všechno jen reklama... Dokud se ty šunty budou kupovat, tak se budou taky vyrábět.
Ano, na ježdění po městě v kolonách je asi polyesterová síťovaná bundička s chrániči lepší než jet v tričku. To nepochybně. A určitě je pohodlnější než jet v pořádné bundě. Bezpochyby. Ale když pak člověk vyjede na silnici a stane se něco při vyšší rychlosti, tak je všechno jinak. A ta vyšší rychlost nemusí být až tak moc vysoká - dosáhne se běžně i ve městě.
No nic, každopádně odolnost bavlněných džín a polyesterové prodyšné látky je přibližně stejná. Ochrana je prakticky nulová.
TomasTT napsal:
Macna oblečení je vyráběné v Číně, v Holandsku mají jen design a obchod. Shodou okolností jsem se před časem sešel u jednoho stolu s majitelem té firmy - panem Kantem a docela jsme si popovídali. Prakticky všecho co dělají je vyráběné z polyesteru, nylonu apod. Nedělají téměř nic z Cordury. Je drahá a pro jejich cílovou skupinu zbytečná. Typický zákazník je člověk, který jezdí v tom oblečení z práce a do práce - nastojí každý týden hodiny v kolonách, jezdí v hustém provozu ve městě apod. Jsou to dva roky co jsme se bavili, tenkrát je nejvíc zajímaly bezpečnostní oděvy, výroba z reflexních látek apod.
OBECNÉ PRAVIDLO:
Teplota tavení polyesteru je nižší než u nylonových úpletů a Cordury. Bohužel je přesně v rozsahu teplot, kterých se dosáhne při tření po pádu třeba už v 45km/h rychlosti. Připečená látka na těle udělá větší škody než jen odřeniny.
Různí výrobci argumentují, snaží se obhajovat výrobu z levných materiálů ale je to zbytečné. Teplota tavení polyesteru je kolem 220C, Cordura (podle typu) kolem 400C. Kevlarové látky nemají teplotu tavení - nedají se roztavit, při určité teplotě a zátěži se prostě rozpadnou ale netaví se. Většinou je nejlepší, když má člověk možnost něco takového zažít (to si pak pamatuje do konce života) nebo vidí "ne-funkčnost" takového materiálu po pádu někoho jiného. Jinak to jsou kecy a kecy v desítkách a stovkách diskuzí... blablabla ... já jezdím celé roky v síťovaném (mesh) oblečení na motokros a ještě nikdy se mi nic nestalo a spadnul jsem už mockrát... atd.
Jsou to jen kecy. Každý, kdo někdy padnul na silnici při normální rychlosti ví, že to je něco jiného jako padnout na motokrosové trati se všemi chrániči. Ale každý ať si dělá co chce, je to každého volba. Jen by to neměl doporučovat jiným. A bohužel takhle to funguje - já jsem si koupil super levný hadry z číny, kup si je taky, ty materiály a chrániče a testy - to jsou zbytečnosti. Výrobci na tom jen vydělávají. Je to všechno jen reklama... Dokud se ty šunty budou kupovat, tak se budou taky vyrábět.
Ano, na ježdění po městě v kolonách je asi polyesterová síťovaná bundička s chrániči lepší než jet v tričku. To nepochybně. A určitě je pohodlnější než jet v pořádné bundě. Bezpochyby. Ale když pak člověk vyjede na silnici a stane se něco při vyšší rychlosti, tak je všechno jinak. A ta vyšší rychlost nemusí být až tak moc vysoká - dosáhne se běžně i ve městě.
No nic, každopádně odolnost bavlněných džín a polyesterové prodyšné látky je přibližně stejná. Ochrana je prakticky nulová.
Teda Tome tos me vyrazil dech! Mel jsem za to ze mam kamarady co me nelzou ???? a zatim vidim ze ze me delali kafku co chteji obrat. Chapu obchod a vyvoj v Holansku a vyrobu v PCR. Ale kecy o tom jak vsechno delaji v Holansku bla bla. No nic. Tomasi dik za prozreni a vysvetleni
..nj to co píše TomasTT má něco do sebe, mě se na silnici bohužel sklouznout podařilo a hleděl jsem co se stalo např. s kalhotama ..nejenom že vypadali jako by se s nima hrál pitbul ale taky jako bych na nich nechal rozpálenou žehličku a to v oblasti kolen..tam mi chrániče po pádu vyletěli z kalhot jak se rozedrali..a byl jsem moc rád že už tehdy jsem používal dvoje..tedy motokrosové na holou nohu..ty jsem pěkně zarovnal o ten asfalt
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/
Jen aby mě zase někdo nenapadnul - psal jsem o stavu předloni. Možná, že vloni nebo letos otevřeli nějakou novou továrnu v NL a vyrábí v Holandsku ale dost o tom pochybuju. Bude to stejné, jako u dalších holandských firem - viz třeba Motoport resp. Dane a Difi - v Holandsku mají obchod, někde (Dane v Dánsku) návrháře co dělá styl a kompletní výroba je v Asii (konkrétně v Indonésii). Bylo by zajímavé zajít do Bikers Crownu a podívat se na etiketu a bude to jasné.
