Při projíždění googlu sem našel toto! Tady jsem ještě neviděl že by se to řešilo. Máte někdo podobnou zkušenost? frajer pod článkem píše že už slyšel o 10 takovejch případech! Slyšel ste o tom někdo, že by se to někomu vys.ralo na GS či dakaru vyrobenejch pod 2003 http://www.motorc...-see-this/
ještě sem našl článek o výměně oleje ve vidlích kde borec hezky srovnává nováý a starý vidle http://www.bluepo...0gs_forks/
O čem vím tak se to stalo TOLImu ale skočil 5-6 metrů http://www.bmwgs....rowstart=0 začalo se o tom mluvit až na 3 stránce 42 příspěvek
Upravil DAGR dne 19.04.2012 12:13
Tak to klidně muže bejt dusledek ježdění po zadním mohlo to bejt naprasknutý a když jel po rovině nějakou konstantní rychlostí a mohlo kolo vibrovat tak došlo na unavovou zlomeninu a prostě to ve 120km/h prasklo
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Četl jsem o tom, tuším na ADV rideru, ale zjevně se jednalo o stejnou zkušenost, na kterou odkazuješ ve svém příspěvku. A vlastně nikde jinde jsem o tom už neslyšel (nečetl).
Přiznám se, že když jsem to zjistil, běžel jsem se hned podívat na Dakara,
jestli už mám zesílenou vidlici (naštěstí ano ) - tak jsem to pak pustil k vodě.
Podle obrázků mám tu zesílenou verzi (běžel jsem se podívat), ale pod nápisem Showa mám označení SESA-1. SESA-2 bude asi na Dakara
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
já mám právě taky vítr mám taky tu první verzi. Dyž sem měnil olej a gufera ve vidlích tak sem to umyl a koumal a nic sem nevykoukal, ale nerad bych někde zůstal zapíchlej do asfaltu...
moja GS r.v. 2000 tak isto v kruzku je kriticke miesto.Mne sa zda uplne taky isty ten tlmic ako na 2004ke.Druha strana je to iste.
momul přiložený následující obrázek:
Suzuki DR650SE ma uchytenu osku 4x M6 srobik cez prirubu,tak isto Yamaha TT600,Honda XL600 (mimochodom honda tiez Schowa) a drzi to do dnes u podstatne starších moto a že by odliatok nevydrzal?Tomas ma pravdu treba pozorne citat.