Teď jsem zkoušel něco dohledat a letos v červenci vyšlo review v RiderMagazine bundy Oasis a je tam uvedeno, že bunda je navržena v Holandsku a vyrábí se v Číně.
...The made-in-China Oasis retails for $335 and comes in sizes S-3XL, but they run small
Tak se asi nic moc nezměnilo.
Jinak chce dávat bacha na termín "developed in Netherlands" což znamená "vývoj v Holandsku" nikoliv výroba. Jinak nic proti tomu nemám, v Číně můžou mít klidně svojí vlastní fabriku (firma co má 7 zaměstnanců asi nebude vlastnit čínskou továrnu ale teoreticky ano). Je fůra výrobců, co má v Číně, na Thajwanu, SríLance apod. své vlastní továrny nebo továrny, ve kterých mají vlastní kontrolu výroby. Tak to prostě je. Ale nemělo by se asi psát, že to oblečení je "holandské", protože to dost znevýhodňuje těch pár posledních mohykánů, kteří v evropě ještě něco opravdu vyrábí. Mimochodem, Rukka taky přesouvá do Číny kompletní výrobu oblečení. Sice do své továrny ale před pár lety zavřeli španělsko, přesunuli to do Finska, kde pracovali zahraniční dělníci a teď tam nechají jen něco a hlavní část výroby bude v číně. A taky už nemůžou uvést, že to je vyrobené v Evropě. Ostatně už i letos a vloni bylo několik modelů (těch ne-cordurových) vyráběných v Číně. Asi se s tím nedá nic nadělat - pokud chtějí vyrábět a prodávat kompletní kalhoty za cenu samotného materiálu, tak jiná cesta není. Indové vyrábí kompletní rámy na kufry pro KTM za cenu, za kterou se v Evropě nedá koupit ani materiál. Tedy včetně svařování, držáků, lakování a dopravy. Tomu se nedá moc konkurovat.
Upravil TomasTT dne 29.12.2014 13:21
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Jen aby mě zase někdo nenapadnul - psal jsem o stavu předloni. Možná, že vloni nebo letos otevřeli nějakou novou továrnu v NL a vyrábí v Holandsku ale dost o tom pochybuju. Bude to stejné, jako u dalších holandských firem - viz třeba Motoport resp. Dane a Difi - v Holandsku mají obchod, někde (Dane v Dánsku) návrháře co dělá styl a kompletní výroba je v Asii (konkrétně v Indonésii). Bylo by zajímavé zajít do Bikers Crownu a podívat se na etiketu a bude to jasné.
Teď jsem zkoušel něco dohledat a letos v červenci vyšlo review v RiderMagazine bundy Oasis a je tam uvedeno, že bunda je navržena v Holandsku a vyrábí se v Číně.
...The made-in-China Oasis retails for $335 and comes in sizes S-3XL, but they run small
Tak se asi nic moc nezměnilo.
Jinak chce dávat bacha na termín "developed in Netherlands" což znamená "vývoj v Holandsku" nikoliv výroba. Jinak nic proti tomu nemám, v Číně můžou mít klidně svojí vlastní fabriku (firma co má 7 zaměstnanců asi nebude vlastnit čínskou továrnu ale teoreticky ano). Je fůra výrobců, co má v Číně, na Thajwanu, SríLance apod. své vlastní továrny nebo továrny, ve kterých mají vlastní kontrolu výroby. Tak to prostě je. Ale nemělo by se asi psát, že to oblečení je "holandské", protože to dost znevýhodňuje těch pár posledních mohykánů, kteří v evropě ještě něco opravdu vyrábí. Mimochodem, Rukka taky přesouvá do Číny kompletní výrobu oblečení. Sice do své továrny ale před pár lety zavřeli španělsko, přesunuli to do Finska, kde pracovali zahraniční dělníci a teď tam nechají jen něco a hlavní část výroby bude v číně. A taky už nemůžou uvést, že to je vyrobené v Evropě. Ostatně už i letos a vloni bylo několik modelů (těch ne-cordurových) vyráběných v Číně. Asi se s tím nedá nic nadělat - pokud chtějí vyrábět a prodávat kompletní kalhoty za cenu samotného materiálu, tak jiná cesta není. Indové vyrábí kompletní rámy na kufry pro KTM za cenu, za kterou se v Evropě nedá koupit ani materiál. Tedy včetně svařování, držáků, lakování a dopravy. Tomu se nedá moc konkurovat.
Jen upřesním Tomáše....výše uvedené se týká bundy Oasis ne JURA! Jinak má pravdu fůra výrobců si designuje své věci v zemi svého původu ale fabriku i když vlastní mají v PCR. Např. Stihl (motor. pily)... dalo by se pokračovat....Nicméně by to mělo být dle mého jako je to na apple věcech tzn. designováno v CA a vyrobeno v PCR...